سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

حمایت بزرگان سینمای ایتالیا از فیلم‌های هنری

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 97095

چهل و پنج تهیه کننده ، کارگردان ، فیلمنامه نویس و بازیگر ایتالیایی موسسه‌ای تاسیس کرده‌اند تا فیلم هنری و ارزان قیمت را تولید کنند.
به گزارش خبرنگار مهر از پایگاه اینترنتی سینمای اروپا این موسسه سینمایی که "فیلم 22" نام گرفته در اعتراض به سیاست‌های انقباضی دولت و وزارت فرهنگ ایتالیا در حمایت از فیلم های وابسته به جریان هنری سینمای این کشور تاسیس شده است.آنها قصد دارند در سال 2010 میلادی ، 22 فیلم تولید کنند.


از جمله هنرمندان نامدار سینمای ایتالیا که در راه اندازی "فیلم 22" شراکت دارند می‌توان به مارکو بلوکیو ، پاسکواله سیمکا ، اوگو جرگورتی ، انزو پورچلی و مارکو پوتزی اشاره کرد.

اغلب فیلم‌های مورد نظر توسط " فیلم 22" به شیوه دیجیتال و با بودجه اندک و مستقل از جریان اصلی سینمای ایتالیا تولید می‌شوند و هزینه تولید هر یک از 400000 یورو تجاوز نخواهد کرد."فیلم 22" اعلام کرده که از سرمایه گذاری بخش خصوصی در تهیه این گونه فیلم‌ها حمایت و استقبال می کند.

اعضای تشکیل دهنده "فیلم 22" هدف خود از این کار را حمایت از سینمای هنری و جوانان و دانشجویان مستعد و علاقمند به سینمای جدی اعلام کرده‌اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *