جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

حاشیه دیدار پرسپولیس- بنیادکار

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 421357
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای تماشای این دیدار مقابل بنیادکار در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و بنیادکار در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که تا پایان دقیقه ۲۰ دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود ادامه می‌دهند.

* صدهزار هوادار در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و هنوز هم تعدادی از هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* افشین پیروانی، محمدرضا ساکت، مهدی تاج، علی کریمی و مارکار آقاحانیان از جمله افرادی هستند که در ورزشگاه حضور دارند.

پیام صادقیان بازیکنی که از سوی برانکو ایوانکوویچ اخراج شده است امروز به ورزشگاه آزادی آمد و در جایگاه ویژه نشست.

صادقیان ابتدا با یک دوست قصد داشت از تونل ورزشگاه به داخل ورزشگاه بیاید که ماموران اجازه ندادند همراه صادقیان از تونل وارد ورزشگاه شود و در نهایت صادقیان به تنهایی وارد شد.

* هنگامی که داوران در حال گرم کردن بودند با لباس آبی مشغول این کار بودند که این موضوع با واکنش هواداران روبرو شد و شعارهایی علیه داوران سر دادند. همچنین توپ‌چمع‌کن‌ها که طبق قانون AFC باید لباس آبی بپوشند با واکنش هواداران روبرو شدند.

* پرچم بزرگ پرسپولیس در ورزشگاه باز شد. همچنین هواداران پرچم‌های ایران را نیز با خود به ورزشگاه آوردند که یکی از پرچم‌ها حدود ۵۰ متر است و در ورزشگاه باز شده است.

* بازیکنان پرسپولیس به سبک ورزشگاه‌های بوندس لیگا معرفی شدند. به گونه‌ای که بلندگوی ورزشگاه اسم آنها رامی‌خواند و هواداران فامیلی بازیکن را می‌گفتند.

* تمامی عکاسان پشت دروازه بنیادکار نشسته‌اند.

* هواداران پرسپولیس در جریان بازی چندین بار موج مکزیکی در ورزشگاه به وجود آوردند.

* گلر بنیادکار که در فرودگاه لباسش را گم کرده بود صبح امروز توانست با مراجعه به انبار فرودگاه آن را پیدا کند و با لباس اصلی در بازی حاضر شد.

* یکی از تلویزیون‌های حاضر در ورزشگاه آزادی بازی نفت با العین را نشان می‌دهد که خبرنگاران و هواداران آن بازی را دنبال می‌کنند.

* هواداران لیزر روی صورت دروازه‌بان بنیادکار انداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درباره لباس دروازبان بنیادکار که پیمان یوسفی (گزارشگر) چیز دیگه ای گفت