جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۴

واکنش پادشاه عربستان به حوادث غزه

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 373153
پادشاه عربستان ضمن انتقاد از سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار فلسطینیان در نوار غزه گفت: آنچه در غزه رخ داده، جنایت جنگی است.
به گزارش جهان،ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی خبر داد، ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه عربستان در سخنانی گفت: آنچه در غزه رخ می‌دهد، جنایت‌ جنگی علیه بشریت است.

وی ضمن انتقاد از سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار فلسطینی‌ها توسط صهیونیستها گفت: تروریسم انواع مختلفی دارد که بخشی از آن شامل گروه‌های سازمان‌ها یا کشورهاست که خطرناک‌ترین نوع تروریسم است.

ملک عبدالله گفت: فلسطینیان در مقابل چشم و گوش جامعه جهانی کشته می‌شوند در حالیکه جامعه جهانی سکوت کرده و تنها بر حوادث منطقه نظارت دارد. هیچ توجیه و بهانه‌ای برای چنین سکوتی وجود ندارد و اگر جامعه جهانی به سکوت خود ادامه دهد در آینده نسلی ایجاد می‌شود که تنها طرفدار خشونت خواهد بود.

وی ضمن درخواست از رهبران جهانی برای مقابله با تروریست‌ها گفت: مایه ننگ است که این تروریست‌ها با نام دین اقدامات خود را انجام می‌دهند. همگان باید با گروه‌های تروریستی مقابل کنند.

پادشاه عربستان گفت: جامعه جهانی به پیشنهاد ما برای ایجاد یک مرکز مبارزه با تروریسم توجهی نکرد برای همین امروز به تمامی کسانی که از مسئولیت‌های خود در مقابله با تروریسم شانه خالی کردند می‌گوییم که این افراد خودشان اولین قربانیان تروریسم خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما
Finland
راست می گه...ار همون اولش چقدر عربستان از جنایان صهیونیست ها انتقاد کرد!!!
غمگین
رفیق دزد و شریک قافله!چس چرا فقط حرف می زنه؟چرا به مردم بیگناه فلسطین کمک نمیکنه؟
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
ملک عبدا... چون خود و هم کاسه هایش جیره خوار رژیم نجس اسرائیل هستند" به همین علت در واکنش قبیحانه ی خود و از شدت رعب و وحشت نامی از اسرائیل خبیث نیاورده...
لعنت خدا بر اعراب جاهل و حرامخوار منطقه خصوصا ملک عبدا... منافق
سعید
حتّی یک کلمه هم از اسرائیلیها حرف نزده و انتقاد نکرده!!!