شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سلامت آب تهران مرتب رصد می‌شود

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 393278
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه مرتب از حوزه‌های آبی تهران نمونه‌گیری می‌شود، از پلمب یک حلقه چاه آب در حاشیه شهر تهران به علت وجود آلودگی در آب آن خبر داد.
به گزارش جهان؛ آرش رشیدیان در گفت‌وگو با فارس، در مورد اظهارات یکی از اعضای شورای شهر تهران و آلودگی آب این شهر گفت: حوزه‌های آبی تهران مرتب کنترل می‌شوند.

وی ادامه داد: تمام مواد موجود در آب آزمایش و اندازه‌گیری شده و در صورت وجود هر نوع آلودگی این موضوع گزارش می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: اگر موردی از نیترات یا آلودگی دیگری در آب مشاهده شود این موضوع به دستگاه مسئول گزارش شده و با حکم قضایی به پلمب آن چاه اقدام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اخیراً یکی از چاه‌هایی که آب آلوده داشته پلمب شده است گفت: حدود ۲ ماه پیش گزارشی از وجود آلودگی در آب یکی از چاه‌های مناطق حاشیه جنوب تهران به دستمان رسید که بلافاصله با دستور قضایی نسبت به پلمب آن اقدام شد.

رشیدیان به مردم شهر تهران اطمینان داد که در صورت وجود هر نوع آلودگی در حوزه‌های آبی، آن حوزه به سرعت از چرخه آب مصرفی شهر تهران خارج می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *