شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

زمان نشست جمعیت رهپویان مشخص شد

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 409991
نشست جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در هفته جاری و پایان این هفته با حضور علیرضا زاکانی دبیرکل، اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی این جمعیت برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نشست جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در هفته جاری و پایان این هفته با حضور علیرضا زاکانی دبیرکل، اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی این جمعیت برگزار خواهد شد.

پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان ضمن اعلام این خبر درباره جزئیات این نشست خاطرنشان کرد: این جلسه داخلی برای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی سال آینده و ایفای نقش تاریخی جمعیت رهپویان برای وحدت و ائتلاف بین اصولگرایان است.

وی همچنین از برگزاری کنگره تشکل متبوعش در سال آینده خبر داد.

به گزارش فارس، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از جمله احزاب طیف اصولگرایی است که در دهه اخیر در پی مطالبه مقام معظم رهبری از احزاب مبنی بر اینکه تشکل ها نتوانسته اند ارتباط مناسبی با بدنه مردم درمقاطع مختلف پیدا کنند بنابر مدلی بومی و اسلامی با هدف دنباله روی از خط و مشی اصیل انقلاب شکل گرفت.

مجوز جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در سال ۸۷ از سوی وزرارت کشور صادر شد و هیات موسس آن جمعی دانشگاهی همچون علی رضا زاکانی، زهره الهیان، محمد دهقان، پرویز سروری، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب و فرید الدین حداد عادل بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *