سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۸

عکس/ مه‌آفرید امیرخسروی در دادگاه

شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب: 209290
دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان فساد بزرگ بانکی صبح امروز شنبه به ریاست قاضی سراج در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران و با حضور جعفری دادستان عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خسته نباشید!!!
Saudi Arabia
اگه اسم می زنید عکس را چرا مات می کنید؟
United States
چهره شو می خواهیم ببینیم نه لباسشو
Iran, Islamic Republic of
من فکر میکردم مه آفرید دختره...
چه باحال
United States
اگه دادگاه علنی بوده که بوده پس چرا جهان نیوز محافظه کاری میکند و چهره این متهم را مات کرده بذارید مردم چهره این افراد را ببینند
United States
دوست عزیز بحث محافظه کاری یا دل بخواه خبرگزاری ها و سایتها نیست بلکه دستور قوه قضاییه است که تا جرم طرف اثبات نشده نباید چهره اش نشون داده بشه. اینکه دادگاه علنی هست یعنی خبرنگاران برای پوشش گفته ها تا جایی که به آبروی بی گناهی لطمه نخوره می تونن برا کسب خبر بیان و بعد از اثبات جرم عکس طرف نشون داده بشه که این به نظرم منطقیه
Iran, Islamic Republic of
اگه يك تخم مرغ دزد بي آشنا بود حالا عكس جدش هم كاملا واضح نشان داده بودين.
واي بر این نوع عدالت ورزی
United States
ما رو مسخره کردین تا کی میخواین از این بازیها در بیارین تاکی ما میخوایم جواب حرفای مفت این و اونو بدیم که نه واقعا رسیدگی میشه حالا هم سر عکسشون مسخره بازی در میارید اگه واقعا دزدن که بگین اگرم که نمیخواید تصویرشونو نشون بدین پس این همه بازی چیه دارین ضعیف کشی میکنید؟! اینا که خودشون میگن به خیلیا رشوه داده شده پس کوشن مگه نمیگفتن از کله گنده ها هم توشن پس چی شد حالا 4 نفرو علم کردن میگن اینان!