پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اعلام برنامه رقابت‌های جام باشگاه‌هاي جهان

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 81326
جام باشگاه‌هاي جهان با حضور شش تيم از فردا به ميزباني امارات آغاز خواهد شد.
 به گزارش سرویس ورزشی جهان  ، در جام باشگاه‌هاي جهان در سال ‌٢٠٠٩ تيم‌هاي الاهلي امارات، اوكلند سيتي ونزوئلا، مازمبه آفريقا، پوهانگ استيلرز كره جنوبي، آتلانته به همراه استوديانتس آرژانتين و بارسلوناي اسپانيا حضور دارند.

بر اساس برنامه اعلام شده، روز چهارشنبه در دور نخست اين رقابت‌ها الاهلي ميزبان رقابت‌ها با اوكلند سيتي پيكار مي‌كند. سپس مرحله يك چهارم نهايي اين رقابت‌ها روزهاي جمعه و شنبه آينده انجام خواهد شد.

روز جمعه مازمبه با پوهانگ استيلرز روبه‌رو مي‌شود و سپس عصر شنبه برنده الاهلي و اوكلند سيتي با آتلانته مبارزه مي‌كند. مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آينده برگزار مي‌شود.

در ديدار نخست مرحله نيمه نهايي عصر سه‌شنبه استوديانتس به ديدار برنده مازمبه و پوهانگ استيلرز مي‌رود. چهارشنبه هم بارسلونا با برنده ديدار الاتحاد/ اوكلند و آتلانته بازي مي‌كند.

در مسابقه براي رسيدن به عنوان پنجمي بازنده ديدار مازمبه ـ پوهانگ با بازنده ديدار الاهلي/اوكلند ـ آتلانته روز چهارشنبه هفته آينده با هم بازي مي‌كنند.

ديدار رده‌بندي و فينال رقابت‌ها شنبه دو هفته ديگر برگزار مي‌شود. سال گذشته منچستريونايتد قهرمان اين رقابت‌ها شده بود.



https://jahannews.com/vdcjmteo.uqev8zsffu.html
jahannews.com/vdcjmteo.uqev8zsffu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *