چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

مقاومت،تا ریشه‌کنی‌اشغالگر‌ادامه خواهد‌یافت

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب: 387194
اولین نشست شورای مؤسسان اتحادیه علمای مقاومت، در بیانیه پایانی خود اعلام کرد: مقاومت تا ریشه‌کنی اشغال صهیونیستی و آزاد سازی سرزمین فلسطین ادامه خواهد یافت.
به گزارش جهان به نقل از العالم، اعضای هیات موسسان اتحادیه علمای مقاومت، آمادگی کامل خود را برای حمایت از مقاومت فلسطین و مقاومت در برابر استکبار جهانی اعلام کردند.

بیانیه پایانی از پرداخت اولین کمک مالی اتحادیه برای بازسازی غزه و تلاش برای بسیج و توانمندی امت برای ادامه این مسیر خبر داد.

اتحادیه علمای مقاومت ضرورت آگاه سازی امت در برابر فتنه را مورد تاکید قرار داد و افزود: هرگونه تلاش برای منحرف سازی ملت برای مقابله با دشمن صهیونیستی در امت اسلامی، اقدامی جنایتکارانه است که صهیونیسم، استکبار جهانی و مزدرانشان حامی آن هستند.

اعضای هیات رییسه اتحادیه مزبور شامل شیخ "ماهر حمود" دبیر کل، شیخ "محمد حسن تسخیری" و شیخ "محسن اراکی" معاونان وی، "جعفر عبدالسلام" سخنگوی هیات رئیسه ، شیخ "حسان عبدالله" رییس هیات مدیره و "محمد حسن تبرائیان" دبیر اتحادیه می باشند.

از مهمترین شرکت کنندگان در کنفرانس می توان به شیخ محسن اراکی دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی ، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان، حمده سعید مفتی جمهوری تونس، شیخ خالد الملا رییس جماعت علمای اهل سنت عراق ، شیخ ماهر حمود امام جماعت مسجد القدس در صیدا و شیخ احمد الزین رییس هیات امنای تجمع علمای مسلمان اشاره کرد.

پیش نویس اساسنامه اتحادیه جهانی علمای مقاومت در میان علمای شرکت کننده در کنفرانس توزیع شد.اتحادیه متشکل از مفتی و علمای بلندپایه شماری از کشورهای عربی و اسلامی مانند ایران، سوریه، مصر، لبنان و تونس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *