پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۳۱
نماینده مردم تهران:

با جدیت از طرح جداسازی زنان و مردان در محیط کار حمایت می‌کنیم/ وزارت کار قول اصلاح داد

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 372884
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح تفکیک زنان و مردان در محیط کاری مورد حمایت حدود ۲۰۰ نماینده مجلس قرار گرفته و در نماز جمعه نیز از این اقدام تقدیر شده است.
با جدیت از طرح جداسازی زنان و مردان در محیط کار حمایت می‌کنیم/ وزارت کار قول اصلاح داد
به گزارش جهان، مجتبی رحماندوست گفت: در رسانه‌ها خبری از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شده مبنی بر اینکه این وزارتخانه با موضوع جداسازی کارکنان زن و مرد در محیط‌های اداری و کاری مخالف است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم در این‌خصوص ادامه داد: در تماسی که با مسئولان وزارت کار داشته‌ام آنها عنوان کردند که این فقط اظهارنظر حسینی قائم‌مقام در امور بین‌الملل وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است و یک اقدام خودسرانه بوده است که موضوع اصلاح خواهد شد.

وی افزود: در اظهارنظر قائم‌مقام در امور بین‌الملل وزارتخانه کار عنوان شده است که تفکیک جنسیتی زنان و مردان کارمند مخالف با تعهدات بین‌المللی وزارتخانه و همچنین کنوانسیون‌های بین‌المللی کار است، بنابراین شهرداری تهران باید بخشنامه خود را در این زمینه پس بگیرد، این در حالی است که این اقدام خوب از سوی حدود ۲۰۰ نماینده مجلس و در مراسم نماز جمعه مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته است.

رحماندوست گفت: در رابطه با این موضوع با موالی‌زاده و طاهایی از معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین محمد ربیعی مشاور وزیر تماس گرفتم که آنها عنوان کردند این فقط یک اظهار نظر از سوی قائم‌مقام در امور بین‌الملل وزارتخانه بوده و قول مساعدت و رسیدگی داده شد.

این نماینده مردم در خانه ملت تصریح کرد: با توجه به آموزه‌های دینی نباید یک مدیر مرد از منشی زن استفاده کند و همچنین بالعکس این قضیه نیز صادق است. موضوع دیگر اینکه نباید در یک اتاق کاری چند کارمند زن و مرد به صورت مختلط با هم کار کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: از طرح جداسازی زنان و مردان کارمند در محیط‌های کاری حمایت و اعلام می‌کنم باید حکم الهی اجرا شود.
منبع: خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برای من دیگه خیلی دیر شده من بخاطر تن ندادن به خواسته مرد همکارم که خیلی هم فاسد نبود کارم رو از دست دادم والان نزدیک دو ساله که بیکارم چقدر حیف که بجای اینکه یه ادم فاسد اخراج بشه من با دسیسه اون مرد فاسد اخراج شدم
اتفاقا شما راحت شدید . شما می توانید در بهترین کارگاه (خانه) بهترین کار ( انسان سازی) را ارائه و برترین مزد (اجر اخروی) و ماندگارترین آن از بهترین صاحب کار (خدا) دریافت نمایید. همکاری بهتر از فاطمه سلام الله علیها سراغ داریم ؟
Iran, Islamic Republic of
تف به غیرت اینهایی که منفی دادند
از کجا معلومه راست گفته
خانم شما برنده اید و برایتان دیر نشده.مطمئن باشید ایم پاکدامنی درهمین دنیا بکارتان خواهد آمد .آخرت که جای خود دارد.
United States
خدا خیرتان دهد
....
هرجا میریم اوضاع قاتی بودن دختر و پسر و خاطره تعریف کردناشون خرابه؛ بلیط فروشی ها- ادارات و...
United States
مدیریت جهادی در اجرای حق نگاه به زبانهای شیطانی نمی کند
اگر این یک کار رو درست انجام بدبد خانواده ها رو از یک معضل بزرگ نجات میدید.
...درود بر قاليباف و نماينده تهران ...
لطفاً برای جلوگیری از گناه کشور را زنانه مردانه کنید
لطفا این طرح مقدس رو مسخره نکنین!
تمسخر شیوه رایج کسانی که حرف منطقی و مستدل ندارند
Germany
خداوند توفیق کامل به شما مصلحان و خیر خواهان مرحمت فرماید
این سخن در راستای همان نظریه اصلاح (بخوانید افساد) طلبان است که مقررات و حقوق بین الملل را مقدم بر احکام و حقوق اسلامی و قرآن میدانستند.
United States
خدا را شکر هنوز غیرت در میان مردان این کشور وجود دارد.
در محیط های مختلط کاری جنایاتی به وقوع می پیوندد که زبان از گفتن آنها قاصر است و بیشترین ضرر را در این قضایا بانوان متحمل می شوند.
منشی عیرهمجنس هم که خود قصه پرغصه ایست که مفاسد آن مثتوی هفتاد من کاغذ است.
هر کس به این مسئله شک دارد کافیست پای صحبت مسئولان حراست ادارات بنشیند.
امیدوارم این طرح در سراسر کشور از جمله صدا وسیما که مروج اختلاط بین زن و مرد نامحرم چه در جلوی دوربین و چه پشت دوربین است، اجرا شود.
اللهم عجل لولیک الفرج
صدا و سیما را خوب گفتید . متاسفانه سازمان نظارتی قوی و مستقل از مدیریت نداریم . از رهبر فرزانه انقلاب تقاضای عاجزانه
نحوی ارتباط و گفتگو و بگو بخند مجریان نامحرم ، نوعی الگو دهی غلط است که زیانهای فراوان برای جامعه دارد
اشکالات اساسی و پایه در برنامه های صدا و سیما است که برخی از آنها از این قرار است : 1- تلقی نادرست از شادی و ابزار ،میزان ، کیفیت و کمیت آن 2- ارزش نفس حضور فیزیکی در جامعه دانستن 3- مسئولیت های اجتماعی ذاتا ارزشمندند و ...
منفی دهندگان دلیل ؟
نظیر
اقای رحمانی برادر جان شما همان اول تشخیض جراحی دادید درحالیکه جراحی درمان اخر است مگه با این کار مشکل جامعه حل میشود ...
جراحی کدام بود؟ در زندگی معصومان علیهم السلام حتی خانه هم اندرونی و بیرونی داشته و اتفاقا علما و متدینین از گذشته دور در این امر از آن بزرگواران تاسی می نموده اند
عادت نادرست را باید زدود و سختی آن را نیز تحمل کرد. چندی نخواهد گذشت که عادت خوب عادی شود و سختی ها فراموش گردد انشاء الله
خيلي عالي!
علی
با تئاتر و سینما چه می کنید؟
Germany
هر جا که بشود خانمها داری موقعیتی مجزا و راحت باشند ، خوب است اجرا شود . حالا می شود تجربه شهر داری را دید و معایب احتمالی را شناخت و برطرف کرد آن گاه سایر جاهایی که ممکن باشد به تدریج گسترش داد.
Iran, Islamic Republic of
برای رفتن به تئاتر و سینما اجباری نیست و اصولا آدمهایی که غیرت و حیا برایشان اهمیت دارد به این جور جاها نمیرن.... این جاها باشه برای امثال شما
United States
ولا تلقوا بایدیکم الی التهلکه
با دست خود خویشتن را به هلاکت نیفکنید

یکی از بارزترین مصادیق به هلاکت انداختن معنوی خود، مجاورت مداوم با نامحرم است. این مراودات یعنی انداختن خود در معرض یک هلاکت بیچاره کننده. آیا عقل حکم نمی کند که از چنین هلاکتی جلوگیری شود؟
هیچ انسانی در هر سطحی از تقوا، از این قضیه مصون نیست. عاطفه و شهوت نسبت به غیرهمجنس یک نیروی غریزیست که خیلیها را در طول تاریخ به زمین زده است.
خدا خیر دهد به بانیان این طرح که قطعاً پشتوانه ی آن انبوه گزارشاتیست که به آنها رسیده است.
Iran, Islamic Republic of
باید در خصوص کار زنان انقلابی صورت بگیرد
در مواردی چون اختلاط با مردان، افزایش مرخصی یا حداقل تسهیل در مرخصی بدون حقوق و ساعات کار موظفی کمتر از مردان در ازای دریافت حقوق کمتر و.... تا از این طریق زمینه های توجه بیشتر زنان شاغل به امورات خانواده و تربیت فرزندان بیشتر گردد.
افرین لطفا سریعتر انجام بدهید در همه ادارات نه فقط شهرداری
Germany
مخالفان طرح استلالشان را ذکر کنند بالاخره ما انسانیم و ممکن است اشتباه کنیم اگر به اشتباه خود رسیدیم عاقلانه این است که اصلاح کنیم واقعا زیباست توی کشورهای مختلف دنیا طرح های مختلف تفکیک رو اجرا می کنند آن وقت ما در عین بهره مندی از تعالیم نجات بخش اسلام باید شاهد کندی ادراک عده ای باشیم
سرو
این حرکت اقای قالیباف مورد تائید وتحسین ا ست