پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

پیام استیضاح فرجی از نظر فروزنده

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 376268
قائم مقام جمعیت ایثارگران با اشاره به جلسه استیضاح فرجی دانا گفت: پیام این جلسه این بود که وزرایی که ارزش‌ها را حفظ کنند حتی اگر گرایش سیاسی مخالف هم داشته باشند می‌توانند فعالیت کنند و این مسئله بسیار مهم است.
به گزارش جهان؛ لطف‌الله فروزنده دهکردی قائم‌مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و عدم رای اعتماد مجلس به فرجی دانا اظهار داشت: در مرحله اول باید از مجلس تشکر کرد که به وظیفه نظارتی خود به خوبی عمل کرد و نباید فضایی ایجاد شود که افرادی با ادعای دموکراسی روند قانونی امور و ابزارهای نظارتی نمایندگان مردم را دچار انحراف کنند.

* تعامل دولت و مجلس در چارچوب حفظ ارزش‌ها شکل می‌گیرد

وی با بیان اینکه رئیس جمهور و هیئت دولت باید بدانند مجلس مسئله ارزش‌ها را نادیده نخواهد گرفت، ادامه داد: آقای روحانی باید به شعار اعتدال خود پایبند باشد و قطعاً تعامل دولت و مجلس در چارچوب حفظ ارزش‌ها شکل می‌گیرد.

فروزنده با تأکید براینکه وزرا برای گرفتن رأی اعتماد از نمایندگان مجلس قول دادند که ارز‌ش‌ها را نادیده نگیرند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و وزرا باید توجه کنند که نمی‌توانند نسبت به نظارت مجلس بی‌توجه باشند.

* پیام مجلس به وزرای دولت یازدهم

قائم مقام جمعیت ایثارگران اضافه کرد: مجلس پیام داد وزرایی که ارزش‌ها را حفظ کنند حتی اگر گرایش سیاسی مخالف هم داشته باشند می‌توانند فعالیت کنند و این مسئله بسیار مهم است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که عناصر فتنه‌گر به درون دولت نفوذ نکنند و تأکید کرد :دولت باید مقابل افرادی که تفکرات لیبرالیستی دارند، بایستد.

فروزنده در پایان با اشاره به تعامل دولت و مجلس در آینده، تصریح کرد: ان‌شاءالله مانند امروز شاهد رفتارهای عقلایی باشیم و وحدت که مهم‌ترین نیاز ما است حفظ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


افرین مسئله همین است ارزش ها باید پایدار بماند