جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

انتقادچندعضو شورای انقلاب فرهنگی‌ ازدولت

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 356594
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز گذشته با ریاست روحانی برگزار شد که در این جلسه برخی از اعضای این شورا نسبت به اقدامات دولت انتقاداتی داشتند که مطرح شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جلسه ۷۴۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی شب گذشته به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی برگزار شد.

در این جلسه حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور نیز حضور داشت. با توجه به اینکه آشنا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیست، اما در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور پیدا می‌کند.

در این جلسه برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به اقدامات دولت به خصوص در حوزه مسائل فرهنگی و آموزش عالی، نحوه تغییر روسای دانشگاه‌ها و... انتقاداتی داشتند که خطاب به دولت مردان حاضر در جلسه مطرح کردند.

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به جزئیات جلسه شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی تنها به این نکته بسنده کرد که تعدادی از مسئولان در این جلسه حضور داشتند.

وی افزود: پاسخ‌هایی از سوی مسئولان به انتقادها ارائه شد و و قرار شد در جلسات بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون پاسخ‌ها و یا انتقاداتی که صورت گرفته، بیشتر بحث شود تا انشاء‌الله به راهکار مناسبی در حوزه فرهنگ و حتی بخش مسائل سیاسی و اجتماعی که ممکن است عوارضی برای کشور داشته باشد، برسیم.

در این جلسه رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به انتقادات برخی از اعضای شورا مسائلی را مطرح کردند که برخی از اعضای شورا که انتقادات خود را مطرح کردند از پاسخ آنان قانع نشده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حتما اشنا هم جزء همون افراد معنوی دولت بوده!!!!