جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۱۴

جانباز ۵۰ درصد مقابل بنیاد شهید چادر زد +عکس

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 447269
یک جانباز ۵۰ درصد همزمان با هفته دفاع مقدس در مقابل ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خیابان طالقانی چادر زد.
جانباز ۵۰ درصد مقابل بنیاد شهید چادر زد +عکس
به گزارش جهان، یک جانباز ۵۰ درصد همزمان با هفته دفاع مقدس در مقابل ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خیابان طالقانی تحصن نمود.

بنابراین گزارش جانباز «مختار حاجی عسگری» جانباز۵۰ درصد بسیجی است که ۵ سال در جبهه بوده و ۳ بار مجروح شده است اما این روزها زخم زمانه بیش از جراحات دوران دفاع مقدس وی را آزار می دهد.

جانباز حاجی عسگری می گوید: ۳ بار مجروح شدم . اولین بار در عملیات مسلم بن عقیل در سومار بود و بعد در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و یک بار هم در خیبر در منطقه طلائیه مجروح شدم که دوبار روی مین رفتم و یک بار هم خمپاره به دستم خورد.

این جانباز دفاع مقدس می گوید: تا سال ۸۰ حتی به بنیاد شهید مراجعه نکردم و بعد از آن به تایید کمیسیون پزشکی بنیاد شهید من را جانباز ۵۰ درصد محسوب کردند و گواهی اش را به من دادند.


وی ادامه داد: در سال ۸۳ دستور خرید خانه را از بنیاد شهید گرفتم اما بعد از مدتی رئیس عوض شد و تا امسال هنوز خانه ای به من نداده اند.

این جانباز می گوید: بنیاد شهید می گوید بیا و وام مسکن بگیر اما وامشان ۵۰ میلیون تومان است و عملا با آن امکان خرید خانه در تهران وجود ندارد.

این جانباز ادامه داد: نامه دیگری هم دارم که به امضای آقای صمیمی رسیده است که قطعه زمینی در اتوبان همت به من بدهند و یا در عوض آن پولش را بدهند اما این کار را هم نکردند.

جانباز «مختار حاجی عسگری» چندمین بار است که تحصن می کند و امروز ۳ شبانه روز است که در خیابان طالقانی به همراه خانواده اش چادر زده است و می گوید: حکم تخلیه خانه ام آمده و خانه ندارم و بنیاد شهید فقط چند نفر می فرستد و می گوید که جمع کنید تا مشکل شما را حل کنیم اما من گفتم تا زمانی که به دستورات خودتان عمل نکرده اید من جمع نخواهم کرد.

این جانباز به همراه همسر و دخترش ۴ شب است که در خیابان طالقانی در چادر می خوابند و دور تا دور چادرشان را با دست نوشته هایی پر کرده است.
منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امام فرمودند نگذارید پیشکسوتان جهاد وشهادت در پیچ وخم زندگی روز مره به فراموشی سپرده شوند واگرنه به عذاب الهی دچار خواهید شد
خجالت داره برای مسئولین به خدا
Romania
صد رحمت به بنیاد شهید زمان کروبی!
زمان کروبی معترض را دستگیر و حبس می کردند .
..
Iran, Islamic Republic of
ننگ برای فراموش کنندگان اینان
M 110
Iran, Islamic Republic of
دوستان محترم
خواهشمند است زود قضاوت نفرمایید. لیست خدماتی که به جانباز فوق الذکر ارایه شده است، بسیار فراتر از چارچوب های قانونی می باشد.
Germany
از نام جانبازان. حقوق میگیرند ولی هیچ کاری برای این عزیزان نمیکنند. خدا ازشون نگذره
اراک
Latvia
خجالت آوره ! البته این جانباز هم نباید با این روش مطالبات خود را پیگیری کند چون سؤ استفاده های زیادی از آن توسط دوست و دشمن خواهد شد .
صحبت شما درسته دوست عزیز ولی احتمالا کارد به استخوانش رسیده
رضا
Iran, Islamic Republic of
ضمن اینکه اعتقاد دارم به این قشر توجه شود ولی رسیدگی و توجه بیش از حد حاکمیت به چنین قشری باعث لوث شدن ماهیت عمل و فداکاری آنان شده است چراکه آنان برای حفظ و صیانت از ارزشها به میدان رفته اند ولی دادن امتیازات خاص از قبیل اختصاص سهمیه دانشگاهها، استخدام بدون ضابطه، وام کلا، وام خرید خانه و ...هیچ کدام منطبق با عدالت و آموزه های دینی نیست و نتیجه اش لوث شدن اخلاقیات شده.من بواسطه کارم بعضی اوقات فکر می کنم این عزیزان که الان به خاطر افزایش حقوق یا خرید خانه این قدر بی تابی می کنند چطور می توانستند از جانشان بگذرند؟
آقا رضا تابحال به هر دلیلی شرمنده زن و بچه شدی؟؟؟؟ قطعاً نشدی که این چنین نظر میدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر ای این سایت محبوب به خاطر این گزارش
لطفا از قضاوت عجولانه خودداری فرمایید این جانباز وقتی در خط مقدم می جنگید حتی تصور برگشت را هم نداشت و قطعا به خاطر مطامع مادی به جنگ نرفته اند اما نامردمی های روزگار و نیز ناجوانمردی های برخی باعث شده این جانباز عزیز تمام اعتبار و حیثیت خود را برای تامین فقط یک سرپناه بکار بگیرد اول خود را به جای او بگذارید و بعدا قضاوت کنید هزینه ثبت نام در مدارس غیر انتفاعی و هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه و درمان فرزندانش پیش کش وقتی نمی تواند هزینه اجاره منزل را بدهد را بپردازد تا ناموسش سرپناهی داشته باشند راهی جز چادر زدن ندارد ننگ بر مسئولانی که سفارش امام در مورد شیرمردان دفاع مقدس را فراموش کرده و احیانا به فکر رفاه خود می باشند باد کجاست عدالت علی تا بر برخی مسولین غافل دنیا طلب تازیانه بزندو انها را تادیب نماید حق مدیریت مدیران ریاست جمهوری چقدر است و چند درصد نسبت به دولت قبل افزایش یافت اگر صداقت دارند خودشان پاسخ دهند ضمنا در مورد امتیازات داده شده به جانبازان بیهوده بزرگ نمایی نکنید که در مقایسه با امتیازاتی بسیاری از صنوف دیگر بسیار کمتر است چرا باید اعضای هیات علمی دانشگاه ها از امتیاز انتقال فرزند دانشجوی خود برخوردار باشند که فرزندان خود را از دورترین نقاط ممکن به دانشگاه تهران منتقل نمایند این را باید مسئولین وزارت علوم پاسخ دهند تا معلوم شود امتیاز خاصی به جانبازان داده نشده است اگر انکار می کنند تا مشخصات و اطلاعات کامل را در همین سایت اعلام کنم تا کمپینی از اعتراضات به برخورد ناعادلانه وزارت علوم راه اندازی شود دستبوس همه آنهایی که حتی یک لحظه در فضای عطر آگین جبهه تنفس نمودند حق نگهدارتان یا علی
Iran, Islamic Republic of
حامد سعیدی فرد.درود بر شرف و غیرته این جانباز امیدوارم به غیرته این مسعولانه بی غیرت بر بخوره و ایشالا مشکله این پدر بزرگوهر درست بشه❤
محمد جانباز ۳۰ درصد
Iran, Islamic Republic of
با سلام کاش از اول تحت پوشش بنیاد قرار نمیگرفتیم .از سال ۸۰ فقط با مستمری حالت اشتغال روزگار میگذرانیم همه ی هم سن و سالهای ما سالهاست باز نشسته شده اند ولی ما دیگه پامون لب گوره از آن خبری نیست .