پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۸
۱۰

هشدار ناوشکن ایرانی به ناو آمریکا

سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 421096
ناوگروه سی و چهارم نیروی دریایی ارتش، در منطقه خلیج عدن به ناو و هواپیماهای آمریکایی هشدار داد از نزدیک شدن به ناوگروه ایرانی خودداری کنند.
هشدار ناوشکن ایرانی به ناو آمریکا
به گزارش جهان به نقل از مهر، ناوگروه سی و چهارم نیروی دریایی ارتش که هم‌اکنون در منطقه خلیج عدن حضور دارد، به ناو و هواپیمای آمریکایی هشدار داد که از نزدیک شدن به ناوگروه ایرانی خودداری کنند.

طی روز گذشته، دو فروند هواپیمای گشت و شناسایی آمریکا با نام P۳C یا «پاپا ۳ چارلی» و ناوشکن DDG۸۱، فاصله استاندارد پنج مایلی با ناوگروه ۳۴ ایران را در خلیج عدن رعایت نکردند که این اقدام، با هشدار ناوشکن جمهوری اسلامی «البرز» روبرو شد و یگان آمریکایی نیز به سرعت تغییر مسیر داد.

در همین راستا، ناخدا یکم تاج‌الدینی فرمانده ناوگروه ۳۴ گفت: بررسی ناوهای جنگی خارجی در آب‌های بین‌المللی و هر چیزی که منافع ملی ایران را تهدید کند، وظیفه ذاتی ماست.

وی با اشاره به جنایات عربستان در یمن علت حضور ناوهای جنگی ائتلاف را کمک به عربستان خواند و افزود: این‌ها برای کمک به جنایات آل سعود در یمن ائتلاف غربی ـ عربی تشکیل داده‌اند و حضور ما در اینجا برای آنها سنگین است.

بر اساس این گزارش، ناوگروه سی و چهارم اعزامی نداجا متشکل از ناو لجستیک «بوشهر» و ناوشکن «البرز»، ماموریت خود را از اواسط فروردین ماه در منطقه خلیج عدن و تنگه باب‌المندب آغاز کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یا ثارلله
United States
خدا قوت به سپاه اسلام. پاینده باشین در پناه خدا زیر سایه امام زمان (عج)
سلام این ناو جنگی از سوی نیروی دریایی ارتش اعزام شده. خداوند به هر دوی آنها عزت عنایت بفرماید
سید مرتضی
« وَ اَعِدوا لهم مااستَطعتم من قوه ومن رباط الخیل تُرهبونَ بهِ عدوالله وعدوَّکُم»

در برابر دشمن باید عرتمندانه قدم برداشت

باید صف دشمن را بایاری حق از عدن بردلشت
شیعه مهدی
آنکس خد دارد چرا باید بترسد از فزون خواهان

واز اصحاب شیطانی از این یاران خون خواران

ابابیل خدا ماییم وبر دشمن جو سنگ باریم

وما یک قدرت برتر کسی همچون خدا داریم
مهدی
۸ کیلومتر کم نیست ؟!
Netherlands
دلاوران ارتش و سپاه با فرمان رهبر معظم انقلاب یک شبه آمریکا و اسرائیل و اروپا را محو خواهند کرد غرب آدم باشد وگرنه طعم اقتدار اسلامی را خواهد چشید و دیگر غربی باقی نمی ماند
علی
Iran, Islamic Republic of
عقل حهم چیز خوبیه . متاسفانه یک عده معدود جنگ و نابودیزکشور را دوست دارند
ترسو!
سیاح
Iran, Islamic Republic of
علی آقا به اسمت دقت کن، ترسو نباش نه ظلم و نه ظلم پذیری . رفتار مطابق با قوانین آبهای آزاد را یاد بگیر این عزت طلبی است نه جنگ طلبی . اگر بترسی با تو جنگ می کنند نه جانانه روی عزت ایستادن
United States
تو که در میری نترس