پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

کم لطفی در ساخت مزار استاد لطفی

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 457664
پس از ۱۷ ماه از ساخته نشدن آرامگاه استاد لطفی برنامه نیستان رادیو فرهنگ چهارشنبه ۴ آذر دلایل این موضوع را در گفتگو با تورج لطفی (برادر استاد لطفی) و مسوولان این امر جویا می شود.
به گزارش جهان به نقل از میزان، ندا رادمهر کارشناس موسیقی در برنامه نیستان دلایل ساخته نشدن آرامگاه استاد محمد رضا لطفی بعد از گذشت ۱۷ ماه از فوت وی را در گفتگو با مسوولان این موضوع پیگیری می کند.

تورج لطفی، برادر استاد محمد رضا لطفی در این برنامه از عملی نشدن ساخت باغ مزار استاد لطفی می گوید.

حجت الاسلام سید محمدجواد رئوف سیدنژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از جمله کسانی است که با رادمهر درباره علل ساخته نشدن آرامگاه لطفی و نداشتن بودجه کافی شهرداری برای این امر گفتگو می کند.

حسین کتولی، نماینده عمران و بهسازی شهری استان گلستان نیز درباره دلایل این موضوع ، فعالیت ها و در نهایت نفروختن زمین اوقاف به شهرداری صحبت می کند.

برنامه نیستان رادیو فرهنگ ، برنامه ای با موضوع موسیقی ایرانی است که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می شود.

برنامه نیستان به تهیه کنندگی وحید رستگاری، دستیار تهیه : فاطمه حق وردی و با اجرای فاطمه رکنی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۵۸ پخش می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *