چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۸
۹

اظهارات ضد و نقیض مجری صدا و سیما درباره پخش آیتم مرتضی پاشایی

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 391360
برنامه‌گلخانه که با اجرای شاهین جمشیدی از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود، شب گذشته ۲۵ دقیقه برنامه در مورد مرتضی پاشایی داشت.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، پس از پایان این آیتم که در آن احسان علیخانی مجری تلویزون و محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ درباره مرحوم پاشایی صحبت کردند، برنامه «گلخانه» که یکی از برنامه های مشارکتی صدا و سیماست، به روال همیشگی خود برگشت و به قرعه کشی در مورد محصولات محسن پرداخت.

اجرای جمشیدی در بخش دوم برنامه باعث شد که کاربران اینستاگرام با مراجعه به صفحه این مجری در مورد اجرای او صحبت کنند.

جمشیدی هم در مقام دفاع متنی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در بخشی از آن، به دستور مدیران صدا و سیما برای نپرداختن به این مساله اشاره شده بود.(اینجا)

جمشیدی درحالی دستور مدیران صدا و سیما سخن می گوید که آیتم‌های پخش شده در برنامه‌های صدا و سیما پیش و پس از برنامه «گلخانه» گفته های او را نقض می کند.

در هفته گذشته برنامه «۹۰» با تهیه‌کنندگی و اجرای عادل ‌فردوسی‌پور، در آیتمی به این هنرمند پرداخته بود. برنامه «گلخانه» هم هفته گذشته آیتمی را به مرتضی پاشایی اختصاص داده بود.

پس از برنامه «گلخانه» هم برنامه «هفت» با تهیه کنندگی و اجرای محمود گبرلو، در دو بخش به این هنرمند پرداخت، در ابتدای این برنامه آیتمی در مورد او پخش شد و پس از آن مریلا زارعی هم از این هنرمند و هنر او سخن گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بدبخت مردم محروم كه كسي را ندارند از اونا و مشكلاتشون بگه. صدا و سيما وقتش رو براي دعواي مايلي كهن و دايي مي گذاره . وقتش رو براي يك خواننده پاپ مي گذاره ولي نمي تونه وقتش رو براي مردم محرومي بگذاره كه مشكلات اونا رو له كرده .
Iran, Islamic Republic of
این قضایا با هم متفاوته و توجه به خواننده متوفی که مردم دوستش داشتند از وظایف صداوسیماست!
Iran, Islamic Republic of
این حرفی که شما زدی واقعا از سر نادانیست
Iran, Islamic Republic of
شبکه شما هم یکساعت در مورد اون مرحوم ترانه پخش کرد و حتی در یک اقدام تقریبا خنده دار، مجری برنامه هم پیراهن مشکی پوشیده بود و شال مشکی انداخته بود
شبکه فارس برنامه خوشا شیراز این هفته صبح جمعه ببینید برای مرتضی پاشایی چیکار کرد
Iran, Islamic Republic of
بیچاره سید جواد ذاکر
واقعا به حق گفتی . یادم اومد از اون فیلم که می گفت بچه بسیجی ها و مذهبی ها زود کنار می ایند و سرو صدایی نمیکنند. اما حریف بعضی ها نمی شیم . سید جواد مظلومانه رفت . اللهم العن اول ظالم حق محمد و ال محمد و اخر تابع له علی ذالک
مهدي رحيمي
اينكه مرحوم پاشايي يك خواننده خوب و مورد علاقه بسياري از جوانان بود شكي نيست ولي اين دليل نميشه كه صدا وسيما بخواد اينقد انتنشو به مرگ اين هنرمند اختصاص بده . روزانه اينقدر كودك و جوان كه بسيار براي پدر مادرانشان عزيز هستند به دليل بيماري سزطان از دست مي روند ولي هيچ گاه نه كمكي مي شود ونه حرفي ازانها زده مي شود .ولي چون يكي ديگر خواننده و مشهور بوده خونش رنگين تر از ديگران است . حتي نسبت به مرگ خيلي ديگر از هنرمندان و يا شهداي گرانقدر اينقدر واكنش نشان داده نمي شود .اينگونه رفتارها درست نيست.
سعیدی
الحق که به جا و زیبا عمل کردند...