سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۰
۹

فرهاد ظریف چرا غش کرد؟/ مربی روسیه: احمقانه بازی کردیم!

پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۲۷
کد مطلب: 370778
نمی دانم چه شده بود اما گیج بودم. از بازی بیرون رفتم تا استراحت کنم در ادامه می خواستم بلند شوم و به بازی برگردم اما مربی اجازه نداد.
فرهاد ظریف چرا غش کرد؟/ مربی روسیه: احمقانه بازی کردیم!
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی ایران از حادثه ای می گوید که سبب شد تا او از ترکیب تیم ملی در بازی با روسیه خارج شود:« نمی دانم چه شده بود اما گیج بودم. از بازی بیرون رفتم تا استراحت کنم در ادامه می خواستم بلند شوم و به بازی برگردم اما مربی اجازه نداد.اواخر ست اول بازی فشارم بالا رفت. دکتر تیم گفت فشارم ۱۷ شده است. نمی دانم چه شده بود اما گیج بودم. از بازی بیرون رفتم تا استراحت کنم. می خواستم بلند شوم و به بازی برگردم اما مربی اجازه نداد. ما در ست دوم و سوم اصلا خوب نبودیم. ولی در ست چهارم عالی کار کردیم. واقعا ست پنجم رو هم می توانستیم ببریم. من هیچ وقت چنین تجربه ای نداشتم که در ست پنجم بازی ۵ بر یک برده رو اینطور واگذار کنیم. به هر حال والیبال همین است.»

سرمربی روسیه: احمقانه بازی کردیم!
 
ورونکوف، سرمربی تیم والیبال روسیه هم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان من خیلی بازی احمقانه ای انجام دادند. من هر دستور تاکتیکی دادم آن ها کار دیگری می کردند. متاسفانه بازیکنان روسیه خیلی با غرور باز می کنند و این اصلا خوب نیست. مجبور شدم در ست پنجم تغییراتی انجام دهم. اگر تغییر تاکتیک نمی دادم قطعا بازی را می باختیم.

کواچ: به اشتباهات خودمان باختیم


اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم پس از شکست 3 بر 2 مقابل روسیه، گفت: ما بازی خوبی را در ست چهارم ارائه دادایم ولی نتوانستیم در کل بازی تمرکز لازم را داشته باشیم. همین که در جمع شش تیم برتر دنیا قرار داریم نشان می دهد که تیم ما در چه سطحی قرار دارد. باید بگویم که به کیفیت بالای بازی حریف باختیم. ما بیشتر به اشتباهات خودمان باختیم. به نظرم اگر قدری بیشتر تمرکز می کردیم ست پنجم را پیروز می شدیم. داوری این مسابقه بد نبود. متاسفانه وقتی مقابل برزیل و روسیه بازی می کنید باید انتظار اینطور داوری ها را هم داشته باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خيلي سرويس ايران خراب كرد
هاشم
Iran, Islamic Republic of
روسیه زورش نرسید اونوقت میگه احمقانه بازی کردن. داداش بگو زورت نرسیده
ست پنجم راحت میتونستیم ببریم
اختلاف امتیاز 4 داشتیم
واقعا ست پنجم گند زدن!!!
حسنوند
از بازی زیبا و قدرتمند همه ی بازیکنان تقدیر و تشکر میکنم اما احس میکنم بازدی عبادی پور در حد تیم ملی فعلی ما نیست ومربی باید در دعوت از او تجدید نظر کند
اكبر
Iran, Islamic Republic of
اگه اون روسي دراز نبود حتما مي برديم اما از بازي ضعيف عبادي پور هم نبايد غافل شد
حسین
عبادی پور مارا بازوند محمودی اگربود بازی را می بوردیم کواچ نشان داد مربی درجه یکی نیست ازتام اوت به خوبی استفاده نمی کرد همه فهمیده بودن عبادی پور بازی را خراب کرده ولی ربازم بهش بازی می داد
mohamad
ست پنجم جلو بوديم ميتونستيم ببريم آخه چي شد يكدفگي
باز ياد بازي ايران آرژانتين افتادم اونم ميشد ببريم
فکر کنم سایت وزین شما رو خونده بوده
sobhan
این مرییه ظاهرا براش مفهوم وقت استراحت هنوز جا نیفتاده.تیم ده تا هم عقب بیفته انگار نه انگار!خواهشن مسولین رسیدگی کنن!