سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۱
۲۹
"جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامی" تاكيد كرد:

بهار عدالتخواهی دستگاه‌ قضا با برخورد قاطعانه و دقیق با پرونده مهدی هاشمی تکمیل خواهد شد

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 404392
كميته سياسی جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامی در بيانيه‌ای ضمن حمايت از حكم دستگاه قضایی در پرونده محمدرضا رحيمی،خواستار جديت در رسيدگی به پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی كه ابعاد گوناگون اقتصادی و امنيتی دارد، شد.
بهار عدالتخواهی دستگاه‌ قضا با برخورد قاطعانه و دقیق با پرونده مهدی هاشمی تکمیل خواهد شد
به گزارش جهان، متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

صدور حکم قطعی آقای محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم از سوی دادگاه به عنوان یکی از برجسته ترین احکام دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات اقتصادی مسئولان بلندپایه دولتی و حکومتی، نوید بخش و امید افزا است.

بی شک این حکم قاطع در برخورد با تخلفات فردی که تا جایگاه حساس معاون اولی رئیس جمهور در ساختار نظام اسلامی رشد کرده هر چند با تاخیر و پس از پایان دوره مسئولیت خطیر وی به سرانجام رسید؛ در هر حال نشان دهنده برخورد بدون ملاحظه کاری و مصلحت اندیشیهای کاذب از سوی دستگاه قضایی کشور است.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس و در طول حیات سیاسی خود همواره برخورد دقیق و به دور از جنجال های مضر سیاسی با مفاسد اقتصادی را به عنوان یکی از اصول و راهبردهای محوری خود در عرصه سیاستورزی و مطالبهگری در ذیل رهنمودهای مقام معظم رهبری به خصوص فرمان ۸ مادهای معظم له مورد تاکید قرار داده است. شاهد این ادعا حمایت از پیگیریهای متعدد و مستمر نمایندگان مجلس در صحن علنی خانه ملت و همچنین در رسانه ها در این خصوص بود.

امید داریم همانطور که امروز جریان اصول گرا به پیگیری ها و حمایت های خود از برخورد قاطع قضایی با یک عنصر منتسب به این جریان افتخار می کند؛ اصلاح طلبان واقعی نیز با مفسدین اقتصادی و فکری نفوذی در آن جریان برخورد کرده و همه دلسوزان نظام برغم گرایش‌های سیاسی متفاوت در برخورد قاطع با مفسدین سیاسی، اقتصادی بدون ملاحظه متحد شده و حمایت قاطع از قوه قضائیه و دولت نمایند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بر این باور است، حال که قوه قضائیه از این آزمون بزرگ به رغم همه فشارها سربلند بیرون آمده و لبه برنده شمشیر عدالت را به مفسدان و متخلفان دانه درشت نشان داده است؛ افکارعمومی، عدالتخواهان، دلسوزان انقلاب اسلامی و خانواده شهداء به خصوص شهدای فتنه آمریکایی سال ۸۸ با امید جدیدی که برایشان ایجاد شده بیصبرانه در انتظار نتیجه دادگاه مهدی هاشمی رفسنجانی و حکم قاطع در خصوص اتهامات این فرد هستند.

بهار عدالتخواهی در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی با اتمام شجاعانه، قاطعانه و صد البته دقیق و کارشناسانه دادگاه پرونده مهدی هاشمی بدون توجه به انتساب خانوادگی وی به یکی از مسئولان بلند پایه نظام می تواند هوای تازه ای را به مشام پیروان راستین نهضت امام خمینی (ره) و همه عدالتخواهان برساند. ان شالله...

کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامي
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمیدزاده
نسيم عدالت وزيدن گرفته....؟ اميدواريم به زودی تندباد بشود...
عدالت در این موضوع یعنی صدور حکم الهی پیرامون مجازات مجرم. نه نسیم و نه تندباد.
برابر قوانین جمهوری اسلامی عدالت را اجرا بکنند هم برای ...، هم برای ...، و هم برای هر مجرم محکوم شده‌ی دیگر. فقط خدا کند این حکم معاون اول دولت دهم، سرآغازی باشد برای اجرای حکم الهی برای دیگر متخلفان احتمالی که خدای ناکرده ای بسا بسیار باشند.
آیا می شود روزی آقایون متخلف وفرزندان بدتر از خودشان را در پشت میله های زندان ببینیم؟
Iran, Islamic Republic of
فقط مهدي هاشمي؟
كروبي رو هم بايد به خاطر اون 300 ميليون شهرام جزايري محاكمه كنند.
United States
....... و ...چطور؟
از سار کاشان
United States
آبروری ریزی بزرگ شما در تاریخ ثبت شد
کجاست حمایتهای 24 ساعتتان از بگم بگم
رها
ما تابع شخص نیسیم ما تابع ارزشها و حق هستیم . رحیمی دست پرورده افساد طلبها بود و در اردوگاه اونها رشد کرد و توسط اصولگرایان رسوا شد . دولتهائی که در اونها این تخلفات رو انجام داده باید جوابگو باشند .
Iran, Islamic Republic of
فعلا گردن کلفته اینه، گردن اینو بشکونن بقیه کاری نداره.
حسین
Netherlands
اگر بپذیریم که عدالت در اسلام از اصول است ، باید همچنین پذیرفت که دستگاه قضاء در این اندازه ها نیست.
باید همچنین پذیرفت که در همه جای ایران اسلامی نیروی لایق و مومن باندازه کافی هست و نیازی نیست که چند برادر یا یک [...] و خانواده در همه جا سر در بیاورند
بدیهی است که نظرات مخالف شما و بیست سی مدیر بالای سر شما همچون همیشه یا درج نمی شود یا بقدری دیر درج میشود که بیهوده خواهد بود. اما با این نیت که خداقل شما یکنفر نظر حقیر را می خوانید ارسال شد.
از علی آموز اخلاص عل
شما به جاي تخريب به قوه قضائيه كمك كن تا جلوي اقازاده ها بايستد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
هادی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام .سوال اگر قوهقضائیه آقای مهدی هاشمی را تبرئه نمود ان وقت دیگر نسیم عدالت نیست؟یا اینکه بهار عدالتخواهی دستگاه‌ قضا با برخورد شجاعانه می شود....
Iran, Islamic Republic of
خیلی عجیبه..
....
...ولی اگه یک عامی جای این آقازاده بود الان دادگاهش هم علنی بود و هم تا الان هفت تا کفن پوسانده بود.
Iran, Islamic Republic of
با هر کسی که تخلف مالی داشته باشه بخاطر خدا ، وجدان ، دین ، عدالت باید برخورد بشه...
نه حتی اون موقع هم تکمیل نمی شه چون پرونده احمدی نژاد و چندین نفر از دو رو بریاش هنوز تو صفه
شماها برای فرار از فشار حکم رحیمی که بر اردوگاه ...
از احمدی نژاد میترسند برای انتخابات بعدی بیاد و مورد استقبال مردم قرار بگیره ...هر چند احمدی نژاد هم گلی بر سر مردم نزد... این جوری میخوان خرابش کنن... عجب کلکایی هستید...ولی مردم بیدارند... رحیمی مقصره خب باشه... خیلیها تو این مملکت مال مردم را هپولی کردند و دارند میکنند بیشتر از امثال رحیمی .. فکر میکنید مردم نمی فهمند...
اما خدا هست پیامبر هست امام زمان هست و خدا جای حق نشسته !!!! چقدر میشه بد بود و ظالم!!! بالاخره یه روزی خدا هم به خشم خواهد آمد و آن روز ....
محب شیعه
احسنت
برخورد با احمدی نژاد به جرم دادن پست معاون اولی به یک د...
اين يعني كمرنگ كردن جرم رحيمي . چقدر بلدي جهان جل الخالق !!!!!!
جهان رحيمي حكمش ثابت شده و محكوم شده كه كاربران اظهار نظر مي كنند ، شما چگونه مسلمان عادلي هستي كه هنوز جرم م. ه ثابت نشده اظهار نظر مي كني شما را چه مي شود ما را چه مي شود ! الله اكبر لا اله الا الله استغفرالله
Iran, Islamic Republic of
ئیگه چطوری باید ثابت بشه؟
Netherlands
م .ه و یا سران فتنه و...خیانتشان بر مردم آشکار است و باید قاطعانه به جرایمشان رسیدگی شود و با اقتدار مجازات شوند اما برخورد قضایی با نیروهای خودی انقلاب کار صحیحی نیست اگر برخی افراد اشتباهاتی هم داشته اند باید به سوابق آنها توجه شود.
علی
Iran, Islamic Republic of
... شجاعت میخواد؟؟؟؟..
مشهدی
سلام .. بهار عدالتخواهی دستگاه‌ قضا با برخورد شجاعانه، قاطعانه و دقیق با پرونده مهدی هاشمی تکمیل خواهد شد ... ..
این مطلب درست است و باید در جامعه عدالت قضایی باشد. همه برابر باشند و نمایندگانی که از آن فرد پول گرفته اند در جریان انتخابات نیز محاکمه شوند ودر راس آن تمام اختلاس هایی که در دولت گذشته افتاده از راس تا ذیل ....
محب شیعه
پرونده فساد آقای رحیمی از سال 88 تشکیل و سال 93 به تنیجه رسید.....
و حال چرا پرونده م . ه از سال 83 تا کنون به درازا کشیده شده است.
من چشم آب نمی خورد که قاطعانه و با موازین اسلام با آقای م . ه برخورد شود....