پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پخش زنده نشست خبری روحانی

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 377690
نشست‌خبری امروز رئیس جمهور از ۳ شبکه‌ تلویزیونی داخلی و بین‌المللی به صورت زنده پخش می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کنفرانس مطبوعاتی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور همزمان با آخرین روز هفته دولت، تا ساعاتی دیگر با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در محل ساختمان شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

روحانی در این نشست خبری که مقارن با روزهای آغازین دومین سال از فعالیت دولت تدبیر و امید است، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دولت تدبیر و امید به محضر ملت شریف ایران، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران داخلی و خارجی در حوزه‌های گوناگون خواهد بود.

این نشست خبری، ساعت ۱۶ شنبه به صورت زنده از شبکه‌های داخلی و بین‌المللی اعم از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران، شبکه خبر، پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد ریاست جمهوری (www.president.ir)، شبکه‌های العالم و «پرس تی وی» و رادیو سراسری ایران پخش می‌شود.

شمار زیادی از خبرنگاران، گزارشگران ، عکاسان و تصویربرداران این کنفرانس خبری را که در ساختمان شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود ، پوشش می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *