جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ضرب‌الاجل فیفا برای فدراسیون عربستان

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب: 449870
فدراسیون جهانی فوتبال فیفا خواستار توافق دو فدراسیون عربستان و فلسطین برای تعیین مکان بازی به تعویق افتاده شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فدراسیون بین المللی جهانی فوتبال برای دو فدراسیون فوتبال عربستان و فلسطین خط و نشان کشید و ضرب الأجلی مشخص کرد که باید سریع به توافق برسند و مکانی را برای این دیدار مشخص کنند.
 
کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی 2108 روسیه از دو فدراسیون فوتبال عربستان و فلسطین خواستار شد تا دلایل خود را بیان کنند.
 
ماجرا از این قرار بود که این دیدار امروز در فلسطین برگزار شود اما احمد عید رئیس فدراسیون فوتبال عربستان از برگزاری این دیدار در فلسطین سرباز زد و بهانه کرد که نمی خواهد با صهیونیست‌ها رو در رو شود در نتیجه شکایتی به فیفا ارائه داد که مورد قبول واقع شد که در کشوری بی طرف این دیدار برگزار شود.
 
اما این پایان کار نبود رجوب رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین به شدت به این رای فیفا اعتراض کرد که در نهایت جلسه‌ای هفته پیش با حضور بلاتر رئیس فیفا در مقر اصلی فدراسیون جهانی فوتبال ، زوریخ برگزار شد که حق را به فلسطینی‌ها دادند و رای سابق فیفا مبنی بر بازی در کشوری بی طرف لغو شد و قرار شد این دیدار در زمانی دیگر برگزار شود که پیش از این دبیر کل فدراسیون فوتبال فلسطین اعلام کرد موعدی از سوی فیفا برای برگزاری این دیدار به آنها ابلاغ نشده است.
 
در صورت تعلل طرفین مقرر شد فیفا مکانی را برای برگزاری مسابقه در نظر بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *