پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۱

پوشش‌ جالب اشتون درمذاکرات‌ بغداد+تصاویر

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 224662
در همین رابطه اشتون در دور جدید مذاکرات در بغداد نیز با لباسی کاملا پوشیده و شبیه به مانتو ایرانی برای گفتگو با جلیلی حاضر شد.
مذاکرات ایران و ۱+۵ امروز چهارشنبه ـ سوم خرداد ـ با يك ساعت و نيم تاخير در محل دارالضیافه نخست‌وزیری عراق (محل برگزاری کنفرانس‌ها وهمایش‌های بین‌المللی عراق) آغاز شد.

به گزارش جهان به نقل از  فرارو، نشست بغداد امروز (چهارشنبه) با حضور هیئت های مذاکره کننده از ایران و گروه ۱+۵ (آلمان، انگلیس، فرانسه، چین، روسیه، آمریکا) و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دارالضیافه نخست وزیری عراق در منطقه خضراء این شهر آغاز به کار کرد.

پیش از شروع مذاکرات اشتون و جلیلی با یکدیگر دیدار و در مقابل دوربین عکاسان قرار گرفتند.




از نکات جالب دیدار جلیلی و اشتون پوشش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بود؛ پس از آنکه پوشش کاترین اشتون در مذاکرات بهمن ۸۹ با جلیلی خبر ساز شد وی در دور پیشین مذاکرات در استانبول با لباسی کاملا پوشیده ظاهر شد.


بنا به این گزارش در مذاکرات سال ۸۹ انتشار عکس های فتوشاپی اشتنون در ایران، به دلیل پوشش خاص وی بازتاب فراوانی در رسانه های جهان داشت به گونه ای که سخنگوي كاترين اشتون هم به نحوه انتشار لباس كاترين اشتون در مطبوعات ايران واكنش نشان داد و گفت:‌«پوشش خانم اشتون شايسته بود. لباس ايشان نيم تنه نبود. خيلي زنان در ايران حجاب كامل دارند اما مذاكرات در سطح بين المللي بود و نه در ايران بلكه در يك كشور ثالث برگزار مي شد».



پوشش اشتون در مذاکرات سال ۸۹


پوشش اشتون در مذاکرات استانبول

در همین رابطه اشتون در دور جدید مذاکرات در بغداد نیز با لباسی کاملا پوشیده و شبیه به مانتو ایرانی برای گفتگو با جلیلی حاضر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شبیه مانتو ایرانی... یعنی اگر کسی با این لباس بیاد تو خیابون نمیگرینش؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز از خیلی از مانتوهای زنان ایرانی هم بهتره
United States
با لباس خیلی از این تنگتر می آیند و کسی کاری ندارد.
Iran, Islamic Republic of
زیاد جوگیر نشیوید این کار یک حقه انگلیسی است از طرف یک خانم انگلیسی ! این جونورها اگه پا بده حاضرند واسه منافعشون حتی لخت مادرزاد هم سر کار برن !!!
اگه مذاکرات، همینطور ادامه پیدا کنه این خانم چادری میشه.
میگم دکتر جلیلی نور هدایت رو در این بنده خدا دیده فکر کنم !!!
.
.
.
ولی خارج از شوخی، خدا این دیپلمات انقلابی رو برامون حفظ کنه. سال ها بود که طعم دیپلمات انقلابی رو نچشیده بودیم.
Iran, Islamic Republic of
البته خانم اشتون تحت تاثیر وجنات اقای جلیلی به این پوشش رسیدن.کاش جلیلی وزیز ارشاد می شد تا بازیگران وهنرمندان هم پوششون مناسبتر می شد.
United States
مانتو مدل اشتون ...
United States
دوستان توهین به هیچ کس جایز نیست. حد اقل به احترام آقای جلیلی این پوشش را انتخاب کرده وباید از خدا و از این خانم تشکر کنیم.
بسیار عالی است ..
این خانم با وقار دو چندان در مذاکره حاضر شده است و این رفتار ایشان قابل احترام است.
شما ها چقد دلتون خوشه
حالا مثلا این لباسش اینجوری شد مشکل ما حل شد؟؟؟
مثل بچه ها شدید اصل قضیه رو رها کردید و حال می کنید با لباس اشتون
United States
بابا این عکس هار ونزنید فردا یه عده جلوی خبرگزاریتون کفن پوش جمع میشن