جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قطع برق ۵۰ هزار مشترک تهرانی

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب: 363163
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از عادی شدن شرایط شبکه برق تهران در کمتر از یک ساعت دیگر خبر داد و گفت: در حال حاضر از ۱۲۰۰ خط ۲۰ کیلوولت، برق ۶۵ خط قطع شده‌ است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سیدمحمد هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۰ گروه در استان تهران در حوزه برق مشغول رفع خسارات وارد شده هستند و با شهرداری و آتش‌نشانی‌ها نیز برای بریدن درخت‌هایی که روی شبکه برق افتاده‌اند، هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به ترافیک تهران، گفت: نهایتا تا یک ساعت دیگر مشکلات برق ۶۵ خط خسارت دیده برطرف خواهد شد. در تهران ۱۰۴ پست فوق توزیع وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ۱۰ تا ۱۲ خط ۲۰ کیلوولت را پوشش می‌دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: سقوط درخت و وسایل اضافی بالکن‌ها روی شبکه برق بر اثر باد شدیدی که وزیده، باعث قطع برق شده که اکیپ‌های اعزامی در حال ترمیم خطوط هستند. هاشمی در مورد مناطقی که دچار خاموشی شده‌اند، گفت: قطعی خطوط در تمام مناطق تهران دیده می‌شود، اما در حوزه آزادی و مناطق مرکزی تهران بیشتر خطوط قطع شده‌اند.

وی در پایان با اشاره به قطع خط ۲۰ کیلو ولت در محدوده سعادت‌آباد – خوردین گفت: از چهار میلیون مشترک در تهران، برق حدود ۵۰ هزار مشترک قطع شده که تا یک ساعت آینده وصل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *