جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

عذرخواهی وزیر جهاد کشاورزی از کشاورزان

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 441751
وزیر جهادکشاورزی به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات گندم‌کاران از آنان عذرخواهی کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمود حجتی اظهارداشت: با توجه به تمهیدات دولت و همکاری بانک‌های دولتی و خصوصی روز گذشته حدود ۲۰۰ میلیارد تومان دریافت و در اختیار بانک کشاورزی قرار داده شد، ضمن اینکه امیدواریم روزانه بتوانیم این کار را ادامه بدهیم تا هر چه زودتر مطالبات گندم‌کاران به آنان پرداخت شود.

وی افزود: بنده به خاطر این تاخیر از کشاورزان عذرخواهی می کنم، ضمن اینکه امیدوار هستم به زودی این اعتبار تامین شود چراکه هم اکنون در فصل کشت نیز قرار داریم و تولیدکنندگان باید نهاده خریداری کنند که برایشان هزینه دارد.

وزیر جهادکشاورزی گفت: خوشبختانه ۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تن گندم تا امروز خریداری شده است و به احتمال قوی این میزان به ۸ میلیون تن خواهد رسید.

حجتی همچنین از تهیه طرح توسعه تولید دانه های روغنی، برنج، پنبه، شکر، گندم و جو خبرد اد و گفت : این به طرح محض تصویب، ابلاغ می‌شود.

این عضو کابینه تدبیر و امید درباره قیمت مرغ نیز گفت: بنده از یک سال قبل تاکنون اعلام کرده‌ام که قیمت مرغ برای مصرف‌کننده باید حدود ۷ هزار تومان باشد و الان هم بیشتر از این عدد نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بزرگترین عذر خواهی ایشان باید از پرسنل وزارتخانه ای باشد که کارشان تامین نان سفره مردم است اما خودشان مظلوم واقع شده اند.
كارمند
Moldova, Republic of
يك عذر خواهي ديگر هم بايد از كارمندان سازمان دامپزشكي بفرمايند مبني بر بد عهدي در انجام تعهداتش در بحث پرداخت تسري كه بتصويب مجلس و ابلاغ دولت رسيده و تا كنون 75 در صد آن را لگد مال ستم كرده اند.