شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مهم‌ترین خواسته بازنشستگان مس

چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 309361
مدیر عامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: برای بهره وری کیفیت زندگی بازنشستگان باید به نظام حمایتی از خانواده های بازنشستگان، افزایش امنیت وبهداشت روانی و سلامت آنها توجه ویژه ای داشته باشیم.
مهم‌ترین خواسته بازنشستگان مس
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران محمد اسفندیار پس از  تشریح استراتژی و نقشه راه این موسسه و مرور فعالیت هایی که تاکنون این موسسه انجام داده است، با بیان این که ماموریت موسسه حداکثر سازی رفاه بازنشستگان صنعت مس کشور است، گفت: در نقشه راه صندوق محورهایی برای اجرای این مأموریت مشخص شده است.
وی در ادامه با اشاره به چشم انداز خدمات بازنشستگی، تصریح کرد: رشد مزایای بازنشستگان و بهره وری کیفیت زندگی بازنشستگان از جمله مواردی است که باید برای تحقق حداکثر سازی رفاه بازنشستگان مد نظر قرار گیرد.
مدیر عامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران رشد مستمری بازنشستگان، رشد مشوقه های مالی، حمایت مالی از بازنشستگان را در رشد مزایای بازنشستگان موثر دانست و افزود: برای بهره وری کیفیت زندگی بازنشستگان باید به نظام حمایتی از خانواده های بازنشستگان، افزایش امنیت وبهداشت روانی  و سلامت آنها توجه ویژه ای داشته باشیم.
اسفندیار با بیان این که همه صندوق های بازنشستگی استراتژی مشخصی را برای خود تدوین کرده اند، افزود: سعی ما نیز این بوده تا بر اساس استراتژی مشخص در حوزه بازار سرمایه و پول  و با توجه به دانش فنی و تجربه ونیروی انسانی متخصص مجرب در صندوق در بخش معدن و سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های معدنی اعم از مس و فولاد اقدام کنیم همچنین پروژه هایی که کم بازده و زیاده بوده را تعطیل کرده تا با توان بیشتری در این مسیر گام برداریم.
وی در خاتمه افزود: باید به این مسئله نیز توجه داشته باشیم که اشتغال زایی فرآیند زمان بر است و نمی شود در فاصله کوتاه زمانی آن را اجرایی کرد.
https://jahannews.com/vdcjmhetvuqeytz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjmhetvuqeytz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *