پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دمای هوا در اردبیل تا 18 درجه سرد می‌شود

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب: 383099
با ورود یک سامانه بارشی به استان اردبیل از امشب دمای هوا بین 10 تا 18 درجه در شهرهای مختلف استان اردبیل سرد می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، براساس اعلام عصر امروز اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل با ورود این سامانه از عصر امروز بارش‌ها به صورت پراکنده و رگباری در مناطق مختلف استان آغاز شده به طوری که آسمان این استان با شرایط ابری و نیمه‌‌ابری حالت متفاوتی را نسبت به روزهای گذشته گرفته و شهروندان در سرعین، مشگین‌شهر و اردبیل شاهد بارش‌های پاییزی هستند.

این وضعیت جوی که تا پایان هفته ادامه دارد از فردا گسترش یافته و علاوه بر بارش باران در ارتفاعات نیز بارش برف اتفاق می‌افتد که بر اثر این بارش‌ها و شدت آن در برخی از مناطق شاهد آبگرفتگی معابر و کوچه‌ها می‌شویم.

دمای هوا که تا ۱۸ درجه در مناطق مرکزی و جنوبی این استان تعدیل می‌شود در نخستین روزهای پاییزی هوای کاملاً سردی را بر استان حاکم می‌کند که در کنار روشن شدن سیستم گرمایشی در مدارس، منازل و ادارات باید نسبت به تنظیم دمای هوای گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و سردخانه‌ها اقدامات لازم انجام شود.

این سامانه سرد پاییزی که تا پایان هفته ادامه پیدا می‌کند از سویی اسباب خوشحالی کشاورزان را برای آغاز یک سال زراعی پرمحصول فراهم می‌آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *