جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رونمایی از آلبومی با شش خواننده

سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 419864
آلبوم موسیقی «حضرت خورشید» که به مناسبت سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی(ع) تولید شده، در آستانه ۱۳ رجب با حضور هنرمندان و موسیقیدانان برجسته در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران رونمایی می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این آلبوم شامل هفت قطعه در منقبت تنها مولود کعبه است که هنرمندانی چون سیدحسام‌الدین سراج، مجید اخشابی، عبدالحسین مختاباد، غلامرضا صنعتگر، حمید غلامعلی و احمد عبدلی در تولید آن مشارکت کرده‌اند.

فواد حجازی، سیدمحمد میرزمانی، بابک ربوخه، مجید اخشابی، امید سیاره و غلامرضا صنعتگر آهنگسازان مجموعه «حضرت خورشید» هستند و اشعار آلبوم از میان آثار محمدحسین شهریار، عبدالجبار کاکایی، سیدعباس سجادی، سیدشهرام شکیبا، فریبا وکیلی، آشفته شهررضایی، اسحاق انور و صابر خراسانی برگزیده شده است.

«حضرت خورشید»، «بهترین حرف تمام روزگار»، «قرآن ناطق»، «دعای توسل»، «همای رحمت»، «حیدر» و «یاعلی» اسامی قطعات این آلبوم مناسبتی است که روز چهارشنبه ۹ اردیبهشت در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران رونمایی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *