پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۴
۲

انتقاد ۲۰.۳۰ از اصغر فرهادی و مهناز افشار

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 372893
حدود ۳ هفته پیش اصغر فرهادی به همراه نسرین ستوده با انتشار عکسی از خود که جمله "stop killing your fellow beings" به معنای کشتن همنوعان خود را متوقف کنید باعث ایجاد کمپین "stop killing" شد.
به گزارش جهان به نقل از سلام سینما؛ بیش از ۳۸ هزار نفر تاکنون به این کمپین پیوستند و افراد مشهوری مانند "هانی ابواسعد" کارگردان مشهور فلسطینی و "خاویر باردم" بازیگر برنده اسکار به این کمپین اضافه شدند. چندی پیش مریلا زارعی با کنایه به این کمپین و اصغر فرهادی خواست تا نگران جوایز جشنواره های جهانی نباشد.

پس از مریلا زارعی، این بار صدا و سیما در برنامه بیست و سی طی گزارشی اعتراضی، با نشان دادن تصاویر اصغر فرهادی و صابر ابر و مهناز افشار، گفت:

عده ای اندک جای طرفداری از مظلوم ساحل عافیت در پیش گرفتن، هم به نعل زدند و هم به میخ. اقدام این چند نفر در مساوی دانستن حق و باطل مظلوم و ظالم و خودداری از حمایت صریح از کودکان بی پناه غزه چنان سوال براگیز بود که یک روزنامه غیر سیاسی صبح خطاب به آن ها نوشت: حداقل به اندازه خواننده نه چندان خوش نام آمریکایی (ریحانا) که صراحتا از کودکان غزه دفاع کرد، مردانگی داشته باشید. احساس نمی کنید این کار نمایشی پوچ جهت کسب پرستیژ بدون کمترین ریسک و هزینه است؟

در این گزارش بخش هایی از انتقادات مریلا زارعی به این کمپین هم پخش شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نمي دونم چرا سعي مي كنيد امثال مهناز افشار و... را مطرح كنيد لطفا افراد شايسته را مطرح كنيد
بالاخره چشمشون به تندیسهای خون آلود اسکار بعدی هستش دیگه!!!