جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شش غایب سرشناس ال کلاسیکو

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 387653
روز شنبه رئال مادرید و بارسلونا در دیدار حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت و شش بازیکن معروف که در ۱۴ سال اخیر ال کلاسیکو شرکت داشتند، در این بازی مهم حضور نخواهند داشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا ، این ال کلاسیکو چهره های غایب بزرگی دارد.چهره های سرشناسی که بازی های زیبای آنها در سال های اخیر، خاطراتی فراموش نشدنی در ذهن هواداران به ثبت رسانده است.

** کارلوس پویول

این مهاجم میانی اسپانیایی تیم بارسلونا، از اوایل قرن جدید در ال کلاسیکو حضوری ثابت داشت و همراه با ژاوی و میگلی رکورد بیشترین حضور مقابل رئال در لالیگا را در اختیار دارد. پویول معمولا یکی از بهترین بازیکنان بارسا در مقابل رئال بود و سابقه گلزنی در این دیدار را نیز دارد.

وی از اوت ۲۰۰۴ ، به عنوان جانشین لوئیس انریکه ، وظیفهٔ کاپیتانی بارسلونا را بر عهده داشت..

وی در انتهای فصل گذشته از فوتبال خداحافظی کرد.



**ژابی آلونسو

ژابی بازیکن رئال مادرید، ۸ بار در لالیگا مقابل بارسلونا قرار گرفت و در این ۸ بازی ۶ کارت زرد دریافت کرد. او بازیکن کلیدی برای کهکشانی ها چه در دفاع و چه در حمله بود .

ژابی امسال رئال مادرید را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد.



** الکسیس سانچز

این مهاجم شیلیایی بارسلونا، ۵ بار در لالیگا مقابل رئال به میدان رفت. سه پیروزی یک تساوی و یک شکست، حاصل کار بارسا در این ۵ بازی بود. سانچس در این ۵ بازی ۳ گل نیز به رئال زد.

این مهاجم در تابستان امسال با عقد قرارداد دستمزد هفتگی ۱۰۰ هزار یورو به تیم آرسنال پیوست.



**ویکتور والدس

والدس، از ۶ دسامبر سال ۲۰۰۳ دروازه بان بارسلونا در ال کلاسیکو قرار گرفت و در طی این ۱۰ سال، دروازه بان ثابت بارسلونا بود.

وی در مجموع، ۲۲ بار در لالیگا مقابل رئال قرار گرفت و اغلب، بازی های خوبی از وی شاهد بودیم. والدس نیز در انتهای فصل گذشته از بارسا خداحافظی کرد.

او به دلیل مصدومیت همچنان بدون تیم است.



**آنخل دی ماریا

این ستاره آرژانتینی رئال مادرید، ۶ بار در لالیگا در برابر بارسا قرار گرفت . سه شکست،دو تساوی و تنها یک پیروزی حاصل کار دی ماریا بود. او هیچ گلی نیز در این ۶ بازی وارد دروازه بارسا نکرد.

دی ماریا تابستان امسال، رئال را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد.



**سسک فابرگاس

بازیکن اسپانیایی تیم بارسلونا، ۶ مرتبه مقابل رئال در لالیگا قرار گرفت. سه برد،دو باخت و یک تساوی، حاصل کار بارسا در این بازی ها بود. فابرگاس سال ۲۰۱۱ در اولین بازی خود مقابل رئال، در برنابئو یک گل زد. مسابقه ای که به برتری۳ بر یک بارسا انجامید. او در این فصل برای چلسی توپ می زند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *