جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۹

سخنان‌حاج‌رضایی علیه کی‌روش/ او منتی سر مردم ایران ندارد

پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 417695
یک کارشناس فوتبال گفت: کی‌روش در دوران تحریم‌ها هم تمام دستمزدش را گرفت، پس نباید منتی بر سر مردم ایران بگذارد.
سخنان‌حاج‌رضایی علیه کی‌روش/ او منتی سر مردم ایران ندارد
به گزارش جهان به نقل از فارس، امیر حاج‌رضایی در گفت‌وگو در شبکه ورزش در مورد اینکه کارلوس کی‌روش از تحریم‌ها علیه ایران انتقاد کرده بود گفت: کی‌روش در دوران تحریم‌ها تمام دستمزدش را گرفت و او در آن دوران هم برای دریافت دستمزدش مذاکراتش را انجام داد.

وی ادامه داد:این مردم ایران بودند که زیر فشار اقتصادی تحریم‌ها دوام آوردند و هنوز هم مشکلات آن را تحمل می‌کنند که اکنون دولتمردان به دنبال حل مسئله هستند. کی‌روش در دوران تحریم‌ها زیانی ندید و منتی بر سر ما ندارد. این مردم هستند که به او دل بستند و او را محبوب کردند در حالی که خودشان زیر فشار تحریم‌ها بودند.

حاج رضایی گفت: نگاه از بالا به پایین به فوتبال ما برازنده ایران نیست. افراد فرهیخته زیادی داریم که مبانی علمی و قواعد فوتبال را به خوبی بلد هستند اما کی‌روش ادبیات قابل نقد زیادی دارد. وقتی نمازی از تیم ملی رفت او گفت که مسئول تدارکات هم می‌تواند کار او را انجام دهد در حالی که مسئول تدارکات هم قابل احترام هست و کار خودش را انجام می‌دهد.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: فدراسیون و سازمان ورزش ما باید مقابل ایده‌های فنی او تسلیم شوند. در مورد برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی اما باید مقابل زیاده‌خواهی‌های او بایستند.

حاج‌رضایی با اشاره به فوتبال مدرن عنوان کرد: فوتبال مدرن اسباب مدرن می‌خواهد، فدراسیونی می‌خواهد که مسئولان کمیته آن همگی از نظر اخلاقی دارای پایگاه باشند و توانمندی کارهای محوله شده را داشته باشند.

وی افزود: کی‌روش برای سبک و تغییر نسل به فوتبال ما آمد تا فوتبال ما را در مسیر پیشرفت قرار دهد اما اکنون در مسیر پیشرفت هم نیستیم که مقصر این مسئله تنها کی‌روش نیست. مربی باید ابزار کار داشته باشد اما ما بعد از جام جهانی از کی‌روش فقط گلایه شنیدیم. او در ابتدا گفت من نیامده‌ام که خودم را تغییر بدهم من آمده‌ام که فوتبال ایران را تغییر بدهم اما بعد دیدیم که خودش هم تغییر کرد.

حاج‌رضایی در پایان عنوان کرد: هر مربی صاحب نام و صاحب سبک دیگری هم که به فوتبال ما بیاید با این شرایط نمی‌تواند موفق شود اینها ابزارهای زنجیرواری هستند که به هم متصل هستند و هر کدام آنها نباشند این رشته گسسته می‌شود. کی‌روش از ضعف فوتبال و ورزش ما سوءاستفاده و زیاده‌خواهی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همین آقای حاج رضایی و کیروشی پور کم از ایشان حمایت نکردند.! حالا که دیدن نتیجه نمیگیره و دو قورت و نیمش هم باقیه دارن انتقاد میکنن
United Kingdom
والا تا دیروز حمایتشون میکردن حالا اخه شده براشون
اقاي حاجي ترري تو چه ترري براي مردم ايران دادي كه كي روش نداده تو چه تسس و گوز و چسي دادي اقا حاجي رضايي كي روش در قلب ما است شماها فقط بلديد ايراد بگيريد پس ترر ندهيد
وقتی تو جام جهانی تو چهارتا تیم چهارم شده و ما براش هورا می کشیم معلومه که اینجوری حرف می زنه
مگه حاج رضایی برای فوتبال ما چکار کرده که این همه ادا داره؟
Ali
آقا رضایی مگه مربی های لیگ دستمزشونو میبخشن که ایشون از دستمزدش صرف نظر کنه
این آقا همه هر روز به راحتی حرفش را عوض می کند تا دیروز حامی کیروش بود حال نمی دانم چرا مخالف کیروش شده کیروش یک پول پرست پرو است
محمود
از اقاي حاج رضايي توقع اين قضاوت غير منصفانه رو نداشتم مثل اينكه فراموش كردند كه بعضي مربيان بيسواد وطني الكانس دارند و دو مىليارد بول مفت از بيتالمال اين ملت مىكيرند كه هيج فايدهاي براي فوتبال كشور ندارند ضمنا از ان اقاي داور هم اين انتظار رو نداشتم
قلی
امیر حاج کیروشی پور یادمون نرفته برای کیروش جونتون چه قربون صدقه هاییی میرفتی!!!!