پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲
گزارش ویژه جهان از اتفاقات امروز دانشگاه تهران;

تجمع حامیان موسوی در اعتراض به هتک حرمت امام (ره)

تمثال امام در کنار عکس شهید ساختگی
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 82569
تجمع حامیان موسوی در اعتراض به هتک حرمت امام (ره)
به گزارش جهان نيوز از دانشگاه تهران، ظهر امروز یکشنبه همزمان با تجمع دانشجویان در اعتراض به اهانت تعداد اندکی از دانشجویان فریب خورده نسبت به حضرت امام(ره) ، گروهی از حامیان میرحسین موسوی در حالی که تصاویر کپی شده از حضرت امام را در دست داشتند با شعار خاتمی خاتمی - یاحسین میرحسین خود را به سردر دانشگاه رسانده و در آنجا خواستار استعفای فرهاد رهبر شدند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000082/nf00082569-1.jpg

بر پایه این گزارش این دانشجویان که با ماسکهایی بر صورت در کنار کپی تصاویر حضرت امام تصاویری از کشته شدگان حوادث تلخ پس از انتخابات را به همراه داشتند، ضمن در دست داشتن بادکنکهای سبز، شعار "ننگ ما ننگ ما صدا و سیمای ما" را سر داده و از نرده های سر در دانشگاه بالا رفتند.
نکته جالب اینکه در کنار تصاویر کشته شدگان حوادث اخیر، تصاویری از ترانه موسوی کشته شده ساختگی این حوادث در دست تعدادی از دانشجویان وجود داشت که ناشی از کم اطلاعی این افراد نسبت به اتفاقات پس از انتخابات بود.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000082/nf00082569-2.jpg

این جمع که تعدادشان به 200 نفر می رسید با در داشتن پلاکاردهایی چون ما بیشماریم از پارچه مشکی به نشانه عزادار بودن استفاده کرده و ضمن محکوم کردن این اهانت، خود را ادامه دهنده خط سبز خمینی معرفی کردند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000082/nf00082569-3.jpg

به گزارش جهان این جمع پس از انداختن عکسهای یادگاری خود در سر در دانشگاه تهران به سوی دانشکده فنی حرکت کردند که کم کم از تعدادشان کاسته شده و با کاهش شرکت کنندگان، این تجمع به پایان رسید.  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جالبه ! عکس امام را در دست دارند و مسیری برعکس راه امام(ره) می روند !
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است."امام خمینی"