جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

فرهنگیان یک سال دیگر تحت پوشش بیمه آتیه

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب: 424868
مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ ضمن اشاره به امضای قرارداد این شرکت با مسئولان وزارت آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان به مدت یک سال دیگر تحت پوشش بیمه آتیه‌سازان حافظ قرار گرفتند.
به گزارش جهان، سیدمرتضی ادیانی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به امضای قرارداد شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: دقایقی پیش این قرارداد با حضور مسئولان آموزش و پرورش به امضا رسید.

وی تصریح کرد: مدت این قرارداد یک سال است و فرهنگیان آموزش و پرورش مجدداً به مدت یک سال دیگر تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ قرار خواهند گرفت.

ادیانی با اشاره به اینکه در سال گذشته وزارت آموزش و پرورش برای هر فرهنگی مبلغ ۱۳ هزار تومان به شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ پرداخت می‌کرد، بیان داشت: این رقم امسال ۱۵ درصد رشد و به مبلغ ۱۵ هزار تومان رسیده است که این مبلغ توسط آموزش و پرورش به شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ خاطرنشان کرد:‌ علی‌رغم اینکه هزینه‌ها نسبت به گذشته افزایش یافته است اما در ارائه خدمات از سوی شرکت تغییری در سال جاری نخواهیم داشت و همانند سال گذشته خدمات بیمه تکمیلی به فرهنگیان ارائه خواهد شد.

وی گفت: خدماتی که در سال گذشته زیر پوشش بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ قرار داشت امسال نیز ادامه خواهد داشت.

ادیانی در خصوص آمار فرهنگیان تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ بیان نداشت: بالغ بر یک میلیون ۶۷۵ هزار فرهنگی در سال گذشته تحت پوشش آتیه قرار گرفتند که امسال نیز همین تعداد تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به رضایتمندی فرهنگیان آموزش پرورش از نوع ارائه خدمات شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ گفت: طبق نظرسنجی صورت گرفته از سوی آموزش و پرورش در استان‌های مختلف، فرهنگیان از خدمات ارائه شده از این شرکت رضایت دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دروغه
دروغه
دروغه
اصلا و ابدا فرهنگیان از پوشش بیمه این شرکت رضااااااااایت ندارند.
رضایت ندارند.
رضایت ندارند.
برید یه تحقیق کنید تا قشنگ این موضوع را درک کنید.