جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

بازیگر و مداح معروف‌قهرمانان صنعت!+عکس

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 401269
دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران شامگاه شنبه با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس‌جمهور و علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از صراط؛ دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران شامگاه شنبه با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس‌جمهور و علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در این جشنواره معاون رییس جمهور به دارندگان خدمات شاخص در حوزه اقتصاد و صنعت لوح اهدا کرده و از آنان قدردانی نمود.

اما آنچه سبب تعجب همگان بود دعوت از بهرام رادان و عبدالرضا هلالی برای حضور در همایش بود.

دوچهره ای که هیچ گونه تناسبی با موضوع جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد نداشتند اما بلافاصله تصویر حضور آنان در این جشنواره خبریک خبرگزاری ها شد.

گویی دست اندرکاران در تلاش بوده اند تا با فراخواندن این هنرمند و مداح گرانقدر کشور مان در برنامه ای که به حیطه فعالیتهای فرهنگی آنان ارتباطی ندارد، ارزش خبری مراسم خود را افزایش دهند و در یک حرکت زرد رسانه ای خبر مراسم جشنواره را به تیتر نخست رسانه ها تبدیل کنند.

جالب اینجاست که طبق آنچه در تصاویر نیز مشهود است هر دوی این شخصیتها یعنی آقایان هلالی و رادان در ردیف نخست جایگاه مهمانان ویژه قراردارند به طوری که رادان دقیقا در تصویر پشت سر معاون رییس جمهور آقای شریعتمداری قرار دارد.

گفتنی است در این مراسم از آقایان رادان و هلالی نیز تقدیر شده است.








نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دنبال مداحی برای خودشان هستند البته با پول دولت