جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

زمان اعلام شهریه جدیدمهدهای کودک

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 380498
بنابر اظهارات رئیس سازمان بهزیستی کشور، در حالی که بخشنامه شهریه‌ امسال مهدهای کودک هنوز نهایی نشده است، اما تا پایان هفته جاری شهریه‌های جدید اعلام می‌شود.
به گزارش جهان، همایون هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر بروز مشکلاتی برای خانواده‌ها و معلمان ابتدایی به علت محتواهای آموزشی متفاوت مهدهای کودک و تربیت چندگانه کودکان قبل از ورود به دبستان گفت: اگر مردم شکایتی در این خصوص دارند به سازمان اعلام کنند، حتما مداخله می‌کنیم. در حال حاضر سعی کردیم محتوای آموزشی مهدهای کودک را تولید و یکسان‌سازی کنیم. وی افزود: البته این یکسان‌سازی زمان‌بر است ولی اکنون به شرایطی رسیده‌ایم که بتوانیم تصمیمات بعدی را اتخاذ کنیم. یکسری محتوای آزاد هم وجود دارد اما به استان‌ها توصیه می‌کنیم به ما اعتماد کرده و محتوایی که ستاد تایید می‌کند را تهیه کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین گفت: آموزش و پرورش تکلیفی درباره محتوای آموزشی مهدهای کودک ندارد. مهدهای کودک مراکز نگهداری، آموزشی و تربیتی هستند که اداره آنها برعهده سازمان بهزیستی است؛ البته ما مشکلی با آموزش و پرورش نداریم و هر جا لازم باشد آماده همکاری‌های مشترک هستیم.

هاشمی درباره گذراندن دوره پیش‌دبستانی در مهدهای کودک زیرمجموعه سازمان بهزیستی نیز اظهار کرد: آموزش دوره پیش دبستانی بر عهده وزارت آموزش و پرورش است؛ اکنون مهدهایی می‌توانند در دوره پیش‌دبستانی پذیرش داشته باشند که از مجوزهای دوگانه برخوردار باشند. سازمان بهزیستی از تعامل با آموزش و پرورش برای توسعه مهدهای دارای مجوز دوگانه استقبال می‌کند. اکنون مهدهایی وجود دارند که دارای مجوز دوگانه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *