شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۱۸

تغييرجنسيت هنرپیشه زن ایرانی+عکس

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 109471
به گزارش آتي‏ نيوز، "سامان" ارسطو که تا يکسال قبل با نام "فرزانه" ارسطو شناخته مي‏شد، پس از عمل جراحي که اواخر فروردين ماه انجام داد به گفته خود، روياي 42 ساله‏اش را تحقق بخشيد و با تغيير جنسيت، به برخي ازمشکلات روحي ـ رواني خود غلبه کرد.
وي پيش از اين در فيلم‏هايي همچون "سربازهاي جمعه"، "حکم"، "تيغ‏زن"، "تسويه حساب" و "استشهادي براي خدا" با چهره‏ زنانه بازي کرده است.

قبل از عمل


اين بازيگر سينما در گفت‏و‏گويي که چندي پيش بايک هفته‏ نامه انجام داده بود، اظهار کرده « از بچگي متوجه شده که بدنش متعلق به خودش نيست اين موضوع را بارها به اطرافيان خود گوشزد کرده بود اما اين موضوع بي‏تفاوتي سايرين را به دنبال داشت.


بعد از عمل


ارسطو يکبار در 24 سالگي به اصرار خانواده ازدواج کرد و بعد از يک روز زندگي با شوهر، از او جدا شد.

"فرزانه" در اين مقطع به قطعيت رسيد که جنسيت او بايد تغيير کند و با روانشناس و روانپزشکان نيز گفت‏وگوهايي انجام داد تا اينکه اواخر فروردين ماه به کمک يکي از بازيگران سرشناس سينما موفق به پرداخت هزينه‏هاي عمل شده و بدين ‏ترتيب تغيير جنسيت داد.

وي هم اکنون از اين اقدام که بسياري آن را جسارت آميز مي‌‏خوانند راضي است و با ازدواج مجدد با يکي از فعالان عرصه تئاتر به زندگي عادي مشغول مي‌باشد.

يادآور مي‌شود، ارسطو در تازه ترين کار خود ـ آناهيتا ـ با چهره‏اي مردانه جلوي دوربين رفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حقیقتا او باید مرد می بود
Iran, Islamic Republic of
چقدر چندش آور!!!!
Iran, Islamic Republic of
آفرين به اين جسارت و اعتماد به نفسش .كار درستي كرد احسنت
Iran, Islamic Republic of
عنوان درستی انتخاب نکرده اید بهتر بود می نوشتید تعیین جنسیت
Iran, Islamic Republic of
خيلي دلم ميخواد بدونم به جزء تغيير جنسيت چه از دست داده و چه به دست اورده؟
Iran, Islamic Republic of
اینقدر جذاب بود که حالم از رسانتون بهم خورد.
Iran, Islamic Republic of
و علی الاسلام سلام.
وای بر من. وای بر شما و وای بر هر کسی که این موضوع را بشنود و امری عادی انگارد.
متاسفانه پایگاه جهان نیوز از درج اخبار این چنینی و گذشتن از این موضوعات، آن هم به گونه ای بی تفاوت مابانه، هیچ ابایی ندارد.

ای کاش نظر فردی که گفته است:"حقیقتا او باید مرد می بود" را منتقل نمی کردید.
این جمله عین دخالت در کار باری تعالی است.
Iran, Islamic Republic of
تغییر جنسیت از نظر شرعی در صورت وجود شرایط اشکالی ندارد.
به آدرس زیر مراجعه کنیدک
http://www.lankarani._org/far/news/show_news.php?id_news=162
Iran, Islamic Republic of
ارسطو بازیگر خیلی توانایی است. بازی اش در فیلم آناهیتا دیدنی بود.او برای موفقیت خیلی زحمت کشیده،با این خبرها کسی را تخریب نکنید
Iran, Islamic Republic of
دوستان جرا اینقدرشلوغش کردید.کی گفته تغییرجنسیت دخالت در کارخداست.خیلی از افراد به خاطرمشکلات روحی وجسمی واختلالات هورمونی مجبوربه این کارند.این قدر بااین حرفاتون به دین لطمه نزنین.
Iran, Islamic Republic of
اينها مسائل پزشكي و ژنيتيكيست. در صدي از انسانها همينگونه هستند. بايد محترمشان بداريم حتي بيشتر از معمول
Iran, Islamic Republic of
من واقعاَ به جسارت ایشون تبریک میگم که بعد از این عمل این موضوع رو همه جا اعلام کرد.
Iran, Islamic Republic of
راستش درست نمیدونم چی بگم! اما اگر این فرد واقعا از نظر ژنتیکی مرد بوده احتمالا تا حالا خیلی سختی کشیده و باید در آینده نیز مشکلات زیادی رو تحمل می کرد. بنابراین در این طور موارد حاد تردید دارم بگم دخالت تو کار خداست! ظاهرا که خیلی راضی شده!
Iran, Islamic Republic of
واقعا باریکلا،....آفرین به این شجاعت ایشاالله همیشه موفق باشی عزیزم.
واقعآ
حسین
Iran, Islamic Republic of
من شرح حال ایشان را خواندم امیدوارم پشیمان نشود . و در نهایت با احترام و سکوت برایش روزهای شاد و پر از آرامش را آرزو می کنم .
مریم
Iran, Islamic Republic of
ایشون کار بسیار زشتی مرتکب شدن . کار ایشون خیلی اشتباه است و تغییر جنسیت یعنی دخالت در خلقت خداوند . آیا جنسیت خدادای زیباتر و قشنگ تر هست یا جنسیت مصنوعی با تزریق هورمون؟ چرا از این شخص دفاع می کنید ایشون کارشون حرام هست . ایشون دارند با فرهنگ تغییر جنسیت را رواج میدن و میخوان کسانی را که مایل به اینکار هستند در جهت اشتباه راهنمائی کنند ولی ایشون در حدی نیست و علمی نداره که بخواد مشاوره بده . اون خودش هزار تا مشکل داره و داره اینکار و تشویق میکنه باعث تاسف هست که یک مقاله بر ضد ایشون نخوندم و ازش تعریف هم میکنن . اگر در جامعه ی ما خانمی که یک زن بوده بعد از 42 سال بره و تغییر جنسیت بده باید برای این خانم و متاسف بود . ایشون هرکاری کرده حق نداره رواج بده . اگر کسی دوجنسه باشه اشکال نداره تغییر جنسیت بده . در احادیث هم ما داریم که بزرگترین امر کریه برای یک زن این هست که خودش را شبیه به مردها کنه و کریه ترین امر برای یک مرد این هست که بره خودش را شبیه به زنها کنه و تغییر جنسیت درست همین کار هست واقعا زشت و کریه جامعه ما داره به کجا میره که امثال این خانم بیان به ما درس بدن من از قران پیروی میکنم نه از این خانم کار ایشون حتی در خارج از کشور هم زشت هست . در هیچ کجای دنیا کار این خانم مورد تایید اخلاقی نیست
سلام عزیزم منم حافظ قرانم چرا اینقدر اتیشی و عصبانی؟ایشون مشکل دو جنسیتی داشتن وگرنه کسی که پول عملش رو همکاراش جمع کردن یعنی مشکل دو جنسیتی داشته و هر کسی اینقدر عزت نفس داره که برای یه کار ضروری به کسی رو نندازه چه برسه کارغیر ضروری.کار ایشون ضروری بوده و جسارت خوبی داشتن برای این تصمیمشون چون دو جنسه های توی ایران راحت میتونن برای این تصمیم پا پیش بذارن.البته قصد بی احترامی به ایشون رو نداشتم.و فقط نظرم و گفتم.ایشون چهل سال سختی کشیدن و همچنان این سختی ادامه داره تا جای ایشون نباشیم نمیتونیم درکشون کنیم.لطفا اینقدر با عصبانیت برخورد نکنید.واسه یه پیرو قران ظاهر مناسبی نداره.موفق و پیروز باشید