جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مسکن مهر در کنترل قيمت مؤثر است

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۶
کد مطلب: 273190
رئيس اتحاديه کشور مشاوران املاک تأکيد کرد: اجراي طرح مسکن مهر به تأمين مسکن دهک پايين جمعيتي کمک کرده و در کنترل قيمت خريد و فروش و اجاره مسکن بسيار مؤثر است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصطفي قلي خسروي تأکيد کرد: طرح مسکن مهر با نظارت دولت و با همکاري گسترده سازندگان مسکن به ويژه انبوه سازان اجرا شده و تاکنون هم به خوبي پيش رفته است.

خسروي گفت: تاکنون بيش از 670 هزار مسکن مهر واگذار شده و سريال واگذاري هاي جديد هم در راه است.

وي افزود: طرح مسکن مهر از لحاظ اقتصادي و اجتماعي بايد ادامه يابد چون نياز کشور است و به تدريج با ايجاد تأسيسات شهري و خدماتي و زيربنايي اين طرح ارزشهاي پردستاوردهاي خود را خواهد داشت.

خسروي گفت: در بيشتر شهرها ديده مي شود که برخي مناطق در ابتداي ساخت و ساز رونق خوبي ندارد اما پس از مدتي به بخش مهمي از شهر تبديل مي شود و طرح مسکن مهر هم اين ويژگي را دارد.

وي افزود: دولت براي ايجاد تأسيسات و ايجاد خطوط مترو و ديگر نيازهاي شهري برنامه ريزي کرده است و شهر جديد پرند به زودي به تهران کوچک تبديل خواهد شد و کيفيت ساخت و ساز و مقاوم سازي در طرح مسکن مهر ، مطلوب است.

وي افزود : اگر مردم در بازار مسکن و اجاره حوصله به خرج دهند مي توانند به ساماندهي قيمتها کمک کنند و نبايد اجازه دهيم که عده اي از برخي مسايل اقتصادي سوء استفاده کنند.

رئيس اتحاديه مشاوران املاک تأکيد کرد: شهروندان براي اجاره مسکنهايي که در روزنامه ها آگهي مي شود و نرخ آنها نيز ارزانتر است دقت کنند تا از آنها کلاهبرداري نشود.

وي گفت: شهروندان مي توانند از خدمات مشاوران املاک نيز استفاده کنند.

خسروي تصريح کرد: حق کميسيون مشاوران املاک براي اجاره مسکن يک چهارم رهن و اجاره از طرفين معامله و در همه نقاط شهري هم اين نرخ يکسان است و براي نمونه در شمال و جنوب شهر تهران فرقي نمي کند.
https://jahannews.com/vdcjhte8yuqeavz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhte8yuqeavz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *