جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
برگي از تاريخ

ميرحسين: زنان نبايد بي جهت در کوي و برزن ظاهر شوند

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 53769
ميرحسين: زنان نبايد بي جهت در کوي و برزن ظاهر شوند
ميرحسين موسوي معتقد است که زنان نبايد بي جهت در کوي و برزن ظاهر شوند.
 
زهرا رهنورد همسر مهندس ميرحسين موسوي در مصاحبه با مجله زن روز اعلام کرد:ميرحسين موسوي معتقد است تا حد امکان بايد حريم جدايي زن و مرد حفظ شود و زنان نبايد بي جهت در کوي و برزن ظاهر شوند.

به گزارش ايرنا به نقل از مجله زن روز مورخ 7 آذر 1360 ، زهرا رهنورد در اين مصاحبه تاکيد کرد:موسوي به مقام زن به صورت متعصبانه و غيرتي بها مي دهد و در روابط اجتماعي زن و رفت و آمد او در محيطهاي خارج از خانه به هيچ وجه گرفتار ترقي خواهي هاي روشنفکرانه و رفتار و روابط باز و بي ضابطه نيست به ويژه در محل ها و محيطهايي که مردان هم حضور دارند. 

زهرا رهنورد افزود:مهندس موسوي کلا از مقام و حرمت زن به دور مي داند که زن در آن دسته از خريدهايي که با کاسب و مردان محل سروکار دارد وارد شود و از غيرت مرد مسلمان جايز نمي داند که تن بدهد به اين موضوع که زنان بي جهت در کوي و برزن ظاهر شوند و با اين و آن هم سخن شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حتما آقای موسوی فکر میکنند این دخترانی که در مناسبات انتخاباتی ایشان شرکت میکنند انسانهای واقعی نیستند بنده خدا فکر میکند اینها همه مانکن عروسکی می باشند خداوند انشالا هدایتشان کند .