پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

زیردریایی فاتح و ناوشکن دماوند آماده رونمایی

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 392459
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۳ پایان آذر در سواحل مکران تا مدار ۱۰ درجه و با حضور نیروی هوایی و پدافند برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز شنبه در نشست‌خبری به مناسبت ۷ آذر سالروز نیروی دریایی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با بیان اینکه نیروی دریایی در سال ۵۹ با موفقیت یک عملیات انجام داد و موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد، گفت: این عملیات یک عملیات بی‌نظیر بوده که کمک شایانی به اقتصاد کشور کرد.

وی ادامه داد: ما در طول چند سده گذشته و قبل از انقلاب به دلیل استعمار از دریا دور ماندیم، اما به برکت انقلاب و تدابیر رهبر انقلاب به دریا بازگشتیم و اکنون نظریه بازگشت به دریا مطرح است و باید به گونه‌ای فرهنگ‌سازی کنیم که نهایت استفاده از دریا را داشته باشیم.

امیر دریادار سیاری تاکید کرد: توسعه سواحل مکران از برنامه‌های اولویت‌دار نیروی دریایی است و توجه ویژه‌ای به آن داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق ۲ بالگرد ضدزیردریایی، یک بالگرد ضدسطحی و یک هواناو به نیروی دریایی ارتش خبر داد و گفت: رونمایی از تعمیرات اساسی ۵ فروند ناوچه موشک‌انداز کلاس فتح و تجهیز به موشک سطح به سطح، رونمایی از دو ناوچه موشک‌انداز، رونمایی از رادار سه‌بعدی عصر و نصب روی ناوشکن جماران از دیگر اقدامات نیروی دریایی ارتش است.

امیر دریادار سیاری تاکید کرد: رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۳ پایان آذر در سواحل مکران تا مدار ۱۰ درجه و با حضور نیروی هوایی و پدافند برگزار می‌شود.

فرمانده نداجا تصریح کرد: زیردریایی فاتح و ناوشکن دماوند آماده رونمایی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *