جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افشاگری هادی‌عامری از روابط داعش وائتلاف

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 418072
رئیس سازمان بدر عراق اعلام کرد که به تصمیمات دولت عراق احترام می‌گذاریم اما در میدان نبرد با مبارزه علیه داعش زیر چتر رهبری و فرماندهی آمریکا مخالف هستیم.
به گزارش جهان، فارس به نقل از شبکه المیادین خبر داد، هادی العامری رئیس سازمان بدر عراق اعلام کرد که داعش روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ تانکر نفت از میدان نفتی علاس قاچاق می کند.

وی با تاکید بر اینکه آزادسازی تکریت داعشی‌ها و هم‌پیمانانشان را شوکه کرد، گفت: داعش و حامیان آن در مقابل آزادسازی تکریت(مرکز استان صلاح الدین) مقاومت کردند تا آن را به قلعه سخت عناصر تکفیری تبدیل کنند.

العامری افزود: اگر می خواهیم داعش را در الانبار شکست دهیم باید با هماهنگی دمشق مرز با سوریه را ببندیم.

وی تاکید کرد که ایران در چارچوب مشخص توافق با دولت عراق سلاح در اختیار این کشور قرار می دهد.

رئیس سازمان بدر عراق اعلام کرد که نیروهای بسیج مردمی موسوم به «الحشد الشعبی» برای رفتن به الانبار، منتظر تصمیم فرمانده کل نیروهای مسلح عراق هستند.

هادی العامری با تاکید بر اینکه آنچه در یمن رخ می دهد خصومت و دشمنی علیه آحاد ملت این کشور است؛ افزود: عربستان با راه‌اندازی جنگ علیه یمن مشکلات این کشور را حل نمی‌کند و در این جنگ شکست خواهد خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *