پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲۸
۱۳۴

واکنش توهین‌آمیز هاشمی به انتقاد سردار جعفری

چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 417497
چند روز پس از آنکه فرمانده کل سپاه پاسداران تلویحا از 'اتهام زنی' و 'برچسب زنی' آقای هاشمی به دلسوزان انقلاب انتقاد کرد، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنشی تند و تیز انتقاد از خود را 'هجمه' توصیف کرد و گفت: جریان‌های افراطی در این شرایط احساس نگرانی بیشتری می‌کنند.
واکنش توهین‌آمیز هاشمی به انتقاد سردار جعفری
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح دیروز (سه‌شنبه) در دیدار جمعی از سرداران و فرماندهان سابق کمیته‌های انقلاب اسلامی و نیروهای انتظامی، شکست‌های متوالی ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیست‌ها از حزب‌الله لبنان را درس تجربی حاکمان عربستان سعودی درخصوص حمله‌ی به یمن دانست و اظهار داشت: اگر عربستان بخواهد به اشتباهاتش ادامه دهد، مثل دست و پا زدن‌های یک انسان در حال غرق شدن در یک باتلاق است که هر چه تلاش می‌کند، گرفتارتر می‌شود.

وی با تأسف بار خواندن اوضاع کشورهای اسلامی در عراق، پاکستان، افغانستان، سوریه، یمن، عربستان، بحرین، مصر و لیبی، گفت: در حالی که منطقه درگیر اختلافات داخلی و کشت وکشتارهای انتحاری است، اخیراً وجود گروه‌های تروریستی و حمله کشورها به همدیگر نیز به مجموعه نگرانی‌های دلسوزان دنیای اسلام اضافه شده است.

آیت‌الله هاشمی یمنی‌ها را مردمی صبور، زحمت‌کش، باهوش و متصلّب به اعتقادات مذهبی و دارای حسّ وطن دوستی بسیار بالایی دانست و گفت: هر متجاوز به سرزمین یمن وقتی عواقب اشغالگری خود را ببیند، پشیمان می‌شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این نکته که عربستان با بمباران‌های هوایی نمی‌تواند به اهدافش برسد، گفت: بهترین راه برای حل مناقشات، مذاکرات سیاسی است و هر روزی که این مذاکرات به عقب بیفتد گناهش متوجه کسانی است که کارشکنی می‌کنند.

آیت‌الله هاشمی در بخش دیگری از سخنانش و در پاسخ به نگرانی یکی از سرداران در خصوص موج جدید هجمه رسانه‌ای علیه خود، گفت: نگران این هجمه نیستم و همه این حرف‌ها را سابق نیز گفته بودم، اما جریان‌های افراطی در این شرایط احساس نگرانی بیشتری می‌کنند.


وی به اقدام توهین‌آمیز گروهی که چند سال قبل در حرم امام(ره) مانع سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسن خمینی شده بودند، اشاره کرد و گفت: همین گروه، پیاده نظام دلواپسان امروزند.

آیت‌الله هاشمی در بخش دیگری از سخنانشان با تقدیر از زحماتی که سرداران و فرماندهان و نیروهای کمیته انقلاب اسلامی در سال‌های اول برای تعمیق امنیت در کشور، کشیده‌اند، گفت: در اوج توطئه‌های تجزیه‌طلبانه و شورش‌های کور، حضور خالصانه جوانان در کمیته‌های انقلاب اسلامی و بعدها در سپاه پاسداران نگذاشت دشمنان به اهداف خود برسند.

سردار جعفری چه گفته بود؟

گفتنی است، سرلشگر جعفری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران، در واکنش به سخنان جنجالی هاشمی، گفت: وقتی نظام اسلامی می‌خواهد عدالت را جاری کند و دانه‌درشت‌ها را در محکمه افکار و وجدان عمومی محاکمه کند، معلوم است که صدای وااسلاما، دادخواهی و تظلم از کسانی که در معرض محاکمه هستند و وابستگان آنها بلند می‌شود. اینها می‌خواهند جای ظلم و عدل را عوض کنند!

وی افزود: امروز همه می‌دانند اینکه فردی خود را معیار حق بداند و حریم دائمی برای خود ایجاد کند در نظام ما منسوخ شده و مردم همه را در برابر قانون برابر می‌دانند.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: اینکه دلسوزان انقلاب و کسانی را که بیشترین شهید را داده‌اند و هنوز زخم میدان‌های جهاد بر جسم و روح‌شان باقی است، به‌عنوان خشکه‌مقدس‌های اذیت‌کننده‌ امام معرفی کنیم به چه معنی است؟! این یک بغض خطرناک نسبت به جریان ارزشی انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) است که ریشه در خاستگاه همین مردم ارزشی و آرمان‌خواه دارد و البته بی‌توجهی آنان نسبت به این‌گونه افراد!

فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: بدانیم همین دلواپسان با شنیدن این اظهارات، از این‌گونه افراد محکم‌تر، مؤمنانه‌تر و هوشیارانه‌تر در همه صحنه‌ها همچنان از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهیدان دفاع خواهند کرد و ادامه این سخن‌پراکنی‌ها تنها موجب افزایش نفرت جامعه از آنها می‌شود و این سیاه‌نمایی‌ها فقط بذر تردید در دل مسئله‌دار‌های انقلاب می‌پاشد و مردم مؤمن و انقلابی ما آن‌قدر آگاه هستند که بتوانند قضاوت‌های دقیقی داشته باشند. آنها خالق ۹ دی بوده‌اند، در ۲۲ بهمن‌های انقلاب حماسه‌های باشکوه آفریدند و قبلاً طراحان این‌گونه سیاه‌نمایی‌ها را منزوی کرده‌اند، همان‌گونه که نمایندگان خبره آنها اخیراً چنین کردند.

سرلشکر جعفری در پایان تصریح کرد: آیا نباید از تاریخ صدر اسلام و حتی تاریخ نزدیک خودمان و حوادث درس‌آموز انقلاب اسلامی به‌ویژه فتنه ۸۸ عبرت گرفت؟! هرگز در این‌گونه موضع‌گیری‌ها علاقمندی به آرمان‌های امام، نظام و خیراندیشی برای امت اسلامی دیده می‌شود؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کجاش توهین آمیز بود ؟
مجید مجد
United States
اینکه گفته افراطی توهین نیست؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نه، ایشون داره خوابشو تعریف میکنه.!
Romania
مردم نادان نیستند میفهمند چه کسانی افراطی هستند فقط کافیه به مراسم ساندویچ خوری و انگلیس فرار کنی آقازاده هاشان که هموطنانشان را با ایجاد فتنه بزرگ به شهادت رساندند به یاد بیاورند
نه اینا هرچی بگن خوبه توهین نیست
باید قبول کنین مقبولیت ایت الله هاشمی در جامعه و علی الخصوص در میان دلسوزان واقعی انقلاب بسیار بالاست، مگر همین اقای روحانی با حمایت ایت الله هاشمی منتخب مردم نشد و کشور را از چاه فلاکت و سیه روزی تورم، بیکاری، رشد منفی اقتصادی ، انزوای بین المللی نجات داد.
اگر روحانی با حمایت هاشمی پیروز شد چرا خود هاشمی در انتخابات شکست خورد؟
متاسفانه حتی مسئوالان ما هم درکی درستی از مردم ندارند .
علی
شفای عاجل
Iran, Islamic Republic of
خب افراطیه دیگه... نکنه فکر کردی اصلاح طلبه؟ :))
United States
"افراطی" مصداق توهین است آن هم به یک مقام ارشد، خدوم و ارزشی نظام و سردار شجاع دوران دفاع مقدس.
حتما باید فحش نا... بده تا توهین محسوب بشه.
United States
هاشمی مگه از مسئولین و مقامات این نظام نیست که هرچی میخواین بهش میگین؟؟!!
چونکه ایشان خیلی محترمانه
...
سرور
هیچ جا! شما نان و ماستت را بخور.
حسین
شما هم با هاشمی پسته بخورررررررررررررر.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی در حدی نیست که بخواهد به سردار جعفری توهین کنه. خیلی دوست داره تو صحنه باشه بره بچه هاش رو جمع و جور کنه.
پسر نوح با بدان بنشست نوبتش گم شد نه اینکه نبوت نوح گم شد
فدای یه تار موی هاشمی چون یارو یاور امام خمینی بود و تا پای جان از امام و آرماتهای امام دفاع میکنه
دوران زمان ناخالصی ها را نمایان می کند
سال گذشته در سواد کوه که مشغول گردش و تفریح بود در سخنرانی که داشتند سردمداران سوریه را تروریست و خط مقاومت را بیهوده نامیدند و اکنون مبارز شده اند که و با استناد به صحبت ها و درخواست همسر حضرت امام ره مبارزی شده اند که می بایست همه به وی اقتدا کنیم.
شما چه نگران باشی و چه نباشی مردم نسبت به عقاید شما و خانواده شما آگاهی دارند!!
چقدر سنگ حسن خمینی رو به سینه میزنه از القاب آیت الله تا علامه ..
چغوک
United States
براش نقشه داره!!
غبدالله
وقتی شما بخاطر ترس از تفکر خاتمی یک آیت الله کنارش خلق کردید باید فکر این روز را میکردید چرا آن موقع اعتراض نکردی که یک شبه آیت الله خلق کردیدحالا هم سید حسن یک شبه خلق نشده بلکه یک عمر زحمات امام و فرزندش و همچنین تلاش شبانه روزی شخص علامه سید حسن خمینی بوده است.
ببینم ایشون توی این گفتگو خاطره جدید تعریف نکرد ؟
عین سین
Iran, Islamic Republic of
چرا، دقت کنی ،خاطره گفته!! ...
سیاح
Iran, Islamic Republic of
این دفعه بجای خاطره از امام ، خاطره از سید حسن گفته . تو خواب دیده علامه شده
فردا میاد میگه نمیخواستم جواب دلواپسها را بدم ولی امام (ره) توی خواب به من گفتن:...
فرزان فر
ایول . خوب اومدی اینو
شما دلوپسها اخرش ار قصه دق میکنیید و میمیرید
افتخارم دلواپسی
Iran, Islamic Republic of
دلواپسیم البته توکلمون به خداست چون میدونیم مخالفینمون کیان و حتی فرق قصه رو با غصه نمیدونن!! فاصله ق و غ هم زیاده که اشتباه تایپی نباشه!!
@ٌWhiteAvenger
تا وقتی خاطره های 2016 حاج آقا موجوده غصه چرا ؟
Iran, Islamic Republic of
چرا هاشمی به این روز افتاده؟
به این روز افتاده یا انداختنش ؟!!!!
حالا دیگه با خاطره مشکل نداریم چرا که مستند های امام و روش تشخیص آن را امام به ما آموزش داده اند. چرا که پیش بینی این روز ها را می کرده اند.اما با خواب وخیال چه کار کنیم که راه اونو امام به ما یاد نداد.
در توضیح وضعیت جناب هاشمی همین بس که علی مطهری داره برای پذیرش ایشون پا در میونی میکنه!
Iran, Islamic Republic of
كجاش با سردار جعفري بود ؟؟ كجاش توهين داشت؟؟
Iran, Islamic Republic of
خودش افراطیه از نوع از اون ور بام افتاده
پاسدار ولایت
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی یادتون باشه همین سربازهایی که به فتوحاتشان شما امروز میبالید و افتخار میکنید که پوزه صهیونیست ها را در لبنان بخاک مالیدند به شما تذکر و توصیه کردند . فرد غریبه و مغرضی نبوده که چنان بر آشفتید .
United Kingdom
نسبت ایشون به رهبری بمانند نسبت ...
Iran, Islamic Republic of
آقای جعفری بعنوان یک فرد نظامی حق اظهار نظر در مورد شخصیتهای سیاسی رو نداره!!
وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است.در قانون اساسی تصریح شده/حالا هی..........
به نظرم بوی فتنه تازه میاد.هشیار باشیم.
کی گفته؟! همه حق اظهار نظر دارند. سپاه که اصلاً وظیفه تعریف شده ای داره به نام حفاظت از انقلاب اسلامی.
دردولت آقای خاتمی هر 9 روز یک بحران ایجادنمودند در دولت روحانی هم که دارید می بینید امّامیگویند اینها دلواپس هستند به حرفشان گوش دهید
ولی سؤال من این است چرا در دولت احمدی نژاد هرکس انتقادمی کرد الفاظی همچون « برانداز- فتنه گر - بی بصیرت- پیاده نظام دشمن و......«به او می دادند
کجای حرف هاشمی توهین آمیز بود؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
کسی با شما نبود، بفرمایید بخوابید، سعی مکنیم آروم تر بنویسیم مزاحم خوابت نشیم.!
افشین
وقتی که با جو سازی های سنگین این خانواده و وکلای ...
جهان چرا امانت ذازی نمی کنی و مطالب واقعی را پخش تمی کنی .
الانم نظرات واقعی رو پخش میکنه. فقط یکم نقطه چیناش زیاده! باید نظرات رو حدس بزنیم!
بهاره
تو همین که خانواده ات رو جمع کنی ملت ازت سپاسگزارند ..
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمي
United States
درود:دَرّود محلی است در نیشابور که اب و هوای خوبی دارد،وما برای تفریح بدانجا میرویم!
دم شما گرم. خیلی باحال بود.
Iran, Islamic Republic of
سواد جغرافيايي هم كه نداري داداش
بدرود هاشمی
خدا اززبونت بشنوه
سپاسگزارم،
بدورووود
کدوم هاشمی؟ با من بودی دیگه!!
افشین
...جهان نیوز چقد بین مسئولین شیطنت می کنی

...
.
.
افراط نیوز نه جهان نیوز
...
می تونه شب های با گفتن داستان و خاطره در ان ها تاثیر گذار باشد
هموطن
جناب هاشمی ! سال 84 همسر مکرمه حضرت امام از شما خواستند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنید آیا در سال 88 که آنمرحومه ارتحال یافتند وصیت کرده بودند که شما در انتخابات سال 92 هم شرکت کنید ؟ شاید در سالگرد حضرت امام بگوئید امام در خواب بشما توصیه کرده اند که در انتخابات 92 حتما شرکت کنید .
mostafa
Iran, Islamic Republic of
خداوند خودش آخر و عاقبت همه ما رو ختم به خير بكنه. راستي از حكم تجديدنظر آقاي م.ه خبري نشده.
امير
من نگران ٥٠ سال ديگه ام كه نوه هاي اينا بيان بگن مثلا امام به هاشمي گفته راضي به انقلاب نبودم اين تندروها انقلاب كردن !!
کجای کاری؟ همین الان گفتن دیگه!
جلد جدید خاطرات هاشمی میگه امام از دست انقلابیون خون دل میخورد! امامی که خودش انقلابی بود و رهبر انقلابف از دست انقلابیون عزیز خودشان، خون دل میخورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی با مزه بود.
تازه خواهند گفت هشت سال جنگ و کل تحریم ها هم کار این تندروها بوده.کند روها رو چه به خرابی.
حمید
....به خاطر این همه بی ادبی خون کرده اید
امیر
France
رفسنجانی ستون انقلاب است
جوک بامزه ای بود......
از روزی که آیت الله هاشمی این صحبت ها رو کردن خیلی ها موضع گرفتن؛ اما اینکه شما فقط اسم سردار جعفری رو میارید نشان از بی تقوایی صرف شما است
نیما راسخ
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی انسان شریف و فرهیخته ای هستند که وجودشان برای نظام اسلامی مایه ی برکت است.ایشان مالک اشتر رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و جسارت نسبت به ساحتشان از طرف هرکس که باشد بخشیده نیست.مثل جناب ایشان چند نفر دلسوز برای نظام و انقلاب داریم؟به اختلاف سلیقه ها میدان ندهیم که مهمات امور را تحت الشعاع قرار دهند.
Iran, Islamic Republic of
عاقبت خوشی برای جهان نیوز نمی بینم
اين تهديدبود؟يعني بره به جهنم؟يا بي سواده؟ يا ازجاي مشخص مواجب بگيره؟يابي شناسنامس؟يا...
محمد
دوستان سردار جعفری از سرمایه های اصلی این نظام هست همانگونه که آیه الله هاشمی پس اینگونه دامن زدن به این مسایل خیرخواهانه نیست
Iran, Islamic Republic of
درآستانه مذاکرات هسته ای ای بازیها به ضرر ملت تمام می شود
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
پاینده باد سپاه
ولی
چرا همسر امام شمارا به حضور نمی پذیرفت اما هاشمی را به حضور می پذیرفت ؟چون او می دانست هاشمی امین امام بوده است.؟
استدلالتان بسيارضعيف است.ملاك راه انسانهاست نه اشخاص!درمورداشخاص ما فقط به قله نگاه ميكنيم،يعني امام ورهبري.والسلام.
حرفهای سردار که توهین آمیز تر بود
أون به هاشمي هرچي بگه توهين نيست اين بگه توهينه
علی
ایشان یادشان رفته شعار عمومی مردم در نه دی چه بود ? مردم در روز نهم دی در میدان انقلاب چه شعارهایی می دادند? دلواپسان همان ها هستند .
آری درست است فرزندان ناب انقلاب را خشکه مقدس می گویند و این نشان از دل پر نامحرمان انقلاب است از فرزندان راستین ایران و انقلاب.
کدوم آیت الله؟!
شما جهانیوزیها مثل شیطان در حال تفرقه انگیزی بین شخصیت های نظام هستید
مکانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمی بزرگ
France
مرگ بر سران فتنه و حاميان فتنه.
Romania
سردار حد خودش را بداند بهتر است.وگرنه سرداران جنگ تماما با هاشمی همرزم بودند.وضع کار سردار وبرادران احمدی نژاد هم که او یکبار صادقانه گفت..
کمی انصاف! حرفهای کدوم تند و تیز تره؟ ثانیا هاشمی کلی گفته و نظری به سردار جعفری نداشته
سید علی
درود بر هاشمی
سلمان
چ ربطی ب سردار جعفری داشت، یکی از سرداران حاضر در جمع سوال کردن، جهان نیوز دین نداری آزاده باش.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
انقلاب یک جریان مستمر و همیشگی است به همین دلیل ما هر روز شاهد به خون غلطیدن و پرپر شدن بهترین بندگان خداوند متعال هستیم در حالیکه هیچ ادعایی ندارند.
سزاوار نیست به سبب چند صباحی که خداوند توفیق همراهی این انقلاب عظیم و الهی را به ایشان داده است خود را طلبکار از انقلاب بداند و توقع داشته باشد خود و خانواده اش مصونیت مادام العمر داشته باشند با وجود استفاده از رانت های بیشمار.
درود بر هاشمى ، يار امام و انقلاب و خار چشم داعش داخلى
Iran, Islamic Republic of
من از خانواده شهدای سپاه هستم ، اصلا به وضعیت ما رسیدگی نمی شود
حسین
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هاشمی
United Kingdom
بابا بي خيال ما كه توهيني نديديم
عالي جنابان،حالا چه وقت اين حرفهاست. سرنوشت سپاه و هاشمي از ابتداي انقلاب با هم عجين شده است وتوهين به هر يك توهين به ديگري است. لطفاَ نقش آدمهاي بد را بازي نكنيد وسعي كنيد اهداف خويش را به روشني براي يكديگر تشريح كنيد.انوقت خواهيد ديد كه هدف هر دو ي شما يكي است .اينجا تفاوت در لفظ عنب و انگور است نه در اصل هدف.
منظورعالي جناب سخ پوش بود ديگه!!!؟
Iran, Islamic Republic of
رشته کار جناب هاشمی حتی برای خودشان و خانواده شون هم از دستش در رفته کشور که جای خود دارد البته چیزی که عیان است .... به همین خاطر مردم دیگر از ایشان انتظاری دارد فقط حواسشان به دختر خانمها و اقا پسر اشون باشه برای مردم کفایت میکنه البت اگر باشه
پايدار
آقاي هاشمي شما كه ازامتحان الهي ردشديدسردارجعفري همان رزمنده دفاع مقدس است شماچي.....
اگر من بگویم افراطی ها فلان ... حالا شما بگوییدنه ما اینجوری نیستیم معلومه که شما افراطی هستید . من حق را با آقای هاشمی می دهم
شهروند
United Kingdom
با سلام فراموش نشود امسال سال همدلی و همزبانی دولت و مردم است
مگه هاشمی دولته؟!
در سال همدلی و همزبانی قرار نیست جای ظلم و عدل عوض بشه، قرار نیست مردم دنبال حقوقشون نباش هموطن.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی راست می گوید انها ( سرداران ) ان موقع داشتند جان می دادند این اقا در روز عاشورا فقط به خاطر ادعای یک رمال چینی به سد لتیان رفته داشت شنا می کرد..... به اندازه یک کارگر در میان مردم محبوبیت نداری در هر محفلی که میری از ترس مردم چند لایه محافظ دوره ات کردند....
حالا شما چرا می خواهید سردار جعفری و آقای هاشمی را علیه یکدیگر تحریک به موضعگیری کنید هر دو این بزرگواران برای مردم ایران عزیزند ولی احترام آقای هاشمی بر همه واجب تر است .
محمد
برادر گرامی خبر رو طوری تنظیم کردی که به مخاطب اینطوری القا میشه که مقام و منزلت آقای جعفری از آقای هاشمی بالاتره واین تلاش بیهوده ای می باشد که از مرکز خاصی هدایت می شود و سایت شماو دیگر سایتها این تیتر رو کار کردند.در یک کلام به شما بگم با این تیترها نمی تونید هاشمی رو کوچیک کنید وسلام
بله بالاتره. سردار جان بر کف اسلام رو با سران فتنه مقایسه نمیکنن که
چجوري جواب هاشمي در برابر هجمه رسانه اي رو به سردار جعفري ربط داديد؟ مشخصا سوال كننده گفته هجمه هاي رسانه اي.
پشت سردارها قايم نشيد.
من نمیدونم کجاش توهین آمیز بود میخای اختشاش ایجاد کنی ها
جهان نیوز متحجر داعشی .. هاشمی همیشه زنده باشی
هاشمی حقیقی
آقای هاشمی به همه نیروهای انقلابی با خیال راحت جسارت می کنند ،چون که انقلابیون 8 سال جنگ را اداره کردند و با تلاش شبانه روزی حال یک ابر قدرت منطقه ای شدیم و هسته ای ،تا ایشان و فرزندانش روی ناز و نعمت زندگی کنند و طلبکار انقلاب هم باشند، کجایید ای شهیدان خدایی بلا جویان دشت کربلایی
محمد
Iran, Islamic Republic of
برای آقای هاشمی متاسفم
منصور عابدینی
ضمن اینکه اقای هاشمی را دوست دار م اما سخنان سردارجعفری منطقی،بجا وکوبنده بود.ضمنا اون دوستی که میگه امام فرموده ،،،سپاه توکار سیاسی دخالت نکنه منظورشون ورود درتشکیلات سیاسی است نه ممانعت از اضهار نظر وبیان دیدگاه سیاسی وانقلابی ،
اصغر
عظمت شخصیت هاشمی در این حد نیست که به هر نظری از سوی هرکسی واکنش نشان دهد ، به نظر من ایشان خیلی بزرگتر از این حدود هستند که باید این گونه عکس العمل ها را واگذار کنند به مریدانشان که پاسخ دهند .
اون روز که فتنه گران تو نماز جمعه گفتن "هاشمی هاشمی سکوت کنی خائنی" اون روز عظمتشون در حدی بود که ازشون دفاع مطلق کرد؟!
عظمت!!!!!!!!!!!!!!
عظمت رو شهيدان داشتند.دنيا طلبان پستند...
درست میگه
Iran, Islamic Republic of
اگر حق مطلب نوشتن راجع به اقاي هاشمي را از سايت شما بگيرند ، كلاً بيكار مي شويد ها ... .... بس است ديگر ... خسته نميشويد ... هر چيزي را كه به اين بنده خدا نمي چسبانند...
رسول از شیراز
Iran, Islamic Republic of
یاشاسین سردار
علی
... لازم داره تاریخ تکرار میشود
البته این حرف هاشمی که اونا پیاده نظام دلواپسان هستند درسته و خودم از نزدیک در موضوه سفر مطهری به شیراز مشاهده کردم
ابوعلی
Romania
با عرض سلام و ادب و احترام و تشکر از سایت و همه آنهایی که در اظهار نظر هایشان تقوای الهی را فراموش نمی کنند
Germany
ایشان فرمودن به این حرفها اهمیت نمیدم این کجاش توهین بوده
بابا انصافتان کجا رفته
حسن
براي آقاي هاشمي متاسفم
والبته تاريخ ايشان عبرت آموز ومتنبه كننده است.
حب الدنيا راس كل خطيئه
چه ميشود كه حرف ايشان با همه دنيا پرستان يكي شده وموردحمايت شيطان بزرگ ميشود!!!!
وضعيت ايشان ازمنتظري هم خراب تراست...
خداباكسي عهداخوت نبسته وبه اعمالمان نظاره گراست.
وچه بداست عقوبت الهي...
مازیار
پیشنهاد ما این است آقای هاشمی به سالهای دهه 60 برگردند البته با اخلاص بیشتر .
شاپور
متاسفم توراخدااین حرفهاراکناربگزاریدوبهانه دست دشمن ندهیدشماهمه دلسوزان انقلاب هستیدماملت ایران به شمامسئولین
ایمان داریم
ادم افراطی باشه تند رو باشه خشک مقدس باشه ولی وطن فروش نباشه. سلامتی هر چی وطن پرسته صلوات
Iran, Islamic Republic of
هاشمی ...نمیتونه کاری بکنه ...
امیر
والا ما هرچی خوندیم توهینی ندیدیم
جعفر
کجاش تو هین امیز اقای هاشمی به جعفری بوده..ما حرف بدی نخوندیم وندیدیم ..چرا مغلطه میکنید ..اتفاقا و برعکس جعفری به هاشمی توهین کرده...تازه بدوران رسیده ..روزی که امثال جعفری شیر میخوردن هاشمی در زندانهای مخوف پهلوی بود و بچه هاش اواره ...اقای جعفری تو کجا بودی..حالا شدی انقلابی و هاشمی شده بی دین و ضد انقلاب و ولایت شماها انگشت کوچیک هاشمی هم نمیشید ا چه رسد به فکر و مغز و سیاستش برا نظام و انقلاب
بی غیرت
بی غیرت
عباس حسینی
اقای محترم ملاک خوب بودن الان مهمه نه اینکه قبلا ادم خوبی بود
ایرانی بچه شیعه
باسلام وتحیات الهی!بنده وامسال بنده برای ایران جنگیدیم انهم با افتخار وبا عزت وبه ایرانی بودنمان افتخار می کنیم وپوزه هرکسی که بخواهد به این فرماندهان دلسوخته وسپاه اهانت بکنند به خاک میمالیم حالا هرکس که میخواهد باشد!
پروانه
Iran, Islamic Republic of
باسلام ماهمه مردم ایران سپاهی هستیم و سپاه قلب مردم ایران عزیز هست درورد برسرداران غیور ایران ممنون
علی
Iran, Islamic Republic of
زمانی که رفسنجانی کل مملکت دستش بود با مشت آهنی حکومت میکرد .ازخودش افراطی تر وجودنداشت حالامردم دارشده .دنیای عجیبیه وزیر اطلاعات زمان خاتمی آقای یونسی میگفن هرروزآقای هاشمی برای من خط ونشان میکشید که تو این وزارت به شهرداری تبدیل کردی دیگه هیچ کس از اطلاعات نمیترسه .ومن در جواب میگفتم وزارت اطلاعات بایددرخدمت مردم باشه .