جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

گاف ضدانقلاب درباره تحریم انتخابات!+عکس

يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 210450
به نظر می‌رسد کاهش مشارکت یا نمایش ِ کم شدن ِ مشارکت تلاش خود را می‌کنند، اما پاسخ اصلی به این دروغ‌پراکنی‌ها و جوسازی‌ها تا چند روز دیگر پای صندوق‌های رای معلوم خواهد شد که تا چه اندازه دولت های غربی و مزدوران آنها در اجرای دستورات موفق بوده‌اند…

به گزارش تریبون‌مستضعفین سایت ضدانقلابی دیگربان که از مدتها پیش به دروغ‌پراکنی و تحریف سخنان مدافعان انقلاب اسلامی مشغول بوده است، این بار با شوق و عجله سعی کرد تا کشف تازه و خبر مهمی را انتشار دهد و آن این بود که: سربازان جنگ نرم انتخابات را تحریم کرده اند!

دیگربان برای اثبات حرف خود جمله‌ای از یکی از کاربران صاحب‌نام فضای مجازی آورده بود که «گفتن این موضوع سخت بود ولی باید به هر حال تصمیم را اعلام کنم حتی اگر برای من سنگین تمام بشه» و گفت که در انتخابات این دوره علی رغم میل باطنی اش شرکت نخواهد کرد!

       
اما این مطلب را حجت الاسلام نجمی (از فعالان مجازی) نوشته بود که اکنون در سفرزیارتی عمره به سر می‌برد و اصولاً امکان شرکت در انتخابات را ندارد! بعضی از کاربران دیگر شبکه‌های اجتماعی هم در همراهی با وی گفتند که آنها هم اگر جای وی بودند در انتخابات شرکت نمی‌کردند. اما این شوخی ِ کاربران موجب ذوق‌زدگی رصدگران شد که از آن برای خبرسازی استفاده کردند.

حتی وی پیشنهاد داد تا صندوق مجازی آماده شود تا امثال او هم بتوانند در انتخابات شرکت کنند. اما فهم این شوخی برای رصدگران چندان ساده نبود و آنها نتوانستند آن را درک کنند! ساده‌لوحی رصدگران ضد انقلاب سبب شده است که در روزهای اخیر کاربران فضای مجازی با نوشتن چنین مطالبی به تفریح می‌پردازند.

هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم رسانه‌های مزدور بیشتر برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردمی در انتخابات تلاش می‌کنند. دیگربان که با کمک مالی یکی از دولت‌های اروپایی راه اندازی شده است، این روزها در این مسیر می‌کوشد تا خواسته‌های دولت متبوع خود را تامین کند و برای این مقصود از هیچ کاری فروگذار نکرده است.

    
به نظر می‌رسد کاهش مشارکت یا نمایش ِ کم شدن ِ مشارکت تلاش خود را می‌کنند، اما پاسخ اصلی به این دروغ‌پراکنی‌ها و جوسازی‌ها تا چند روز دیگر پای صندوق‌های رای معلوم خواهد شد که تا چه اندازه دولت های غربی و مزدوران آنها در اجرای دستورات موفق بوده‌اند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *