سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۹
۷۷
تداوم جسارت سناتورهای آمریکایی به طرف ایرانی؛

پاسخ به اهانت گستاخانه 'کانن' به ظریف/ وزیر خارجه کارت پایان خدمتش را از «سپاه» گرفته است

پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 420295
تام کاتن نه‌تنها در خصوص وزیر خارجه، که در خصوص هیچ‌یک از مردان و زنان این سرزمین حق اظهار نظر ندارد. قانون‌گذار یک کشور ۳۰۰ ساله را به سخن گفتن از شیرمردان و شیرزنان سرزمینی چند هزار ساله چه‌کار؟
پاسخ به اهانت گستاخانه
به گزارش جهان، بین جناح‌های سیاسی وفادار به نظام اسلامی، همواره بحث و جدل در خصوص مسائل مختلف سیاست داخلی و خارجی وجود داشته، دارد و خواهد داشت اما در این سرزمین، هیچ‌کس پای نامه‌ای را امضا نمی‌کند که نشان از بی‌اختیاری رئیس‌جمهور کشورش یا یکی دیگر از مقامات سیاسی بلندپایه داشته باشد. جناح‌های وفادار به نظام اگرچه با هم اختلافاتی دارند، اما در برابر اجنبی، یک‌دست و متحدند.

تام کاتن، سناتور تندروی جمهوری‌خواه آمریکایی در صفحه رسمی توئیتر خود و پس از اشاره وزیر امور خارجه ایران به وی در یک مصاحبه، حملات تندی را نثار وی کرده است. این قانون‌گذار آمریکایی در صفحه کاربری تائید شده خود در توئیتر، در پاسخ به وی توهین‌هایی را به وزیر امور جمهوری اسلامی ایران روا داشته که اساسا حق آن را ندارد. وی نه‌تنها در خصوص وزیر خارجه، که در خصوص هیچ‌یک از مردان و زنان این سرزمین حق اظهار نظر ندارد. قانون‌گذار یک کشور ۳۰۰ ساله را به سخن گفتن از شیرمردان و شیرزنان سرزمینی چند هزار ساله چه‌کار؟

تام کاتن، همان کسی که مبدع نامه خفت‌بار ۴۷ سناتور آمریکایی به مقامات ایرانی مبنی بر پایان توافقات هسته‌ای با خروج اوباما از کاخ سفید است، در توئیتر خود نوشت: «این نشانه شجاعت نیست که در طول جنگ ایران - عراق، در آمریکا پنهان شوید در حالی که کشور شما برای بقا می‌جنگد. بلکه نشان می‌دهد این شخصیت ضعیف‌النفس همچنان باقی است.»

آقای کاتن خود می‌داند که از کدام جنگ سخن می‌گوید؟ جهت اطلاع وی، باید گفت که در آن جنگ، جوانان ایرانی با دست خالی در برابر رژیمی ایستادند که اتفاقا واشنگتن و متحدانش آن را تا بن دندان مسلح کرده بودند. آیا آقای کاتن از یاد برده است که در روزهای پایانی همین جنگ، آمریکا رسما در خلیج تا ابد فارس، با ایران وارد جنگ شده بود و سکوهای نفتی ایران را هدف قرار می‌داد؟

از سوی دیگر پنهان شدن کدام است؟ ظریف در آن دوران با دستور مقامات ارشد نظام، در جبهه‌ای دیگر از منافع کشور دفاع می‌کرده است. جنگ تنها در خوزستان و مرزهای غربی ایران جریان نداشت، در تمام دنیا جریان داشت و ظریف در جبهه بین‌المللی می‌جنگید؛ چه‌بسا اگر چنین نبود، او هم دوشادوش رزمندگان ایرانی در جبهه‌ها نبرد حضور می‌یافت. آقای کاتن نباید فراموش کند، کارت پایان خدمت محمد جواد ظریف را همان «سپاه پاسدارانی» صادر کرده است که استکبارستیزترین نهاد بشری روی کره زمین است و گفتمانش امروز گفتمان مقاومت اسلامی را شکل داده، دمار از اسرائیل درآورده و منافع آمریکا را هدف گرفته است و ظریف اگر در مذاکرات می‌تواند مردانه بایستد، ناشی از این اطمینان است که قدرت نهاد مردمی مزبور، اجازه تعرض هیچ کشوری به خاک ایران را نخواهد داد.

وی همچنین با لحنی زشت و بی‌مبالات گفته است: «هی ظریف!‌ شنیده‌ام که از من نام برده‌ای. اگر تا این اندازه مطمئن هستی، بیا درباره قانون اساسی (آمریکا) با یکدیگر بحث کنیم.» در پاسخ به این لحن بی‌ادبانه کاتن باید گفت، قانون اساسی رژیمی که قانون‌گذارش کسی چون کاتن شود، ارزش بحث کردن ندارد. آن قانون اساسی که به آمریکا اجازه داد بدون مجوز بین‌المللی عراق را اشغال کند، چه جا و ارزش مباحثه و مجادله دارد؟ آن قانون اساسی که در آن کنگره می‌تواند تصمیمات رئیس‌جمهور را به اشد قوا تخطئه کند، به چه دردی می‌خورد که در خصوص آن بحث شود؟

در ایران انتقاداتی در خصوص مذاکرات هسته‌ای و نحوه پیش‌برد آن وجود دارد. این حق هر ایرانی است که از وزیر خارجه کشورش و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای انتقاد کند ولو به زبان تند و این وظیفه مذاکره‌کنندگان است که با سعه صدر پاسخ‌گوی انتقادات باشند؛ اما همین منتقدین اجازه نخواهند داد اجانب سیل اهانت‌های خود را به سوی وزیر خارجه کشورشان روانه کنند.

تام کاتن و دوستانش توجه داشته باشند که در مذاکرات هسته‌ای این تمام ایران است که در برابر زیاده‌خواهی‌های آنها ایستاده، با تمام جناح‌های مختلف سیاسی‌اش؛ نه تنها «محمدجواد ظریف».
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
آدرس سایت این بابا رو بدین یک حالی بهش بدیم
من ببرخی نظرات ا ظریف موافق نیستم اما این یارو غلط کرده به وزیر خارجه ما توهین می کنه
علی.
ظریف هر کس هست و هرکاری کرده به خودمون مربوطه. با اراذل خارجی هیچ ربطی نداره.
ظریف به اندازه سن این یارو درس سیاست و دیپلماسی خونده و بیدی نیست که به این نسیما بلرزه!
الکی مثلا این یارو نا اونجاش نسوخته که علیرغم تلاشش و همچنین نتانیاهوی روانی برای شکست مذاکرات، مذاکرات همچنان ادامه داره .
برو بچه بذار باد بیاد
عراقی
Latvia
الموت لامریکا
بیایید از امروز نام کاتن رو وارد لغات روزمره بکنیم پیشنهاد میکنم کاتن در زبان فارسی یعنی ادم بیشعور
Norway
امریکای ملعون 240 سالش است . سال 1775 سالی است که بعنوان یک کشور متحد شناخته شد . 300 سالش هم نیست . این تمام کاتن هم یک روانی است که یک مقدار سنش بالاتر برود شاید تعدیل بشود . فعلا این بابا را انداخته اند جلو که پارس کند .
اراکی
Latvia
تاریخ سراسر ننگ امریکایی ها پر است از جنایت و خونریزی و ظلم و فساد و آدم کشی . این مر تیکه همجنس باز صهیونیست باید رجز خوانی کند که اگر چنین نمی کرد جای تامل بود. پاسخ این جنایتکاران واذل و اوباش رسمی بین المللی را به فضل خدا در میدان جنگ خواهیم داد و برای آنروز لحظه شماری میکنیم . نصر من الله و فتح قریب
حسین
Netherlands
چرا این مطالب را در همان صفحه توئیتر درج نمی کند و حتما به زبان شیرین فارسی تا بداند که ما به زبان او تسلط داریم و او حتی بر مردمش تسلط نداشته و باید از اسرائلیان پول توجیبی بگیرد.
ضمنا دستشان زیر ساطور ایران اسلامی است و معتقدم می توان آنرا قطع کرد.
إِنِّي تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّـهِ رَبِّي وَرَبِّكُم
شریف
پاچه خواران! بگذارید خودش جواب بده.
این قبیل کارها ضعف بیشتر ظریف را نشان میدهد.
کسی که سال جدید صهیونیست ها را تبریک می گوید خودش باید جواب دهد.
توهم دست کمی از شعور اون یارو نداری. توهین به فرزند ملت یعنی حل کردن جدول دشمن.
ایولا خوشم اومد!
در مذاکرات هسته‌ای این تمام ایران است که در برابر زیاده‌خواهی‌های آنها ایستاده، با تمام جناح‌های مختلف سیاسی‌اش؛ نه تنها «محمدجواد ظریف».
Iran, Islamic Republic of
متشکر از جهان نیوز که از وزیر خارجه کشورمون دفاع کردند ولی جناب نویسنده حرف این سناتور حرف دل ماست.... آقای ظریف زمان جنگ به امریکا نرفتند بلکه از قبل از انقلاب و در زمان شلوغی انقلاب به امریکا رفتند و خوب بعیده کسی پیشرفت بدون دردسر رو رد بکنه ... جناب نویسنده آقای ظریف سوابق درخشانی هم دارند ... از جمله تدوین قرارداد 598 که هرگز به حیطه اجرا درنیامد و تنها فصل اجرا شده اون پایان بمباران بود... قرارداد ژنو که هرگز چیزی که جناب ظریف فرمودند نشد ... .امروز هم لوزان ...
خپ راست می گه دیگه یعنی تو اون 8 سال ایشون وقت نداشته یه سر بیاد مملکتش ببینه جبهه ها در چه حالی هستن؟
علی
مسئولان کشور اندکی تامل کنند که چه رفتاری داشته اند که الان دیگر این جانوران بی صفت و کابوهای بی فرهنگ برای ما ابوعطا می خوانند!
sh.at
Iran, Islamic Republic of
واقعا این تبیعیدی های وحشی اروپایی با آن سابقه درخشان در نسل کشی سرخ پوستهاوکشورهای دیگر (کافیه فقط وحشیگری آنها را در سرزمین های دولتها مختلف مانند ژاپن -ویتنام -عراق ...) را بخاطر بیاورید می توانند راجع کشوری با سابقه تمدنی بیش از 15000هزار سال نظر بدهند.واقعا ادب وشرم هم چیز خوبی که آنها ندارند
sh.at
Iran, Islamic Republic of
ما افتخار می کنیم که افراد توانمندی چون جناب دکترظریف وهمکاران خدوم ایشان داریم که خار چشم تازه به دوران رسیده هایی چون کاتن و شرمن و ...هستند .زنده باشید و سرافراز.
ایرانی
غلط کرده با ایرانی وایرانی ها اینطور صحبت میکند. اگر تاکنون اختلاف نظر وسلیقه ایی هم با آقای ظریف وجود داشت از این لحظه تمام مردم و مسئولین یک صدا از ایشان حمایت می کنند.
شهروند
به نظر من باید مشکلات و اختلاف نظرها در جلسات خصوصی مطرح و حل شود تا در این برهه از زمان موجب سوء استفاده دشمنان نشود. علی ایحال تمام قد از تیم مذاکره کننده کشورمان حمایت می کنیم.
عکس العمل ظریف ؟
Estonia
چه ربطی داره؟
خیلی ها زمان جنگ کارت پایان خدمت داشتن اما به جای فرار از کشور برای دفاع از وطن به جبهه رفتن
متاسفم که این سیاستمداران زبده و کارآزموده !! هنوز بعد از سالها زندگی در غرب این موزمارها رو نشناخته اند، من با 3،4 سال آنجا بودن فهمیدم....
فقط وقتی بهت احترام می زارن که با عزت نفس تمام خودت باشی و روی اعتقاداتت وایسی... کی می تونست همچین توهینی به جلیلی بکنه؟؟؟؟!!!!!
آقای ظریف ما به احترام مسندی که در کشور عزیزمون داری پشتتون هستیم ولی خواهشا شما هم بیشتر ملاحظه ملتو بکن...
جناب روحانی نمیخاد عزت را به پاسپورت ایرانی برگردونی، لطف کن عزت رو به وزیر خارجه برگردان!
مهدی آقائی
Australia
سلام
الکی میگه می خواهد اینطور وانمود کنه که آقای
ظریف دشمن ماست وبرنده مذاکرات است
مورچه چیه که کله پاچش باشه!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
حرف حق ، حق است حالا این حرف از گلوی دشمن بیرون بیاید ظریف در زمان جنگ به جای حضور در جبهه، در خیابانهای نیویورک قدم می زد و رئیس اش هم با میتران قهوه می خورد آن وقت بچه های مردم یکی یکی شهید می شدند
قریشی
این را خوب آمدی حسن آقا:
نتیجه آن قهقهه ها این میشود. توجه توجه:
هرکه با شیطان نشیند، همره شیطان شود
گر تداوم کرد، آخر بی سرو سامان شود
گرچه خنده هست بر هر درد بی درمان دوا
لیک درد خندهء بیجا، بود بس ناروا
قهقه مذموم باشد در دیانت ای عزیز
بالاخص وقتی که با شیطان نشینی دور میز
گر که دل بستی به شیطان و شدی امیدوار
مطمئن هستم که یک روزی بگردی خوار و زار
گر تو با شیطان توافق کردی، پس حتماً بدان
یا که شیطان، گشته آدم، یا که تو مانند آن
اینکه شیطان، گشته آدم، یک خیال باطل است
لیک انسان از فریب ومکر شیطان غافل است
واقعا متأسفم برای شما
شما برای خودت متاسف باش که از شنیدن حرف حق متاسف میشی!
تو از کدوم طرف حمایت می کنی قاطی کردی. به جای حمایت از فرزندان ملت داری از پشت به آنان شلیک می کنی؟
آخه عقل کل! مه میشه همه برن به جنگ و بقیه کارها رو تعطیل کرد؟ اگه خوشگذرونی هم بوده به دستور مقامات کشور د ر آن زمان بوده است. پس همه در این خوش گذرانی مقصرند نه فقط آقای ظریف.
من با آقای ظریف و نوع مذاکراتی که کرده و نتایجی که تا حالا داشته به شدت مخالفم ولی این طور صحبت کردن هم به دور از عقلانیت است.
نه همه نميرن جنگ ولي به كشوري كه دستش به خون عزيزان آلوده است رفتن نوبره من اگر در آن زمان بزرگ بودم و مي دانستم آقايان در آمريكا صفا سيتي هستند مي گفتم پدر جان بگو شرط من در دفاع از وطن و ناموسم اين كه از ما بهترون براي تحصيل به هرجاي دنيا بروند ولي به پنج كشور استكباري خير چون نمك خورده نمكدان نمي شكند اصلا اگر آمريكا دشمن ما بوده چطور به ظريف و صالحي اجازه داده آن جا ادامه تحصيل بدهند آن هم در چه رشته هايي عجب به فكر تربيت نيرو و آينده ي مملكتشون بودند ٠
عبدا...
Finland
دوست عزیز مقابل دشمن قلدر نفهم که جای تسویه حساب های داخلی نیست!
احسنت به نویسنده
احسنت به بصیرت شما. در برابر دشمن باید یکی بود.
hassan
بسیار تاسف بار است که شما هم تایید کردید یاوه گویی یک یانکی را
محسن
حالا که اعتبار گذرناممون اینقدر زیاد شده اینم روش که یه جوون جعلق آمریکایی درباره وزیر خارجه ما این حرفارو بزنه! البته باید انتظار داشته باشیم ظریف در جواب مقداری کمتر بخنده تا ایشون متوجه بشه که وزیر خارجه ما از حرفاش خوششون نیومده!
دروووووووود
Romania
ظریف تو امریکا میجنگید؟؟عجب؟؟؟
قریشی
ای بابا مگه نمیدونستی بی سواد بی شناسنامه تازه به دوران رسیده!!! اوجانباز 75% است. بی چاره اختیار لب و صورتش را از دست داده است. وگرنه میداند که نباید این فهقهه های شیطانی را جلو شیطان بزرگ بزند.
United States
خیلی بی ادبی . توهم دست کمی از کانن نداری
United States
خیلی حقیرید.
امینی....مینودشت
سلام...این وقاحتهاراباید بشدت پاسخ داد...وهمه وظیفه پاسخ دارند،وهيچ کس وجناح ومذهب وقومیتی مستثنا نیست....اما یادآورمیشوم که دولت نتوانسته این وظیفه رابخوبی انجام دهد....وقتی آشتون بدون مجوز واطلاع میتواند با ضدانقلاب ملاقات کند..وحید جایزه بیارد بدهد......وقتی زنیکه اون توهین وحشتناک رو به آقای رفسنجانی میکند وحضرت ایشان سخاوتمندانه!!!خانم رامی بخشد...وبه مذاکره نه چندان مهمش ادامه میدهد....(من اگه بودم اونجارو ترک میکردم، هاشمی که به همه اظهارنظرهای مخالفانش بیرحم پاسخ میدهد،چگونه ازین قصه گذشت؟؟؟؟)آدمهایی پیدامیشوند که همه چیزمان راسراغ بگیرند وهدف کنند..مگرغیراینه)
خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟
چه توهینی؟
اینکه گفته موقع حمله به کشورت تو اینجا در امنیت کیف دنیا را میکردی توهینه؟
اقای ظریف، باز هم لبخند بزن. اقای روحانی شما هم با دشمنان مدارا کن
اشکال نداره منتقد وطنی که نیست که باهاش تند برخورد بشه آمریکایی منتقد وطنی که هیچ کاری ازش ساخته نیست چون ظریف و تیم مذاکره کننده کاملا پرونده رو قبضه کردن هر بارم از پیشبرد مذاکرات به نفع ایران میگن تهشم می بینیم آمریکاییها به صراحت میگن تحریمها رو مرحله ای برمیدارن و بازرسی بر تاسیسات ایران بیشترین حد از نظارت بر برنامه هسته ای یک کشور. هروقتم که خواستن میتونن دبه کنن که مطمئن باشید میکنن یه سناتور آمریکایی گفته توهین اشکال نداره که انتقاد از داخل اشکال داره
نسل اول
ظریف هم مثل هرانسانی ممکن است در گذشته نقطه ضعفی داشته باشد اما مسئله این است که اظهارات کاتن براساس یک برنامه ریزی دقیق در شرایط فعلی کشور ما صورت می گیرد و قطعا اهداف مشخصی را دنبال می کند که غفلت ازآن جایزنیست
علی
آقای ظریف در راستای سیاست با دشمنان مدارا با دوستان..... داره عمل میکنه چرا بهش ایراد میگیرین؟!
سینا
خیلی مطلب خوبی بود از جهان نیوز ممنونیم که یده واحده ملت رو نشون داد-ظریف فرزند این ملته و این ملت امت رسول خدا و لشکر مهدی فاطمه(س) اهانت به وزیر امور خارجه ایران پاسخی جز مشت کوبنده مقاومت ندارد!
جهان از تو فارس به خاطر این مطلب وحدت افرین به نوبه خودم ممنونم
ایرانی
Mexico
تاچشم شما امریکایی ها دراد خودمون مخصوصن فرستادیم امریکا تا شما را بشناسه بعد دمار از روزگارتان دراره
چرا حرف های اسرائیلی ها وآمریکایی ها از حلقوم شماها وروزنامه کیهان بلندمیشه ؟؟
عجب حالا شما با هم پیمان هایتان در سال 88 یعنی اسرائیلی ها و امریکایی ها بد شدید؟
یادتون رفته چه اتحادی علیه احمدی نژاد داشتید؟
حالا نوبت خودتون رسیده!
باز اربابتان یک چیزی گفت!!!!
امین
کلا آمریکایی ها مردمی وقیح و بد دهن هستن ، تو گفت و گوهای عادیشونم فحاشی میکنند ، به خصوص در ایالات جنوبی
یه عمره که شما و.روزنامه های زنجیره ایتون سخنگوی اسراییل و آمریکا هستین
حامی
عجب اعتباری به گذرنامه من دادن
ظریف حقشه
واقعا جای تأسفه که شما با دشمنان ایران یک کلام شدید
یعنی مدعی هستین هرکی کارت پایان خدمت داشته دیگه به جبهه اعزام نشده؟!
قلی
ظریف از سال 55 تا 67 در امریکا زندگی میکرده .
ظریف در سال ۱۳۵۵ با ویزای دانشجویی به آمریکا رفت و لیسانس و فوق لیسانس روابط بین‌الملل و کارشناسی ارشد مطالعات بین‌المللی در ۱۹۸۱، ۱۹۸۲ و ۱۹۸۴ (۱۳۶۰، ۱۳۶۱ و ۱۳۶۳) از دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو و دانشگاه دنور گرفت و پس از آن تحصیلات خود را در مقطع دکترا ادامه داد. او از سال ۵۷ تا ۵۹ مشاور سرکنسولگری ایران در سانفرانسیسکو و بعد از آن تا سال ۶۱ مشاور سیاسی، رایزنی و کارداری نمایندگی ایران در سازمان ملل بوده است.
منبع:ویکی پدیا
پس نه شهید نه جانباز نه اسیر دیده عزیزان
یعنی غیر حضوری این پست و مقام ها را کسب کرده؟!
فعلاً سوژه ای برای جهان نیوز فراهم شده تا علیه تیم مذاکره کننده بهره برداری کنند
نسل اول
دکترظریف حدودا 54 - 55 ساله هستند و موقع پیروزی انقلاب حدود18 - 17 سال و درزمان پایان جنگ حدود 24 سال سن داشتند و درخاطرات ایشان آمده که در تابستان 67 ( پس ازجنگ ) با اخذمدرک دکترای خود به ایران آمدند و در وزارت خارجه مشغول شدند

بالاخره ایشان درزمان جنگ ایران نبودند و دروزارت خارجه هم نبودند که ادعا کنیم درجبهه دیپلماسی می جنگیده اند!

البته تخریب ظریف ازسوی آمریکاییها قطعا یک توطئه برنامه ریزی شده است اما ما هم نباید برای مقابله با این توطئه برای دیگران کارنامه جنگ و جهاد جعل کنیم!
سینا
حضور در جبهه نشان دهنده ی اعتقاد قلبی به اسلام و انقلاب و کشورمونه ولی با این اوصافی که دوستان میگن ما در چند ساله اینده دیگه هیچ دولتمردی نخواهیم داشت چون دیگه آدم جهنگ رفته نداریم که بهشون مسئولیت بدیم!
بی طرف
خدا خیرت بده نویسنده. از انصافت خوشم اومد
United States
ظریف هم میگفت من وزیر خارجه یک کشور هستم از لحاظ عرف با وزیر خارجه شما گفتگو مناظر ه میکنم نه با یک سناتور بی تجربه
از ماست که بر ماست
ما اجازه این طور صحبت های گستاخانه رو به اونا دادیم.
اگر تمام جناحها به گفته شما مقابل اینان ایستاده اند خط دهنده تحریم ها چه میشوند ، فتنه ها و نفاقها توسط اقایان چه میشوند؟
نویسنده متن حالت خوبه؟
کاتن
از اونجایی که ظریف با دشمنان مداراست حق بدین که حضورش در جنگ بیشتر دردسرساز میشد، خودمون اجازه دادیم اون بیرون ایران بمونه که دردسرمون کم بشه.
ولی بهرحال شمام حرف دهنتو بفهم نه بخاطر ظریف بخاطر همون مردمی که جلوی شما با ایمان و عزم راسخ ایستادند.
محمد
خواسته بگه ما هم هستیم زیاد اذیتش نکنید این مردک رو توهم ورش داشته!!!!!!!!1
من که سرباز معلم بودم خدمتم را در محروم ترین مناطق کشور سپری کردم آن وقت این آقا در نیویورک بوده واقعا در زمان جنگ قحط الرجال بوده که یک سرباز باید نماینده ایران در سازمان ملل باشد.
مهدی
عاقیت به حراج گذاشتن ابروی یک ملت بهترازاین نیست خداازشان نگذرد خودکرده راتدبیرنیست
منتظر
اگه اومده بودی جنگ و خاویار خورده بودی!!!!!!!!! الان سرتا میگرفتی بالا و ادعا میکردی که فرمانده جنگ بودی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیگه این عوضی هم نمیتونست با گفتن واقعیت بهت توهین کنه!!!
مسئولین یک روز فیلتر تویتر را بردارند تا حساب این کابوی را در کسر ثانیه برسیم
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
اقای کاتن ما در هشت سال دفاع مقدس با تمام شرق وغرب جنگیدیم از جمله کشور شما شاهد این مدعا اینست که علاوه بر اسیران عراقی از سی وسه کشور دیگر نیز اسیر جنگی داشتیم در خاتمه فقط کافیست بگویم که بیا به میدان نبرد تا نشان بدهم که چگونه تام کاتن توی کارتن تا ابد خواهد خوابید
منتقد مذاکرات
Iran, Islamic Republic of
یه تار موی ظریف رو با کل کشور امریکا و هرچی توشه عوض نمی کنیم . هرچی گفته لایق خودشو همه هم پیاله ای هاشه .
مرگ بر آمریکای مزدور - مرگ بر کاتن
ناشناس
به نظر من حرف این جناب کاتن انقدر مهم نیست که بحث میکنید ،مهم عمل و کارنامه آقای دکتر ظریف است که پراز افتخار است ،این حرفها چیزی جز کوچک کردن خود کاتن نیست ،منظور او از این سخنان چیست؟دلسوز ملت ما شده؟آنچه مسلم است خیر ،اکاتن فقط با این نظر ضعف خود را دربرابر سیاستهای ذیرکانه آقای ظریف نشان داده ،ما ملت فهیم به جناب آقای دکتر ظریف و داشتن اینچنین فرزندان فهیم و دانایی میبالیم و از خدادوند منان خواهانیم ،زنده بکه هرآنکه برای سربلندی ملت تلاش میکند در هر جبهه ای همواره حامی و نگهدارش باشد