پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۵
خطیب جمعه تهران:

اگر دنیا جنایات رژیم صهیونیستی را بفهمد مرگشان را از خداوند خواهند خواست

رژیم صهیونیستی منتظر انتقام باشد
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 373072
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به حوادث دلخراش غزه گفت : خبرهای غزه کم کم دارد به گوش مردم دنیا می رسد و اندک اندک دارند بیدار می شوند و با شناخت این عنصر پلید (رژیم صهیونیستی) از آن ابراز تنفر می کنند.
اگر دنیا جنایات رژیم صهیونیستی را بفهمد مرگشان را از خداوند خواهند خواست
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام و المسلمین موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه تهران افزود : آنچه که از این جنایات منعکس می شود، قلیلی از کثیر است زیرا رژیم صهیونیستی اجازه نمی دهد رسانه ها این وقایع را به صورت کامل ثبت و پخش کنند اما اگر روزی فرا برسد که همه خبرنگاران آزاد این صحنه ها را از نزدیک مشاهده و به دنیا منعکس کنند ، به طور یقین فریاد نفرین و تنفر از رژیم خون آشام صهیونیستی در سراسر دنیا شنیده خواهد شد.

وی اضافه کرد : آنقدر این جنایات وسیع ، عمیق ، دلخراش و جانسوز است که انسان متحیر میشود کجا این جنایات را بیان کند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی گفت : در جنایت این رژیم سفاک در سپتامبر ۱۹۸۲ در مدت ۴۸ ساعت در دو اردوگاه صبرا و شتیلا ۳۲۹۷ فلسطینی شهید شدند که ۱۸۰۰ پیکر در خیابانها و کوچه ها رها شده بود و ۱۰۹۷ نفر را در بیمارستان غزه و بیش از ۴۰۰ نفر را در بیمارستان عکّار روی تخت بیمارستان به گلوله بسته و شهید کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه پایه حکومت رژیم جنایتکار صهیونیستی و برنامه آن آدمکشی و خشونت است ، گفت : اگر دنیا این جنایات را بفهمد با فریادهای کوبنده نابودی رژیم را از خدا خواهد خواست.

امام جمعه موقت تهران گفت : از این عناصر پلید و کثیف توقع رفتار انسانی نیست زیرا ماهیت آنها همین است و جنایات وحشتناک آنها در غزه ، روح و برنامه کارشان است اما تعجب از جهان اسلام و مدعیان اسلام است که چطور به خود اجازه می دهند ساکت بنشینند وادعای اسلام کنند ، اینها زنده نیستند و مرده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی افزود : آیا وقت آن نرسیده است که مجامع جهانی و اسلامی به خود آیند و این غده سرطانی را با اهرم های قطع رابطه ، تحریم تجاری و حرام کردن خرید کالاهای اسرائیلی به زانو درآورند و با حامیان اسرائیل به ویژه آمریکا برخوردی در شأن یک جنایتکار داشته باشند زیرا آمریکا اخیراً به اسرائیل اجازه داده است تا از انبار تسلیحاتش در خاک سرزمین های اشغالی استفاده کند ، هزاران لعنت بر اسرائیل و هم بر حامیانش به ویژه آمریکا که چنین جنایاتی را مرتکب می شوند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه کشورهای اسلامی تجهیز فلسطینی هاست ، گفت : تا چه زمانی باید صحنه های رقت بار را ببینند و خاموش بایستند ، تا چه زمانی هر وقت این رژیم غاصب اراده کرد بتواند حمله و جنایت کند ، مصر باید خجالت بکشد که درها را باز نمی کند ، باید به مردم غزه کمک برسد و باید فلسطینی ها مجهز شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی افزود : این افتخار برای ایران است که از روز نخستین که انقلاب را به وجود آورد، سخن از فلسطین و نجات آن داشته است.

وی با اشاره به اینکه سنت خدا بر مهلت دادن است ، گفت : باید جنایت کاران ، منتظر روز انتقام باشند ، رژیم صهیونیستی باید بداند که وجدان بشریت تا حدی تحمل دارد از این رو باید منتظر باشد که این تحمل ها لبریز شود تا وجدانهای بشریت علیه او حرکت کند و آن زمان بهترین سرنوشت برای این رژیم اشغالگر همان مرگ است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه این درگیری ها جنبه آزمایش دارد ، گفت : همه مردم غزه و امت اسلامی و همچنین همه سردمداران کشورهای به ظاهر اسلامی و تک تک مسلمانان در دنیا امتحان می شوند ، اما مردم غزه ایستاده اند و می گویند دو سرنوشت داریم یا به شهادت می رسیم یا جنایتکاران را نابود می کنیم.

وی افزود : مکتب فلسطین غالب خواهد شد و برنامه های غلط رژیم صهیونیستی به دست خود و با جنایات خودش از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی با اشاره به آتش بس ایجاد شده در غزه گفت : مردم غزه بعد از این آتش بس باید محکم بایستند و بگویند به شرایط خود پایبندیم و در صورتی این آتش بس را قبول می کنیم که به طور خاص با رفع حصر کامل از غزه و قطع تجاوز اسرائیل انجام و حقوق حقّه ما شناخته شود.

استقلال کشور از برکات پذیرفتن ولایت خداست

امام جمعه موقت تهران در خطبه نخست تاکید کرد : استقلال کشور و استقرار و پایداری نظام جمهوری اسلام ایران از برکات پذیرفتن ولایت خداست.

موحدی کرمانی با سفارش همه بندگان خدا به پیش گرفتن تقوا در تمامی امور افزود : ‌هر کس در زندگی تقوا پیشه کند و صابر باشد ، خداوند اجرش را خواهد داد.

وی گفت : یکی از مسائل مهم در زندگی این است که انسان چه کسی را به عنوان ولی و سرپرست خود انتخاب کند تا در طول زندگی خود مطیع و گوش به فرمان او باشد.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید عده ای خدا را به عنوان ولی خود انتخاب می کند و عده ای دیگر مطیع اوامر شیطان هستند ، گفت : آن کسی که خدا را ولی خود قرار می دهد ، خروج از ظلمات و تاریکی ، تامین سعادت دنیا و آخرت و مالک خویش شدن و اراده و تصمیم در عرصه های مختلف گفتار و کردار و دوری از شیطان و نفس اماره به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی افزود: زمان رژیم خائن متاسفانه ، جامعه ظلم را پذیرفته بود و این گناه آنان کشور را به دست بیگانگان انداخته بود اما به برکت رهبری امام خمینی (ره ) ملت قیام کردند و کشور را از حلقوم امریکا بیرون آوردند و ما مستقل شدیم و این همان برکت پذیرفتن ولایت خداست.

وی با بیان اینکه پس از استقلال و بیرون رفتن از زندان شیطان بزرگ و طاغوت توانستیم شعار استقلال و آزادی را سر دهیم ، تصریح کرد : قدر این نعمت را باید دانست که هم اکنون در همه عرصه ها خود تصمیم می گیریم و صاحب سرنوشت خودمان هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
ولی متاسفانه بعضی از دنیاییها نمی فهمند که هیچ به صهیونیست ها کمک هم می کنند
ای کاش فتنه گران که آن ظلم عظیم و نابخشودنی را به نظام وارد کردند هم این اقدامات را محکوم میکردند و روز به روز بر کوس رسوایی خود نمی دمیدند .باید همه فتنه گران محصور شوند.
من حقوق دان نيستم، فقط يك راي دهنده فراموش شده ام
با اطمينان صد در صد مي گم ظلمي كه به غزه مي شه ، در صد بزرگي از آن به حركت فتنه انگيز فتنه گران در سال 88 مربوط مي شه ، اسرائيل غاصب فكركرد ايران ديگه پشت غزه نيست و غزه تنهاست پس مي تونه هر غلطي خواست بكنه ، تروريستها رو هم به ديگر سرزمين هاي اسلامي بفرسته و آخرش هم ايران .
بنده ی خدا:
مرگ بر سازمان ملل بی غیرت
ما مرگ اسراییلو میخایم نه مرگ خودمون.