سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
امیرعبداللهیان خطاب به فعالان اقتصادی سوری:

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم هاست

چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 419990
معاون عربی و آفریقای وزیر امورخارجه کشورمان بااشاره به تحریم های اقتصادی اعمال شده علیه سوریه و شکست همه تحرکات علیه این کشور این تحریمها و فشارهای اقتصادی را فرصت مهم برای خودباوری وخوداتکایی برشمرد.
به گزارش جهان، یک هیأت از فعالان سیاسی و اقتصادی سوریه عصر امروز (سه شنبه) با خسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقه بویژه سوریه گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان با تقدیر از ایستادگی و مقاومت سوریه در مقابل فشارهای سنگین خارجی و در مبارزه با تروریست ها، این ایستادگی را مرهون الطاف خفیه الهی، رهبری حکیمانه و شجاع و روحیه صبر و مقاومت مردم ، دولت و ارتش سوریه دانست.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تحریم های اقتصادی اعمال شده علیه سوریه و شکست همه تحرکات علیه این کشور در سطح منطقه ای و بین المللی، این تحریمها و فشارهای اقتصادی را با وجود خسارت هایی که دارد، یک فرصت مهم برای خودباوری و خوداتکایی در سوریه برشمرد.

وی با تاکید بر الگوی اقتصاد مقاومتی بعنوان الگوی موفق و تجربه شده، آنرا تجربه ارزشمندی برای سوریه جهت برون رفت از وضعیت دشوار ناشی از تحریمها و برای تقویت و پیشرفت اقتصادی این کشور دانست.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *