پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

محل سکونت مهدی کروبی تغییر کرد

فاطمه کروبی: خواستیم تا همسرم را به جماران ببرند
شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 183569
فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی از تغییر مکان سکونت همسرش خبر داد.
به گزارش جهان، وی به سایت رسمی مهدی کروبی گفته است که تغییر مکان خواسته مهدی کروبی و خانواده‌اش بوده است.

فاطمه کروبی به محل جدید سکونت همسرش اشاره ای نکرده اما گفته است: ایشان را به آپارتمانی بسیار کوچک منتقل نمودند و در حال حاضر ایشان به همراه ماموران امنیتی در آن واحد آپارتمانی مستقر گردیده اند و با این اقدام عملا از ورود من نیز به آپارتمان جلوگیری شد؛ زیرا حضور و زندگی من در آن آپارتمان کوچک یک خوابه با حضور ماموران امنیتی میسر نبود. 

برخلاف ادعاهای رسانه های اپوزیسیون، همسر کروبی تلویحا اذعان کرده است که خودش در حصر خانگی قرار ندارد.

مهدی کروبی که یکی از دو متهم اصلی فتنه ۸۸ است، تا پیش از این در منطقه دیباجی واقع در شمال تهران سکونت داشت.

وی مدعی شده که "طبق هماهنگی صورت گرفته با ماموران، قرار بود آقای کروبی را به منزل خودشان که توسط فرزندانم در منطقه جماران تهیه شده بود، منتقل نمایند و به دلایل نامعلومی، نیروهای امنیتی حاضر نشدند ایشان را به این ساختمان که تنها منزل مسکونی ایشان است، منتقل کنند."

فاطمه کروبی که از درز اخبار پیرامون مال و اموال گرانقیمت مهدی کروبی اطلاع یافته، اضافه کرده است: من در همین جا اعلام می کنم که آقای کروبی یک خانه دارد و آن هم در همین جماران است و تحمیل اجاره‌ی مکان دیگر به خانواده ایشان، به معنای خانه ی آقای کروبی نیست. 

به نظر می رسد، منظور همسر این متهم اصلی فتنه ۸۸، خانه ۳ میلیارد تومانی است که چندی پیش خبر خرید آن از سوی فرزندان مهدی کروبی منتشر شد.

مهدي کروبي که گویا او فراموش کرده بود در حصر خانگی است خواستار نقل مکان به اين ویلای گرانقیمت شد تا شاید از امکانات رفاهی آن بهره گیرد و به شخصیت های دوپهلو و فتنه گر نزدیک شود. 

برخي از نزديکان فتنه و جريان ترديد از نقل مکان کروبي به جماران اظهار رضايت کرده بودند. مهمترين دليل براي حمايت از نقل مکان کروبي کنترل بيشتر وي از سوي جريان فتنه بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
مگه نشنیدید پیر ما حاج منصور ارضی چی فرمودند .... گفتند یکی از سران فتنه 3 ملیارد تومان در جماران خونه خریده ..... آپارتمان یک خوابه سیخی چنده ؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حاجيه خانوم نفرمودند آيا از خانه جماران هم سه دانگ دارند يا نه؟؟؟؟
این آقا به جای عوض کردن مکانش بره ذهنشو و فکرو عقایدشو عوض کنه
خدایا چقدر دل مردم محروم شهیدداده از جولان این خائنین در کاخهایشان خون است ؟!واقعا مصونیت اینها کی به پایان میرسد؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
لقمه هاي حرام آنقدر در ژوست و خون و گوشت اينان نفوذ كرده كه ما مانده ايم كه بنا برچه مصلحتي با فتنه گران برخورد قاطع وصريح صورت نگرفت! نكند خداي نكرده تمام جوانان پرشور وانقلابي گول خورده باشند. چرا پروژه از كجا آورده اي كه حاج محمود ابتداي شعارهاي دوره اول رياست جمهوري سر ميداد خوابيد؟ ماشالله ميگفتند آقاي ... پير وخسته شده. پس چرا رييس ... فقط نطق ميكند و عمل خبري نيست. اگر مردم خون و جون داده احساس كنند كه همه اين افراد آنان را به بازي سياسي فريب داده اند بدانند كه سرنوشتي كمتر از صدام و قذافي در انتظارشان نيست. چون خون مردم داغديده به جوش آمده. برخي مسيولين متاسفانه فقط به فكر خويش شده اند كه بدانند خيانتي كه ميكنند جواب سنگيني دارد. خاين در امان نيست آن هم به خون جوانان پاك اين مرز و بوم. ياد پيرجماران بخير