جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

وزارت کشور:برخورد باجریان انحرافی زمان ظهور

چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب: 161653
معاون پارلمانی وزیر کشور تاکید کرد: وزارت کشور تذکرات نمایندگان در خصوص انتشار لوح فشره "ظهور نزدیک است" را پیگیری می​کند.

مهدی محمدی‌فر درباره جریاناتی که پیرامون ظهور امام زمان و نزدیک بودن آن اظهار نظر می‌کنند، به خانه ملت گفت: با توجه به تحولاتی که در منطقه رخ داده است، برخی جریانات پیدا شده که چنین افکار انحرافی را در میان مردم مطرح می‌کنند. اگرچه فراهم کردن زمینه برای ظهور لازم است اما هرگونه ادعایی درباره تعیین زمان ظهور دروغ و کذب است و باید با چنین تفکرات انحرافی برخورد شود.

وی در خصوص راهکارهای مقابله با این تفکرات اظهار کرد: در ابتدا دستگاه‌های ذی‌ربط باید تلاش کنند تا منشاء چنین تفکراتی مشخص شود و در مرحله بعدی باید به سراغ برخورد ارشادی رفت و در نهایت اگر لازم بود برخورد ضربتی در دستور کار قرار گیرد. اگر پشت چنین اظهارات و تفکراتی، شیطنت‌های سیاسی و منحرف کردن فضای فرهنگی جامعه نهفته باشد، لازم است تا دستگاه‌های متولی برخورد ضربتی را با آنها مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه مدیریت صحیح اداره امور در زمان ظهور امام زمان بر عهده دولت است، توضیح داد: این دولت انقلابی و دینی است و خود را منتسب به امام زمان می‌داند و همه تلاش خود را معطوف به این نکته می‌کند تا زمینه ظهور را فراهم کند. کسانی که سعی می‌کنند برخی مسائل نامربوط مثل فعالیت این گروه‌ها و برخی اظهارات در بدنه دولت را به هم ربط دهند، قصدشان برهم زدن آرامش کشور است و باید مورد برخورد قرار بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از این مستند دفاع نمی کنم ولی به هیچ عنوان زمان ظهور را تعیین نکرده است. بحث در تطبیق است.