جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

واکنش علمای بیروت به عملیات شبعا

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 404455
هيات علماي بيروت در واکنش به عملیات حزب الله لبنان علیه تجاوزگری رژیم اسراییل اعلام کرد که عمليات قهرمانانه مزارع شبعا تاكيدی بر این موضوع است كه مقاومت، راهكاري درست است.
به گزارش جهان به نقل از العالم، درهمین حال نبيه بري، ریيس مجلس نمايندگان لبنان اعلام کرد: منطقه اي که عمليات درآن روي داد (مزارع شبعا) جزو خاك لبنان بود.

وليد جنبلاط، رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه دروزی لبنان نیز با اشاره به عملیات امروز حزب الله لبنان گفت: علت اصلی این اوضاع، جنون بنیامین نتانياهو، نخست وزیر اسراییل، است كه از طريق اجراي عمليات قنيطره مي خواست وضعيت خود را در انتخابات بهبود ببخشد.

عملیات قنیطره به حمله چندی پیش رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب الله لبنان در منطقه قنیطره در خاک سوریه اشاره دارد که در آن شماری از نیروهای حزب الله به شهادت رسیدند.

حزب الله لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد که عملیات حمله صبح چهارشنبه به نیروهای رژیم صهیونیستی را به عهده داشته است.

حزب الله تأکید کرد که گروه "شهدای قنیطره" وابسته به مقاومت اسلامی، نظامیان رژیم صهیونیستی را در این عملیات هدف قرار دادند.

براساس بیانیه حزب الله در این عملیات کاروان نظامیان رژیم صهیونیستی با نوعی موشک مناسب هدف قرار گرفت که بر اثر آن چند خودرو منهدم شدند و شماری از نظامیان این رژیم هدف قرار گرفتند.

منابع خبری از هلاکت ۱۷ صهیونیست در این عملیات خبر دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *