جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۳

انصاریان: تخریب ولایتی غرض‌آلود است

جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 423896
مسئول دفتر مرحوم آیت الله مهدوی کنی در مجلس خبرگان گفت: تخریب دکتر ولایتی در شرایط کنونی که ایشان در تحولات منطقه ای و بخصوص مسائل هسته ای به عنوان عنصری فعال و موثر نقش آفرین است، غرض آلود ، تامل برانگیزو عین بی تدبیری و کج فهمی است.
به گزارش جهان، ابراهیم انصاریان مسئول دفتر مرحوم آیت الله مهدوی کنی در مجلس خبرگان در گفتگو با تسنیم افزود: نقش موثر دکتر ولایتی به عنوان یک دیپلمات باتجربه و کارآزموده در تحولات منطقه‌ای و نیز مواضع اصولی و شایسته ایشان در موضوع مذاکرات و توافقات هسته‌ای بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

داماد آیت الله مهدوی کنی تاکید کرد: اما با کمال تاسف یکی‌، دو روز پس از انتشار مصاحبه ایشان با سایت مربوط به دفتر مقام معظم رهبری و اعلام مواضع بسیار پخته، محکم و اصولی ایشان در بحث هسته‌ای دیدیم یکی از سایت‌هایی که اداره‌کنندگانش از عناصر سمپات ملی - مذهبی‌ها هستند اقدام به انتشار متن نامه‌ای از مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی خطاب به ایشان کردند که مربوط به ۲ سال پیش و جریانات انتخابات ریاست جمهوری بود و به دنبال آن بلافاصله برخی سایت‌های نسبتا خوشنام نیز کورکورانه و بدون توجه به اهداف و اغراض پشت صحنه انتشار نامه آن را بازنشر دادند.

وی یادآور شد: مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی در همان ایام رقابت‌های انتخاباتی توصیه‌های متعددی برای برخی از کاندیداها در جبهه اصولگرایی داشتند که عموما نصیحت‌های پدرانه و توصیه‌هایی به اشخاص بود و این البته مختص به دکتر ولایتی نبود.

ابراهیم انصاریان اظهار داشت: بنده شهادت می‌دهم که آن مرحوم به هیچ وجه راضی به انتشار عمومی هیچ یک از این توصیه‌ها و بعضا نامه‌ها نبودند، حال چطور پس از ۲ سال آن هم فقط آنچه مربوط به دکتر ولایتی و در چنین شرایطی که ایشان آن مواضع شایسته و محکم را در بحث هسته‌ای ارائه داده‌ و به عنوان یک عنصر فعال در عرصه دیپلماسی کشور بویژه در منطقه پیرامونی نقش‌آفرین هستند منتشر می‌شود، جای تامل دارد.

داماد آیت الله مهدوی کنی افزود: بنده طی سنوات طولانی رفاقت دیرینه آن مرحوم با دکتر ولایتی و نیز زحماتی که ایشان طی دوران بیماری آیت‌الله به عنوان مسئول تیم پزشکی کشیده‌اند را شاهد بودم.

مسئول دفتر آیت الله مهدوی کنی در مجلس خبرگان در پایان تاکید کرد: توجه همه دلسوزان و دغدغه‌مندان انقلاب را به این مهم جلب می‌کنم که مراقب اهداف دشمن از تضییع و تخریب سرمایه‌های انقلاب و یاران و سربازان مطیع ولایت باشند و بدانند کسانی که در سال همدلی و همزبانی اهتمام خود را بر تخریب اشخاصی مثل مشاور امین مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل می‌گذارند، ممکن است چه اهداف سوء و مغرضانه ای را در سر داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تخریب جلیلی در اون برهه انتخابات غرض ورزی نبود؟
مرتضی
ااقای انصاریان حرف شما متین. ولی ناشر این نامه خصوصی چه کسی بوده که اکنون شما باز نشرش را نکوهش می کنید.
جمشیدی
چرا اینقدر نگران شدن اقایون. 1 نامه منتشر شده چرا تحملتان اینقدر کمه اصلا شما چه کاره ای آقای انصاریان. این نامه یک سند تاریخی است که به ملت تعلق داشته و داره. شما جایگاهت چیه این وسط. نون بازوی خودتو بخور برادر.