پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۹۲
در نامه ای انتقادی خطاب به رئیس قوه قضائیه مطرح شد

خانواده هاشمی: پرونده مهدی، ده ها هزار صفحه دروغ و تهمت است!

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 438368
خانواده آقای هاشمی در بیانیه ای مدعی شدند پرونده ای که بر اساس آن مجرم بودن مهدی هاشمی به اثبات رسیده است ده ها هزار صفحه دروغ و تهمت است.
خانواده هاشمی: پرونده مهدی، ده ها هزار صفحه دروغ و تهمت است!
به گزارش جهان، پس از واکنش آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه به انتشار فیلم لحظه خداحافظی اقای هاشمی با فرزندش مهدی پیش از حضور در زندان و زیر سؤال بردن حکم دستگاه قضا توسط وی، خانواده آقای هاشمی رفسنجانی با انتشار بیانیه ای نسبت به این انتقادات پاسخ دادند.

در متن این بیانیه آمده است:

پس از اجرای حکم آقای مهدی هاشمی، که بصورت داوطلبانه وبدون ابلاغیه اجرا، وبا خویشتن داری کامل خانواده ایشان جهت حفظ آرامش جامعه صورت گرفت، انتشار تصاویر خداحافظی آیت اله هاشمی با فرزند خود که توسط برخی جوانان یا همراهان خانواده در آن صحنه بوسیله تلفن همراه ضبط ودر شبکه های مجازی منتشر شد، موجب انتقادات برخی مسئولان گردید.

گرچه درباره این حکم وچگونگی طی مراحل دادرسی وتعیین قاضی وتعیین حکم، سخن بسیار وجود دارد اما همانگونه که آیت اله هاشمی تصریح کردند بدلیل پرهیز از ایجاد تنش وحاشیه در کشور در آستانه اجرای توافق هسته ای، سکوت اختیار می کنند وخانواده آیت اله هاشمی نیز به تاسی از ایشان مهرسکوت بر هزاران نکته وسخن ناگفته درباره این پرونده می زند.

اما انتقادات خارج از حیطه انصاف برخی از مسئولان قضایی باعث گردید تا نکاتی را جهت تنویر افکارعمومی یاداور شویم.

۱- جای تعجب دارد که چگونه مسئولین قضایی کشور از انتشار غیررسمی ومحدود تصاویر خداحافظی پدری با فرزند خود که حق طبیعی هرانسانی است شگفت زده شده وبسرعت واکنش نشان می دهند اما در برابر ده ها مورد انتشار فیلم از صداوسیما و فضای مجازی وابسته به ارگانهای نظام طی سالهای اخیر که درآن برخلاف شرع، قوانین ومصالح کشور دروغها واکاذیب آشکار طرح و به یاران انقلاب تهمتهای شرم آور نسبت داده می شوند، و به رغم شکایتها سکوت اختیار کرده و می کنند.

۲- جای تعجب وجود دارد که چگونه وقتی گروهی افراطی ، تمامی خطوط قرمز اخلاقی ، شرعی وقانونی را زیرپا می گذارند، در مراسم عمومی ورسمی کشور اخلال می کنند وبه یادگار امام(ره) اجازه سخن گفتن نمی دهند، گروههای فشار شبه نظامی تشکیل می دهند وفرزند برومند شهید مطهری را آماج حملات خطرناک قرار می دهند، شب نامه های رکیک وآکنده از اهانت را بعنوان روزنامه ونشریات رسمی منتشر می کنند و واکنش درخوری نشان نمی دهند.

۳- شگفتی اینجاست، که برسر پرونده ای که همه جزئیات آن سالهاست روشن شده، این همه جنجال می شود، اما دهها پرونده فساد دانه درشتها که بخش کوچکی از آن تاکنون رسانه ای شده است، مورد پیگیری جدی قرار نمی گیرد واگر براثر فشار افکارعمومی به پرونده ای هم رسیدگی شود، بانیان وصاحبان اصلی منافع وآمران از پیگرد وبرخورد قضایی مصون می مانند وفقط با عوامل ظاهری وآشکار برخورد می شود.

۴- تعجب اینجاست که پرونده ای با دهها هزار صفحه دروغ وتهمت بدون هیچ مشکلی اجازه انتشار از صداوسیما وخبرگزاریها وروزنامه وسایتهایی که از بودجه دفاعی کشور تغذیه می کنند، می یابد، اما دفاعیات مستند متهم در دادگاه که نمی تواند بدون دلیل مدرک متقن باشد، ممنوع الانتشار می شود.

۵- سرانجام تعجب از این همه تبعیض در اجرای قانون است که موجب شده یاران دلسوز انقلاب و پیشکسوتان جهاد وشهادت یا خانه نشین شوند و یا آماج هتاکی ودشنام ودروغها قرار گیرند ، اما آزادی مطلقی که به مردم وعده داده شده، اما تاکنون فقط نصیب تندروها و افراطیون شده است، واین گروه با تمام توان به سوراخ کردن کشتی جمهوری اسلامی مشغولند وهیچ مسئولی متعرض آنها نمی شود.

در پایان باردیگر یادآور می شود ، اگرچه شیوه آیت اله هاشمی تاکنون گذشت از حق شخصی خود در جهت حفظ مصالح کشور بوده است، اما انتظار افکار عمومی از مسئولان آن است که به گونه ای رفتار نکنند که حتی هواداران نظام قادر به دفاع از این عملکرد که جامعه را به تعبیری، به "شهر مردگان" تبدیل می کند، نباشند.

والسلام علی من التبع الهدی

خانواده آیت اله هاشمی رفسنجانی
۲۱مرداد ۱۳۹۴
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چوبین
این شگفتی ها و تعجب های مورد اشاره در متن بیانیه، بیشتر به خود ای خانواده برمی گردد.
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
بابا والله بالله تالله دروغ اینه که مهدی هاشمی بی گناهه.به خدا این دروغه
کرسنت و امنیتی چرا پس گرفته شدید؟؟؟؟ قیامتی هم هست
United States
مجید جان دلبندم به جای اینهمه قسم خوردن بگین جلسات محاکمه پخش بشه تا سوالات و ابهامات از بین بره
س
Iran, Islamic Republic of
در رابطه با پخش محاکمه
۱_ اگر از اول تصمیم قاضی به غیر علنی می شد اتهام وارده که از اکثر آن تبرئه شد باعث ازبین رفتن بیش از آبروی او می شد
۲_ حالا که تصمیم درست به غیر علنی گرفته شده است نمی شود که پایان حکم علنی شود و آن هم با درخواست از طریق و مسیر غیر قانونی !
مگر مملکت قانون ندارد هروقت دلشان خواست علنی و هر وقت دلشان خواست غیر علنی باشد
۳_ اکثر جرائم امنیتی در اکثر کشورها غیر علنی برگزار می شود
United States
ضربه محکم دیگری از هاشمی
هرکس جای این خانواده بود از خجالت آب میشد می رفت توی زمین. انگار نه انگار بچه شون بیت المال بلعیده!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مهدی بابا ما داغ بودیم و نفهمیدیم که چیزی از این حالت نمی مونه
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
درود بر قوه قضائیه
حضرت ایت الله آملی لاریجانی و همکاران عزیزشان تشکر ما را پذیرا باشید.
دعای 80 میلیون ایرانی در داخل و خارج از کشور پشت سر شماست
از طرف خودت وسه میلیون نفر تندروها صحبت کن
ملت ایران همون 4 میلیون که به جلیلی جونتون رای داد.
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
با وجود اینکه مدیریت سایت جهان نیوز می خواد طبق آزادی اندیشه و آزاد بودن نظرات، نظرات ملت عزیز و فهیم ایران رو منتشر کنه اما حجم سانسور مشخصه که ملت چقدر از دست این خاندان طلبکار عصبانی هستند که طوری می نویسند که جهان نیوز مجبور به سانسور می شه من به این خانواده از همه چی طلبکار توصیه می کنم که به جای بیانیه نویسی و مدعی شدن با مدیریت جهان نیوز مکاتبه کنه تا اونها اجازه بدن به نظرات مردم بدون سانسور دسترسی پیدا کنن تا از خیال خام محبوبیت بین بیرون و بفهمن ملت چقدر از دست این خاندان عصبانین تا این خاندان برای همیشه مثل یک شهروند عادی و نه طلبکار بشینن زندگی عادی خودشون رو داشته باشن و دست از ...گری بردارن.پیشنهاد منو لطفا منتشر کنید.
رونوشت:
علی اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی
عفت مرعشی
فائزه هاشمی رفسنجانی بهرمانی
فاطمه هاشمی رفسنجانی بهرمانی
محسن هاشمی رفسنجانی بهرمانی
یاسر هاشمی رفسنجانی بهرمانی
مهدی هاشمی رفسنجانی بهرمانی (در زندان اوین)
United States
فقط و فقط پخش دادگاه از تلویزیون میتونه راه گشا باشه در غیر این صورت این دعوا تا ابد ادامه داره
United States
بنازم به عظمتت هاشمی بازم با یه حرف صدر تا ذیل مخالفاتو بهم ریختی
اگه واقعا پرهیز از ایجاد تنش مهمه پس چرا اینقدر تهمت به نهادهای قانونی کشور ؟
United States
هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو
United States
چرا از پخش دادگاه وحشت دارین
هیچی ندارن وگرنه خودشون جر میدادن
بخدا آخرتی هم هست!
چوب حراج بر آرمانها و ارزشهای اسلام و انقلاب گذاشتی جناب...
یکذره بترس و اینقدر با طناب فرزندان ... به ته چاه نرو که برگشتی نیست.
چقدر فرزند پرستی؟! بنداز دور این...
مگر قرآن نفرموده:ان من ازواجکم و اولادکم عدوا لکم فاحذروهم؟
همانا زنان و فرزندانتان بعضا دشمنانتان هستند پس از آنها برحذر باشید؟!
پس چقدر شما اینقدر حب خانواده و فرزندان... که آشکارا حق را...؟!
مرگ به همه نزدیک است...برگرد و خانواده ات را قربانی حق کن!
ح ف
آقای هاشمی شخصیت حقیقی و حقوقی دارند و تا مادامی که مسئولیت دارند تمام افعال ایشان از حیث جایگاه حقوقی اش یعنی ریاست مجمع تشخیص دیده و بررسی میشود :
1 جای تعجب دارد که حمایت ایشان از یک فتنه گر و اخلاس گر و محکوم دادگاه صالحه را به خداحافظی سوزناک پدرو پسر تقلیل میدهید
2جای تعجب وجود دارد که از موضع سخن گو و مدافع یادگار امام مطالبی را که به این موضوع ربطی ندارد خلط در موضوع میکنید و با فرافکنی تلویحا برخی از نیرو های وفادار و پایکار نظام را محکوم مینمایید که اذهان را از اصل موضوع یعنی دفاع تمام قدتان از یک محکوم منحرف مینمایید .
-3- شگفتی اینجاست که بر سر پرونده ای که ابعاد آن برای مردم مشخص است و وقوع جرم در آن قطعی است و طرف رشوه دهنده خارجی محکوم گردیده است با فشار بر قوه قضاییه مانع از اجرای به هنگام حکم شده اید.
4_تعجب اینجاست که به فرض عدم پخش دفاعیات متهم خود تان که صاحب قدرت و رسانه های بسیار وابسطه هستید نیز از انتشار دفاعیات ایشان سر باز میزنید .
5-سرانجام تعجب از این همه تناقض در رفتار و اقوال گذشته و امروزتان است شما که پیش کسوتان جهاد و شهادت را لشکر بیل به دست و ... میخواندید و کوچکترین التفاتی به نظرات و خون دل های ایشان نداشتید که بخش از اعظمی از این خوت دل ها مربوط به کژی ها و انحرافات و تحریفات پدرتان در زمان دولت شان تا حتی امروز است اعم از ترویج تجمل و مصرف گرایی عدم توجه به طبقه مستضعف و خرد شدن استخوان های این طبقه زیر چرخ های مثلا توسعه تان و جابجایی ارزش های انقلاب و ترویج سرمایه داری و سرمایه سالاری تحریف چهره مبارک امام راحل و.... از پیشکسوتان جهاد و شهادت برای تطهیر مجرمتان مایه میگذارید و شگفت که یاد این گروه از مردم میکنید .
در آخر ان شا الله و به فضل خدا و دعای امام و شهدا و رهبری عزیز و بصیرت مرد دوباره در فتنه احتمالی آینده تان شکست خورده و روسیاه تر از قبل خواهید شد
Spain
تعجب اينجاست خانواده اي كه خود را دلسوز و از پيشكسوتان انقلاب مي داند در فتنه 88 بصورت دسته جمعي ....
Spain
به نظر من يك سايت بي طرف با هماهنگي خود خانواده آقاي هاشمي معرفي كنند و ميزان رضايت مردم در برخورد با قانون گريزي و حركات و اعمال قانون اين خاندان به راي ملت گذارده شود. تا براي هميشه خيال ملت و اين خانواده آسوده گردد. اگر مرد ميدانيد بسم الله.
ناشناس
بدهکار هم شدیم.....
رضائی
خواهشا خانواده هاشمی اینقدر ناز کشمنه نرند طلبکار نظام نباشند ملت می داند با فشار .... پرونده امنیتی وزارت اطلاعات را پس گرفتند حالا با حکم .... والسلام علی من التبع الهدی
شلوغ
چه ربطی به نظام و مردم داره
پسرتون دزدی کرده باید جوابشو بده

بی خودی شلوغش نکنید
Indonesia
معلوم نیست این خانواده چه حقوق ویژه ای برای خود قائل است که همه موجودیت قضایی و اجتماعی نظام را به چالش می گیرد و بعد هم ادعای سکوت و جلوگیری از تنش دارد؟؟ یکی از ایشان بپرسد مثلا اگر آرامش نداشتید می خواستید جنگ خیابانی بر علیه حکم دادگاه راه بیاندازید؟؟ واقعا مایه تاسف است این چنین افکاری به اسم دین و اسلام
توقع نداریم بیان بگن داداشمون میلیاردی از بیت المال دزدی کرده فتنه گری کرده دستش کجه دفاعیات نا بحقشون عادیه و به خیال خامشون میخواهند اخبار را مدیریت کنند تا نزد اقوام و نزدیکان سرشکسته نشوند
؟ اگر راست می گویید دادگاه رو بدون سانسور پخش کنید !
خداي بزرگ،به بزرگي وشكوه وعظمتت به ايران واسلام وانقلاب ومردم مظلوم ما رحم كن. همچنين خدايا،به آنهايي كه دارند كشتي انقلاب ونظام را سوراخ مي كنند بگو وبفهمان كه هيچكدام شنا بلد نيستند!
خاو..... از کانادا
ای بابا صدور بیانیه شروع شد!!!!
این بیانیه شماره 2 هست.
قراره مثل فتنه 88 کیلویی بیانیه صادر کنند.
...چه حالی میکنن با بیانیه!
از قوه قضاییه میخواهیم دیگه با خانواده جنجالی مماشات نکنه....
داوود
باسلام،
اگه خانواده آقای هاشمی و نزدیکان ایشون به مملکت به ارکان نظام به مردم توهین کنن هیچ اشکالی نداره!!! چرا چون منتسب به حاجاقا اند، همه دیدن تو فتنه ۸۸ حاجاقا از کسانی حمایت میکرد....
حبیب
شانتاژ نکنید کدامیک از صحبتهای بیت آقای هاشمی نادرست است
Latvia
بهتر بود میگفتی کدومش درسته ! واقعا یا نمیدونی ، یا خودتو زدی به نفهمی .
همه اش عزیزم
شهروند درجه چندم
شمابگو کدوماش درسته؟!
اکثرش
فقط جمله ی شما نادرست است همین!
ممد
همش غلطه

اونم از نوع زیادی
اینکه بزرگترین متهم را بی گناه نشون بدن
eshagh
Estonia
گذشت از حق شخصی خود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مشکل ما دقیقاً همینه که شما کل نظام و انقلاب و مملکت رو حق شخصی خودتون میدونید!
علی
مثلی هست که میگه اگر در طلب خود از بدهکار مسامحه کنی کم کم طلبکارت میشود. الان حکایت خانواده ............
بابک زنجانی
چقدر خوبه هر نوع ... که دوست داری انجام بدی در نهایت باز ستون انقلاب باشی!
نمیدونم از این حرف خانواده هاشمی بخندم یا بگریم...
.... الان بیایید 80 میلیون ایرانی رو ...
بنظرم گستاخی امروز خانواده خطرناک..........
با خویشتن داری کامل خانواده ایشان!!!
بدلیل پرهیز از ایجاد تنش وحاشیه در کشور !!!
بابا دوران گردن کلفتی و شاخ و شونه کشیدن بر علیه نظام در 9 دی به خاک سپرده شد جرا یک عده پیام آن روز را دریافت نکرده اند
اگر پیام مردم به صورت کامل در روز نهم دی از صدا و سیما پخش میشد چه بسا ما امروز با گردن کلفتان مواجه نبودیم
علی
و تعجب اینجاست که دمل خانوادگی هاشمی یهو ترکید
شهروز
دفاع از علی مطهری وسید حسن آقا جه ربطی به این پرنده دارد
دقیقا برعکس.. حجه الاسلام مصالح کشور رو فدای منافع شخصی میکنه.
کی غرب رو تشویق به تحریم ایران میکرد؟؟؟ چرا؟ با چه انگیزه ای؟؟؟
پول کارگر و کارمند و قشر ضعیف و زحمتکش رو در دانشگاه آزاد میگیرید کجا خرج میکنید؟؟؟
ترحم واغماض با این خانواده نتیجه اش میشود پر رویی اینها
م.ه
هر کس بگوید دزدی حرام است. اختلاس حرام است، خوردن بیت المال حرام است" افراطی" ست.
بدانید و آگاه باشید که برای ما گواراتر از بیت المال وجود ندارد.
خود کرده را تدبیر نیست
سرچشمه هجمه به هاشمی کاملا مشخصه که از کجا و چرا اب می خوره.
اقای هاشمی و خانواده واقعا مسیری جدا از رهبری و مردم در پیش گرفتند
تا کجا میخوان ادامه بدن . . . . .
قوۀ قضائیه از خودش دفاع کند.
یاد نامه اتشفشان هاشمی افتادم تنم لرزید
شورش نزدیک است
حسن
Iran, Islamic Republic of
پناه میبرم به خدا
شهروند درجه چندم
سنگ پای قزوین؟!
صالحی
آقای رفسنجانی یادت میاد چه رفتاری با افراد نهضت آزادی بالاخص مهندس بازرگان فقید کردید.
می گویند هر کسی را باید از دوستانش شناخت حالا بیید بدون غرض ببینیم افراد و یا گروههای زیر طرفدار چه کسی هستند
1- روزنامه های رنگارنگ کارگزاران و اصلاح طلبان و اعتدالیون
2- زندانیان امنیتی که آقای هاشمی در حضور آنان به سخنرانی پرداخت
3- فتنه گران 88 و سایتهای ضد انقلاب
4- نمازگزاران نماز اولی در آخرین نماز جمعه هاشمی در دانشگاه تهران که ایشان نیز به دفاع از فتنه گران سنگ تمام گذاشت و این نمازگزاران با کفش نماز خواندند
5- راهپیمایان روز قدس که شعار نه غزه نه لبنان جان فدای ایران را سر دادند و افطاری خود را در پارک لاله در وقت نماز جمعه شروع کردند
6 -خاندان آل سعود (بخصوص ملک عبد الله ملعون) که مرد و جنایتکاران جوان جایش را پر کردند
زصا
دستگاه قضایی تشکز تشکزتشکزتشکز
قوه محترم قضاییه با رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی قدرت و اقتدار خود رو در برخورد با مفاسد آقازاده های دانه درشت به اثبات رساند اگر چه حکم ایشان ...
خانواده هاشمی درست گفتند وکم
درود بر هاشمی که با صبر خود نادانان را یکی یکی از صحنه بدر میکند
حامدی
کشتی انقلاب بقدری مستحکم شده است که با چند تا فیلم و بیانیه دادن این خانواده کوچکترین خدشه ای به ان وارد نمی شود بلکه کشتی این خانواده بدست خودشان سوراخ شده و در حال غرق شدن است .
اگر این خانواده مطمئن هستند از پشتوانه مردمی برخوردار هستند این جمعه در صف اول نماز جمعه حاضر شوند و عکس العمل نمازگزاران که از افراد پر و پا قرص به نظام جمهوری اسلامی هستند ببینند .
کاظمی
ما از صدا وسیما که نقش برجسته در روشنگری فتنه ها و بصیرت افزایی جامعه دارد و از قوه قضائیه که با شجاعت حکم مجرمیت مجرمان را صادر می کند و از شورای نگهبان که در تشخیص صلاحیت ها با بصیرت عمل نموده سپاسگزار هستیم بگذارید تا نابخردان ماهیت کینه توزانه و خودخواهانه خود را به جامعه نشان دهند تا باعث اگاهی بیشتر افراد جامعه شود .
احتمالا اقا مهدی خانواده شامل دانه درشتان نمیشوند
واقعا شرم اور است که مجرم قاضی را محاکمه می کند .
افروز
اگر ملت پایبند به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه و قانون نبود معلوم نبود چه به روز مجرمان دروغگو و قلدر و متکبر می امد . پس این افراد سعی کنند حرمت قانون را حفظ کنند و بیش از این ملت را بخشم نیاورند .
پیشکسوتان جهاد و شهادت ؟؟ از صدا و سیما تمنا می کنم جریان دادگاه مهدی هاشمی مفسد را بدون کم و کاست پخش کنند
شهری که در آن این خانواده در حبس باشند، شهر شور و شعور است
قاینی
Iran, Islamic Republic of
چطور شد زندان رفتن رحیمی و بقایی اشکال ندارد و زندان رفتن مهدی آقا اینهمه اشکال ایجاد می کند؟؟!!چطور شد بدترین حرفها را علیه رییس جمهور منتخب مردم (احمدی نژاد) زدند و می زنند اشکال ندارد انوقت برای خودشان برج عاجی می سازند؟؟اصلا انقلایب کردیم که شاه و اشرافیت نباشد و فرزند آهنگر بتواند رییس جمهور شود نه اینکه فقط اسامی و القاب عوض شود.
Iran, Islamic Republic of
خوشا به حالت ای روستایی
مراقب فتنه اکبر باشیذ
مهدی
خدار پدر احمدی نژاد رو بیامرزد که تابوی برخورد با این خانواده رو شکست و الان مشخص شد که حرفهاش در شب مناظره تاریخی درست بوده و درد و ناراحتی بیش از حد این خانواده هم به همین خاطر هست و این رو میتونید تو بیانیشون ببینید
0محمد صابر
لطف بفذمائید کدام دروغ و تهمت ... اتهام یعنی هنوز به مرحله اثبات نرسیده و طرف از اتهام خود دفاع میکند و. تیم وکلای او نیز دفاع کردند .
ولی نتوانستند تبرئه شوند ..و مجرم شناخته شده اند .امروزه خیلی از مجرمین .هنوز فکر میکنند مجرم نیستند و مجازات آنها عادلانه نیست .
کاظم
United States
من بعید می دونم قوه قضاییه با وجود فیلتر تجدید نظر و دیوان عالی کشور اشتباه کرده باشد. اما حرف این خونواده هم بی راه نیست. کیفرخواست مهدی هاشمی تقریبا در رسانه ها منتشر شده حق و عدالت می طلبه که دفاعیات ایشون هم منتشر بشه تا افکار عمومی هم قانع بشه
شگفتا از این همه رو که می دزدد و می برد وباز متهم می کند عجب صبری خدا دارد
سنگ پای قزوینم آرزوست
تعجب از اینجاست که چقدر پر رو هستین!
درود بر هاشمی و خانواده ی پاکش
مرگ بر ...
رو که رو نیست
حاج آقا بیائید خانوادتان را جمع کنید والله قباحت داره
خدایا ملت را از شر اوباش حفظ کن ... الهی آمین
پیشکسوتان جهاد و شهادت !!!...
حاج آقا را میگه که خانوادگی در خط شهادت و جهاد بودند اما جهاد برای ...
خوبی که از حد بگذرد / نادان خیال بد کند .... شرح حال این خانواده پر ادعا و مماشات نظام با این گردن کلفتها نتیجه اش همین است و بس !
یکی نیست بزنه تو دهن این آدمهای بی ادب و پر رو
شریف مهاجر
بیانیه خانواده ایت الله هاشمی را که همان نظر وسخن ایشان هست را قرائت کردم که دارای نکاتی است که باید عرض کنم به فرض اگر گروهی با سوزن خیاطی در حال سوراخ کردن کشتی جمهوری اسلامی هستند از اقای هاشمی توقع نمی رفت که با موشک مخرب ساحل به دریا ی تقلب در انتخابات کشتی انقلاب را مورد هدف قرار دهد
Romania
امام که بنیان گذار انقلاب بودمی گفت من کاری نکردم این خانواده از عفت مرعشی فائزه مهدی محسن فاطمه یاسر وبقیه اقوام ودوستان چقدر از نظام طلبکارند
بقول بعضیا اب بریزید همنجا که داره میسوزه خداییش این جمله رو فقط برای امروز گفته بود چقدر پیش گویی بجایی