جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مازندران قهرمان کشتی آزاد ایران شد

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب: 392387
مازندران قهرمان مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان ایران شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رقابت‌های چهار وزن دوم و پایانی کشتی آزاد قهرمانی کشور در بابل به پایان رسید که در وزن ۶۱ کیلوگرم آرش دنگسرکی از مازندران، در ۷۰ کیلو سعید داداش‌پور از مازندران، در ۸۶ کیلوگرم اسماعیل نجاتیان از خراسان رضوی و در ۱۲۵ کیلوگرم عبدالله قمی از مازندران به عناوین قهرمانی دست یافتند. همچنین تیم مازندران الف با ۷۲ امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد، مازندران ب با ۵۸ امتیاز دوم شد و تیمهای تهران(۳۹ امتیاز) و توابع تهران (۳۸ امتیاز) سوم و چهارم شدند.

حادثه بزرگ مسابقات دو شکست احسان لشگری بود. لشگری دارنده مدال‌های برنز المپیک و جهان است که در نیمه‌نهایی ۵ بر ۲ به اسماعیل نجاتیان باخت و سپس در مسابقه رده‌بندی ۶ بر ۴ مغلوب محمدجواد ابراهیمی، کشتی‌گیر جوان مازندرانی شد و در رده پنجم قرار گرفت.

در فینال ۶۱ کیلوگرم، بهنام احسان پور به دلیل مصدومیت به کشتی با آرش دنگسرکی ادامه نداد و دوم شد. در فینال ۷۰ کیلوگرم سعید داداشپور از سد مسعود کمروند از استان مرکزی گذشت و اسماعیل نجاتیان با غلبه بر یوسف پناهنده از توابع تهران به عنوان قهرمانی ۸۶ کیلوگرم رسید. در فینال ۱۲۵ کیلوگرم هم عبدالله قمی از سد جعفر شمس ناتری گذشت و به مدال طلا رسید.

روز گذشته نیز در چهار وزن اول یونس سرمستی (۵۷ کیلوگرم) از آذربایجان شرقی، محمدمهدی یگانه جعفری (۶۵ کیلوگرم) از مازندران، مرتضی رضایی قلعه (۷۴ کیلوگرم) از مازندران و اباذر اسلامی (۹۷ کیلوگرم) از مازندران به مدال طلا دست یافته بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *