شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

مراجع تقلید دروس خود را تعطیل کردند

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 157261
جمعی از مراجع تقلید و اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، صبح امروز دروس خود را در اعتراض به قائله آفرینی اخیر اصحاب فتنه و به منظور شرکت طلاب در تجمع بزرگ اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه در مدرسه فیضیه، تعطیل کردند.
به گزارش رسا، حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید امروز دروس خود را تعطیل کردند. 

همچنین حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی درس تفسیر خود را تعطیل کرده و درس خارج فقه حضرت آیت‌‌الله حسین وحید خراسانی نیز امروز برگزار نشد. 

از سوی دیگر شماری از طلاب و فضلای حوزه علمیه نیز در اعتراض به اقدام اخیر اصحاب فتنه، شب گذشته در مسجد اعظم قم و در جوار حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام تحصن کردند و صبح امروز با تجمع در این مکان مقدس به اعتراضات خود ادامه دادند. 

بر اساس این گزارش ، آیت‌الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: طلاب حوزه علمیه قم، روز چهارشنبه در محکومیت اقدام اخیر فتنه گران تجمع می‌کنند. 

دیروز همچنین جامعه مدرسین قم طی بیانیه حوادث ۲۵ بهمن را به شدت محکوم کرد.در این بیانیه امده است: تحرکات و آشوبگری مذبوحانه مشتی فریب خورده در روز ۲۵ بهمن که با هدایت سران فتنه و با رهبری استکبار جهانی به ویژه آمریکا ، انگلیس و اسرائیل انجام گرفت خشم ملت شریف و وفادار ایران را برانگیخت ؛ این فتنه گری ها در حالی صورت می گیرد که حضور پرشکوه و کم نظیر ملت قهرمان ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال چشم جهانیان را خیره و تهدیدهای چندین ماهه رسانه های غربی را با چالش جدی روبرو کرده است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است : فتنه گران و اربابان خارجی آنها باید بدانند که این تحرکات مذبوحانه ، از سوی ملت سلحشور ایران بی پاسخ نخواهد ماند و سرانجام صبر مردم ولایت مدار و انقلابی ایران به سر خواهد آمد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما برای فتنه های بزرگ تر از این ( 8 سال دفاع مقدس ) ایستادگی کردیم و بسیار خون دادیم مطمئنا این فتنه وهر فتنه دیگری را هم بخوبی دفع خواهیم کرد و امریکا و تمامی فتنه گران را رو سیاه خواهیم کرد