جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خوشنویسی به شکرانه سلامت رهبر انقلاب

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 380678
خوشنویسان کشور در سومین دوسالانه خوشنویسی ایران به شکرانه سلامت رهبر انقلاب، پیام صلح و جهان عاری از خشونت را نوشتند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جمعی از خوشنویسان شهرهای مختلف کشور در سومین دوسالانه خوشنویسی ایران، با محوریت شعار جهانی عاری از خشونت در سرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین ابیاتی را خوشنویسی کردند.

در این برنامه خوشنویسان با انتخاب ابیاتی از شعرهای حافظ، سعدی، فردوسی و... متناسب با موضوع انسان‌دوستی، صلح و دوری از خشونت خوشنویسی کردند. همچنین در این برنامه سومین دوسالانه خوشنویسی ایران، شعر و دعایی به شکرانه سلامت رهبر انقلاب؛ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای خوشنویسی شد. علی اکبر پگاه از هنرمندان خوشنویس قزوین دعای «الله من علینا بشفائکم» به معنای «خدا با شفای شما بر ما منت گذشت» که از زبان آیت‌الله جوادی آملی در ملاقات رهبر معظم انقلاب بیان شد، را خوشنویسی کرد و همچنین شعر «سلامت همه آفاق در سلامت توست/ به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد» به شکرانه سلامت مقام رهبری خوشنویسی شد.

سومین دوسالانه خوشنویسی ایران از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر از ششم شهریور در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار شده است و امروز ۲۶ شهریور این نمایشگاه پایان می‌یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *